Hae Anna.fi-sivustolta

Stringit miehellä :O

Viestiketju osiossa 'Kauneus ja kosmetiikka' , käynnistäjänä Minäminävaan, 21.02.2014.

1. Minäminävaan Vierailija

Näin tänään Oulussa kaupungilla miehen, jolla kyykistyessä näkyi stringit. En tiedä mitä ajattelisin. Onkohan tämä jokin uusi muotioikku??

2. karseeta Vierailija

Lieneeköhän sama mies, joka taannoin pelasi parin lapsen kanssa uimarannalla palloa stringit jalassa. Säikähdin näkyä. Oli se niin kamala. Älkää hyvät miehet sortuko niihin stringeihin ainakaan niin, että muut näkevät ne. Vieläkin puistattaa.

3. Neitopeikko Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    4
    On kyllä miesten stringit sellaiset seksin tappajat,ettei pahemmasta väliä!
    Nimimerkillä kokemusta on!

4. peikkopoika Vierailija

Lauseestasi näyttäisi puuttuvan predikaatti?

Mutta aiheeseen. Minusta stringejä on kiva pitää. Matalalantioisten housujen kanssa ne näkyvät kivasti. Myös miehellä. Silloin pitää muistaa ehdottomasti sheivata huolella, ja pitää itsensä hoikassa kunnossa. Karvaisella peikolla ei näytä kivalta stringit eikä nylonit. Sitä varmaan sinäkin tarkoitit.
    Vaimo pitää minulla usein pitsistringejä ja siveysvyötä. Joskus myös bodystockingia. Kun vaimon miesystävä tulee käymään, hän nauttii suunnattomasti nähdessään minut tuossa asussa. Vaimon miesystävä haluaa aina tulla ensin joko suuhuni tai peppuuni. Yleensä ensin suuhun. Häneltä tulee todella runsaasti. Vaikka nielen koko lastin, sitä valuu silti joka puolella. Mun meikit menee siinä vaiheessa uusiksi. Mutta sillä välin he jo peuhaavatkin keskenään. Mulle laitetaan anustappi, suukapula ja kahleet.
    Yllätä säkin sun poika- tai tyttökaveri jollain kivalla jutulla. Maailma on jännä paikka.

5. paskanaru Vierailija

6. Jemina11111 Vierailija

Toivottavasti olisi. Yhden meidän salin jätkän stringit näkyy sen tiukoista pikkuisista shortseista läpi.. Kummatki on vain tytöille tarkoitettu.

7. Tuntematon nainen Vierailija

Tuli näin Naistenpäivä viikonloppuna mieleen viime vuodelta eräs herrasmies, jonka tapasin.
    Olin ratikkapysäkillä odottamassa ratikkaa, kun olin menossa hoitamaan asioitani. Minulla oli ihan normaali arkimeikki kasvoillani: Ripsiväriä, hieman poskipunaa ja huulipunaa huulillani ja pitkät hiukseni taisivat olla osittain auki.
    Kun tämä vanhempi herrasmies huomasi minut ja katsoi minua, niin hän sanoi spontaanisti; Voi, kylläpä sinä olet kaunis ! Samalla hän otti hatun pois päästään ja hän kumarsi hieman minulle !
    Olin aivan ihmeissäni tämän vanhemman herrasmiehen käytöksestä ja siitä jäi hymynkare huulille ja hyvä mieli pitkäksi aikaa...

8. Dómmi Vierailija

Tuntematon nainen puhuu fiksuja. Tuossa on sitä oikeaa vanhan ajan herrasmiesmäisyyttä. Ällöttävää tuollaiset stringeissä naisia mielistelevät miehet. :X

9. peikkopoika Vierailija

Me ei stringeissä mielistellä naisia, vaan miehiä. Naisilla on (monesti) jokin omahyväinen päähänpinttymä, että jokainen mies yrittää joka hetki mielistellä/iskeä/saada/jne NAISIA. Miksi ihmeessä, jos tarjolla on myös MIEHIÄ? Varsinkin ihania, kivoja, feminiinisiä andromiehiä stringeissään ja rintsikoissaan?

10. zizzi Vierailija

Peikkopoika on oikeassa!
    Eli kun kysytte, että mitä mieltä stringeistä niin tarkentakaa, että kysymys EI ole tarkoitettu naisille, säästytään turhilta ärsytyksiltä....

11. "On kyllä miesten stringit sellaiset seksin tappajat,ettei pahemmasta väliä!
    Nimimerkillä kokemusta on! "

12. nnnainnnen Vierailija

13. peikkopoika Vierailija

14. Mies stringeissä. Vierailija

Taas ei mies saa pukeutua niin kun haluaa. Rupeen oikeesti kohta vihaamaan naisia. Feministit itkee tasa-arvosta kuinka naisia syrjitään ja jne. Rupee olemaan toisinpäin jo.
    Eikö tämä jo riitä? http://www.mycdlife.com/wp-content/uploads/2009/05/gender_acceptability_chart2.gif

Jos lyödään kaks lähes samanlaista persausta toinen nainen ja toinen miehen molemmille samantyyliset stringit jalkaan niin mikä niistä naisten stringeistä tekee hyväksyttävämmät?

15. Neitopeikko Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    4
    Ei nyt! Kamala viikonloppu takana! Olen nähnyt kahden julkkistyrkyn sukupuolielimet ja yhden transgender perseen. Eli hyvää alkanutta viikkoa vaan kaikille! Netissä liikkuminen on vaarallista silmille!

Last edited: 27.01.2015
  16. Jotkut miehet pitävät pitsistä muuallakin kuin ikkunaverhoissa vaikka pitsistringeistä on vähän kokemustä.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri