H
höpsy
Vieras
Hei! Kärsin lievistä pakkoajatuksista ja stressistä. Kaikki alkoi kun n. 1 ja puoli vuotta sitten menetin rv35 tyttövauvani kohtuun. Tuli vain olo,että on pakko saada purkaa oloa jotenkin. Siis nyt olen raskaana viikolla 33 ja pelkään kovin pakkoajatuksia,kun olen synnyttänyt. Pakkoajatukseni liittyvät yleensä arkeen,terveyteeni,siisteyteen tai ylipäätään mitä huomenna pitäisi tehdä. Oireeni ovat lieviä,mutta epämiellyttäviä. Oikeestaan nyt kärsin sellaisista pakkoajatuksista,että mitä jos synnytyksen jälkeen kärsin pakkoajatuksista. Tosi huonosti selitetty,mutta ehkä joku ymmärtää mitä tarkoitan,jos itsellä on samantapaisia oireita! Pelkään ihan hirmuisesti pienen vauvani puolesta,jos hän ei saa hyvää vuorovaikutusta minulta. Käyn välillä keskustelemassa akuuttipsyliatrian polilla.Tuntuu vain etten saa MITÄÄN irti sieltä. Kaippa mun pitäisi etsiä joku yksityinen paikka...
Tosiaan oireeni eivät tule joka päivä,vaan kausina.Joskus on mennyt pari viikkoakin ilman niitä.
Ehkäpä se auttaisi että joskus menisin johonkin käsittelemään vauvani kuolemaa??? Siitä ei olla puhuttu polilla mitään. Ei ne osaa puhua siitä,enkä minäkään ilman että joku kaivaisi ja kysyisi oikeita kysymyksiä.Kysyvät vaan mitä kuuluu? Ja vastaavat voi voi.
Tosiaan oireeni eivät tule joka päivä,vaan kausina.Joskus on mennyt pari viikkoakin ilman niitä.
Ehkäpä se auttaisi että joskus menisin johonkin käsittelemään vauvani kuolemaa??? Siitä ei olla puhuttu polilla mitään. Ei ne osaa puhua siitä,enkä minäkään ilman että joku kaivaisi ja kysyisi oikeita kysymyksiä.Kysyvät vaan mitä kuuluu? Ja vastaavat voi voi.