Suhde solmussa, apua kaivataan!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Windy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

Windy

Vieras
Mieheni mukaan kaikissa asioissa emme ole ns. samalla aallonpituudella vaikka meillä on hauskaa yhdessä, seksi on molempien mielestä aivan mahtavaa ja muutenkin viihdymme toistemme kanssa erittäin hyvin. Olemme kuukauden verran seurustelleet. Hänellä on pidempiä suhteita pari takana, samoin minulla.

Meillä on yhteisiä harrastuksia, samanlaisia arvoja ja muutenkin olemme hyvin samankaltaisia.

Pitäisikö tässä jo huolestua että miehen mukaan suhteen alussa ei ole sitä " oikeaa kemiaa" vai miksi sitä kutsuisi, vai onkohan kyseessä vain joku ns. välivaihe tai vastaavanlainen?

Asia painaa mieltäni todella paljon!

Mieheni mukaan kaikissa asioissa emme ole ns. samalla aallonpituudella vaikka meillä on hauskaa yhdessä, seksi on molempien mielestä aivan mahtavaa ja muutenkin viihdymme toistemme kanssa erittäin hyvin. Olemme kuukauden verran seurustelleet. Hänellä on pidempiä suhteita pari takana, samoin minulla.

Meillä on yhteisiä harrastuksia, samanlaisia arvoja ja muutenkin olemme hyvin samankaltaisia.

Pitäisikö tässä jo huolestua että miehen mukaan suhteen alussa ei ole sitä " oikeaa kemiaa" vai miksi sitä kutsuisi, vai onkohan kyseessä vain joku ns. välivaihe tai vastaavanlainen?

Asia painaa mieltäni todella paljon!
Sinuna selvittäisin mitkä ovat ne asiat, joiden perusteella miehesi sanoo, ettette ole samalla aallonpituudella. Muutoin tulee sellainen vaikutelma, että miehesi sanoo sinulle hienosti kiertäen, että älä ota tätä juttuamme liian vakavasti. Eli pidetään kivaa niin kauan kuin sitä kestää ja se siitä.

Viimeksi muokattu:
Kysy ihmeessä mieheltä itseltään. Mulle tulee sellainen mielikuva, ettei hän ehkä koe samoin kuin sinä. Ehkä hänen mielestä teidän ajatusmaailmat ja arvot ei kohtaa vaikka susta tuntuukin siltä. Olisin kuitenkin vähän huolissani jos noin alussa vihjaillaan tuollaista, tuossa vaiheessa pitäisi olla vielä se ihana alkuhuuma jonka aikana ei näe mitään vikaa toisessa. Eli näillä tiedoilla veikkaisin ettei tuo lupaa hyvää mutta varmista ihmeessä mieheltä!

asioita joissa ei olla samalla aaltopituudella ilmenee tuon tuostakin. mutta ei se mitään... ihmisellä on puhekyky jolla voi aallonpituutta säätää

teillä on noin paljon hyvä asioita, mikä nyt on solmussa?

Minua on lakanut tosissaan huvittaa, kun lyhytaikaisesta tuttavuudesta käytetään jo nimitystä "mieheni". Tässä tapauksessa kuukausi! Eihän siinä ajassa edes tunneta toisiaan eikä tiedetä toisen elämästä yhtään mitään.

Jos toinen nyt jo sanoo, jotta homma ei oikein suju, niin eipä sitä kannata työstää sen enempää. Se on moro ja kantapäät vastakkain.

[QUOTE="Mieheni";10796496]Minua on lakanut tosissaan huvittaa, kun lyhytaikaisesta tuttavuudesta käytetään jo nimitystä "mieheni". Tässä tapauksessa kuukausi! Eihän siinä ajassa edes tunneta toisiaan eikä tiedetä toisen elämästä yhtään mitään.
[/QUOTE]

Joo tuo on aika huvittavaa. Ja mietitään onko kyseessä joku "välivaihe", aivan kuin noin seurustelun alussa olisi edes ehditty mihinkään "välivaiheeseen" tai muutenkaan mihinkään muuhunkaan vaiheeseen kuin ihan alkuun :D

Luulenpa että mies hakee vain lytyaikaista hupia, ja siksi sanoo ettei olla samalla aaltopituudella. Näin hän voi sitten heivata naisen siinä vaiheessa kun joku mielenkiintoisempi on kiikarissa.

Juu, ei ainakaan kannata ruveta omaa itseään muotoilemaan jollekulle sopivaksi, jollei omana itsenään muotiin sovi. Se nyt sitten on makuasia, heivataanko siinä joku mäkeen vai ei, eikähän se ole niin, jotta viisaampi luovuttaa joa alkuvaiheessa, kun kerran ei suju. Paremopi se on niinpäin, kuin että käytetään toista omiin tarpeisiin ja jätetään vasta sitten, kun löytyy uusi tarpeitten tyydyttäjä.

Jos suhde on oikeasti solmussa jo neljän viikon seurustelun jälkeen, kannattaa se lopettaa. Toisaalta, jotkut miehet lämpiävät hitaasti, eli ei kannata tuputtaa häälehtiä ensimmäisen vuoden aikana ja muutenkin kannattaa käyttäytyä coolisti. Antaa miehen viedä, mukamas, ja itse vikistä :)