suhde varattuun

  • Viestiketjun aloittaja anni
  • Ensimmäinen viesti
anni
Tapasin viikonloppuna aivan ihanan miehen, jonka kanssa vietinkin sitten kaksi päivää. Ongelmaa kuitenkin on, mies on varattu. Tiesin sen kyllä heti tavatessamme. Mutta mitä enemmän olimme yhdessä, sen enemmän aloin hänestä pitää. Loppujen lopuksi olen jo ihastunut häneen. Mitä tässä nyt pitäisi tehdä? Unohtaa koko mies, jottei tulisi suruja ja murheita? Miten sen voi tehdä, jos joka tasolla synkkaa täydellisesti? Vai jatkaako ja odottaa, että jotain tapahtuisi....
 
A
Riippuu vähän miten varattu? Seurusteleeko, onko naimisissa, onko lapsia ym.

Yksi viikonloppu nyt ei kerro ihmisestä mitään. Toki sen aikaa menee hienosti kenen kanssa vaan kun sopivalla fiiliksellä ollaan.
 
ap
Ei ole naimisissa eikä lapsia. Asuvat yhdessä. Muuta en kysynyt. Ehkä ei tosiaan kerrokaan. Toisaalta olen tavannut aika paljon ihmisiä elämässäni ja harvemmin on synkannut noin hyvin kenenkään kanssa.
 
ap:lle
Totta munassa sulla synkkaa miehen kanssa, joka sillä hetkellä pistää kaiken (ehkäpä jopa parisuhteessa oppimansa asita) peliin, mitä ei vaivaudu kokeilemaan kotona vihaiseen vaimoonsa.

Moni mies tarvitsee noita ulkopuolisia suhteita, kun homma karkaa kätösistä kotipuolessa, ja haluavat että joku vapaa ja kaunis neiti heitä ihastelee ja oikein vallan hämmästelee ja rakastelee.

Uskovat siitä saavansa voimaa, mutta totuus valkenee kun pirpana alkaa soitella ja haaveilla josko urho jättäisi eukkonsa.

Sanon vaan että tuo tulee olemaan ap:lle arvokkaaksi opiksi.
Toki toivon että mies on ollut aidosti liikkeellä. Harmi vaan että ei osaa erota vaimosta kunnialla, vaan pitää ensin pedata laskeutumisalusta valmiiksi.
Mieti mitä se kertoo ihmisestä, tai hänen tilanteestaan. Ja siitä onko se jotain mihin haluat sydänverelläsi sekaantua.
 
ap
Eiköhän mies tee ihan omat päätöksensä. En kanna kyllä siitä mitään syyllisyyttä.

Sitähän tässä pohdin, että voiko suhde pysyä vain lihallisena ilona, vai tuleeko väistämättä tunteet, joita kyllä nytkin jo on, enemmän pintaan. Ja voiko tapahtua niin, että mies lähteekin sitten pois nykyisestä suhteestaan.
 
mimi
Alkuperäinen kirjoittaja Eikka:
Tähän pätee mielestäni se viisaus, mitä vanhemmat opettavat jo lapsillensa " Ei saa ottaa toisen omaa"
Asia on niin yksinkertainen ja AINA !!!
Mun sukulaismies on sellasta tyyppiä, johon kaikki tytöt lankee. Se ei koskaan lopeta edellistä suhdetta kunnolla, vaan hankkii ensin uuden. Aina on se päällekkäisvaihe ja vanhat jää itkeen perään. Miehellä on ollut varmaan lähemmäs sata tyttöystävää kahdenkymmenen vuoden aikana. Jotkut muutaman vuoden, yhden kanssa lapsiakin, monet viikkojen tai muutaman kuukauden. Irtosuhteet päälle.

Ei ne uudet pimut - tää nykynenkään - tiedä että oli se vanhakin ainakin puoli vuotta päällekkäin. harmittaa seurata vierestä. Just ku tottuu yhteen, se vaihtuu. Enkä mä kai oikein voi varottaakaan, ku on sentää sukulainen. Ei siinä lapset tai perheet ja niiden rikkoutumiset mitään oo painaneet.
 
