Ehkä sekin vaikeuttaa tilannetta jonkin verran, ettei muille voi oikein kertoa näistä ajatuksistaan... Heti saa juuri noita vastauksia, et kuinka on itsekäs ja haluisitko sit jonkun rentun tms. En mä haluu mitään renttua enkä ketään muutakaan. Ongelma on nimenomaan se, et EN TIEDÄ haluunko tätäkään mitä nyt on! Nämä asiat eivät kulje rinnakkain.
Ei kaikki ole niin yksioikoista. Mun mies on sisäsiisti, pukeutuu hyvin, huolehtii itsestään ja hellii mua. Ei kuitenkaan ole mikään nahjus vaan ihan miehinen mies... Me ei riidellä oikeastaan koskaan paitsi jos pienet arjen sanailut lasketaan... Nyt meillä on helpompaa kun mies on kesälomalla mökillä ja mä töissä ja kotona. Iltaisin on jopa ikävä.
Viikonloppuna mies tuli kotiin mua tervehtiin ja ne halailut ja pussailut alkoi jo jossain vaiheessa ahdistaan mua ihan pirusti. En tajua näitä fiiliksiä ollenkaan!!! Tuntuu pahalta, kun kuitenkin välittää toisestakin niin paljon, että halatessakin ajattelee, et tekee tän nyt toisen mieliksi ja jo noista ajatuksista tulee niin paha mieli, et vatsaan sattuu... Äh, ei näitä tunteita voi oikein hyvin sanoiksi edes pukea.
Eikä meillä ainakaan ole kyse siitä ""suhteen arkipäiväistymisestä"" tai ""huuman loppumisesta"". Se kun on tapahtunut jo aikaa sitten... Mutta se on kaikkein vaikeinta, kun ei itsekään tiedä mistä nämä tunteet tulee. Ei ole syitä eikä selityksiä. Meillä kaikki natsaa - ihan kaikki. Ja suhde kukoistaa lukuun ottamatta näitä omia tuntemuksiani. En todellakaan usko, et omalla kohdallani voisin kovin paljoa parempaa kumppania löytääkään...
En tiedä, ehkä aika näyttää... Ehkä jonain päivänä näistäkin sekavista tunteista pääsee eroon. Tai ehkä me päädymme jonain päivänä eroon toisistamme... En tiedä. Joskus haluaisin sanoa nämä tunteeni hänelle ihan suoraan, mutta se olisi suurempi palvelus itselleni kuin hänelle (saisin tämän paskan harteiltani ja itselleni paremman olon, hänelle huonon mielen, mutta suhde jatkuisi...). Vaikeinta on kun en tiedä miten tästä tilanteesta pääsisi eteenpäin...