Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja ana:onko oikeeti typerä? meinasin alkaa just kattoo![]()
mua ärsyttää siinä se, miten vastuuttomia miehistä on tossa tehty. Jätkä on taatusti yli 30v ja käyttäytyy kuin kakara kun vaimo kertoo olevansa raskaana. Ja sen kaverin vaimo jätti kun halusi lapsen ja tää kaveri ei. Ja tossa vaiheessa meitsi sulki telkkarin ja tuli palstalle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja ana:onko oikeeti typerä? meinasin alkaa just kattoo![]()
mua ärsyttää siinä se, miten vastuuttomia miehistä on tossa tehty. Jätkä on taatusti yli 30v ja käyttäytyy kuin kakara kun vaimo kertoo olevansa raskaana. Ja sen kaverin vaimo jätti kun halusi lapsen ja tää kaveri ei. Ja tossa vaiheessa meitsi sulki telkkarin ja tuli palstalle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:"On aika tutkia volvonne"![]()
![]()
Nainen siis ekaa kertaa lääkärillä ja edessä sisätutkimus, lääkäri Venäjältä...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja idu:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:"On aika tutkia volvonne"![]()
![]()
![]()
nauroin samalle
Alkuperäinen kirjoittaja anna:Alkuperäinen kirjoittaja idu:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:"On aika tutkia volvonne"![]()
![]()
![]()
nauroin samalle
mä nauroin myös sille "teillä on mirri, löytyi pieniä karvoja" tms![]()
![]()