Strippauksesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Strip-Tease
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Strip-Tease

Vieras
Tulipa vaan mieleen kun tuolla mainittiin strippauksesta. Että mitä siellä privaattistrippauksessa tapahtuu? Onko se vaan, että strippari heiluttaa persettä siellä vai mennäänkö pidemmälle? Hierooko munaa?

Aattelin vaan, että mä aina ennen luulin että ne stripparit vaan strippaa siellä ja miehet kattoo, mutta ilmeisesti siellä välillä tehään muutakin?

Ja onko jossain naisille vastaavia palveluita ja mitä siellä tapahtuu?

Kyllä ne siellä tanssii ja ottaa molon housuista. Sitten antaa paperia ja ite saa kyllä runkata kun kattoo sitä pepunpyöritystä. Mut ei ainakaan ittelle oo ollu mitään esim. suuhun ottamista vaikka olis sekin kelvannu. Ja kaiken koskemisen kieltää. Kaveri roplas joskus pimperoo takaapäin ja sitten tuli heti järkkäri ja heitti sen pois.

Eli runkaamista siellä tarjotaan. Toki usein strippibaareista löytyy huoriakin, että kantsii kyllä ottaa semmoinen ennemmin. Saa samalla rahalla koko jutun.

Mua on kiinnostanut, että mitä tapahtuisi, jos itse menisin tuollaiseen. Olen bi-nainen. Toistaiseksi en ole uskaltanut.

Mulle ei ainakaan tapahtunut mitään. Sain privaattistrippauksen, siinä kaikki. En kyllä muuta olettanutkaan.
Mutta kun privaatissa olikin miestanssija, voi luoja, meinattiin kaverin kanssa tukehtua nauruun kun se alkoi leikkiä helikopteria :D

Kyllä ne siellä tanssii ja ottaa molon housuista. Sitten antaa paperia ja ite saa kyllä runkata kun kattoo sitä pepunpyöritystä. Mut ei ainakaan ittelle oo ollu mitään esim. suuhun ottamista vaikka olis sekin kelvannu. Ja kaiken koskemisen kieltää. Kaveri roplas joskus pimperoo takaapäin ja sitten tuli heti järkkäri ja heitti sen pois.
Eli runkaamista siellä tarjotaan. Toki usein strippibaareista löytyy huoriakin, että kantsii kyllä ottaa semmoinen ennemmin. Saa samalla rahalla koko jutun.

Kaveri parka :'( :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;28425196:
Mulle ei ainakaan tapahtunut mitään. Sain privaattistrippauksen, siinä kaikki. En kyllä muuta olettanutkaan.
Mutta kun privaatissa olikin miestanssija, voi luoja, meinattiin kaverin kanssa tukehtua nauruun kun se alkoi leikkiä helikopteria :D

Voi elämä. Helikopteri. XD

Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;28425196:

:D

Yhteistyössä