Suhde nuoreen mieheen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tanja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tanja

Vieras
Olen tavannut ihanan miehen. Meillä on todella mukavaa yhdessä. Se asia mikä minua tässä suhteessa mietityttää on ikäero. Itse olen 26 ja mulla kaksi lasta. Mies on vasta 19, no täyttää loppuvuodesta 20. En tiedä voiko tällä suhteella olla tulevaisuutta. Elämäntilanteet kuitenkin niin erilaiset. Mies on kuitenkin todella ihastunut minuun ja vakuutta ettei häntä haittaa. Itse en kuitenkaan ole uskaltanut heittäytyä täysillä suhteeseen. Joka kerta kuitenkin kun tapaamme niin ihastun enemmän.

Meillä ainakin menee hienosti, ollaan naimisissa ja mies sai juuri esikoisensa. Kun tapasimme olin 30v ja hän 20v, minulla kaksi lasta ja hänellä ei ollut yhtään. Ei voi sanoa toimiiko se vai ei, sen näkee sitten.

Mie olen 26 (muutaman kk päästä 27) ja mies täytti melko vasta 22. Meitä molempia mietitytti aluksi toi ikäero, mutta ikinä en ole ollut näin ihanassa suhteessa kuin tämä. Mies on just täydellinen mulle ja parempi isähahmo mun tytölle kuin yksikään aiempi seurustelukumppani (tai edes bioisä!).

Mun neuvo on ainakin että anna mennä vaan jos oikeasti siltä tuntuu, koskaan ei tiedä tulevaa jollei sille anna edes mahdollisuutta.

Yhteistyössä