Mies 5
Niin, inhorealisti kertoi sen koko totuuden.
Mies on pettävä, eikä muuksi muutu, jos sitä haet, ota ihmeessä.
Jos taas ajattelit lihallisia himoja, kuten me kaikki toisinaan, niitä nyt saa mistä tahansa, ja koska tahansa.
 
A
Nykyään mennään avoliittoon tosi hepposin perustein ja nopeasti. Ja kun tätäkin palstaa vähänkin lukee, huomaa miten epätoivoisia monet avoliitot on.

Eli kun mies ei kerran ole aviossa eikä lapsia, niin ANNA PALAA TÄYSILLÄ!

 
hienoa
Onko pettäminen pettäjämiehen ainoa ongelma?
Harvoin. Pettäminen on vain jäävuoren huippu. Mies on epävarma, hajallaan, peloissaan, väsynyt. Ja miksi? Koska ei osaa hoitaa parisuhdettaan tai ihmisssuhdettaan ihmisten tavalla. Pakenee itseään tai ongelmiaan hetken helpotuksiin.

En suosittele. Ei kannata luulla että ne ongelmat eivät siirtyisi miehen mukana nykyisestä suhteeesta teidänkin mahdolliseen suhteeseenne, aikanaan.

Jos kaikkien ukkomiesten puheet ja selitykset pitäisivät paikkaansa, niin Suomen naisista varmaan 80-90% pitäisi sen mukaan olla hulluja, pihtareita, hankalia ihmisiä. Jopa itsemurhaan taipuvaisia ja heikkolahjaisia, joista pettäjä mies ei päästä irti, koska pelkää mitä "vaimo saattaisi tehdä itselleen".(en tiedä mitä selityksiä apa sai kuulla, vai saiko mitään) Mutta miettikäähän ukkomiesten höpinöiden kanssa arvuuttelevat naiset, että miten todennäköistä tämä on. Ja tehkää vertailua, kuunnelkaa mitä teille kerrotaan. Nimimerkillä kokemusta on. Ukkomiehet olivat yhteen vaiheeseen erittäin paljon kimpussani. Tajusin syynkin, eli vaikutan ulospäin naiivilta, ja olin naiivi. Miesten helppo esittää viatonta ja itsevarmaa naiselle, joka ei ole nähnyt sitä kolikon toista puolta, eli sitä millainen on pettäjämies kotona, todellisessa arjessa.
 
Eikka
Mitä se kertoo Sinusta, kun havittelet varattua miestä ?
Mielestäni halpamaista käytöstä. Toisen parisuhteen kunnioitus puuttuu. Jos itsekin olet jo ihastunut kyseiseen. AiAi!!!
Itsekkyys on näköjään kovassa kurssissa. Ajattele toki muitakin kun vain itseäsi ja omia tunteitasi. Pyydä miehen selvittämään edelliset suhteet alta pois ennekuin rupeat vehtaan. Kiukuttaa tuollainen käytös niin puolin kuin toisin.
 
ap
En ymmärrä, miten minä olen se paha ihminen. Enhän minä ole tässä pettänyt yhtään ketään. Ja mistä ihmeestä minä voin tietää, mikä se tilanne siellä kotona on. On täysin selvää, ettei kaikki ole hyvin, jos tämmöistä tapahtuu. Toisaalta, miksi minä en voisi joskus olla myös itsekäs? Mihin epäitsekkyys on elämässäni johtanut? Ei mihinkään. Nyt sain edes muutaman päivän viettää iloista elämää.

Sen sijaan hyvä kysymys oli se, onko pettäminen pettäjämiehen ainoa ongelma. Onhan mahdollista, että varsinaiset syyt ovat naisessa. Voi olla, ettei naisessa ole mitään vikaa. Ehkä mies haluaa paeta omaa elämäänsä jakamalla minun kanssani ilon hetkiä.

En siis ole kysynyt mitään nykyisestä suhteesta. En muuta kuin että onko hän varattu vai ei. Ja avioliiton sekä lapset.
 
Marrii
Tuskinpa tässä kannattaa pohtia kuka oon enemmän syyllinen ja syntinen, mutta sitä kylläkin, miten suojata itsensä suruilta.

Sanoisin, että ole itsekäs ja unohda koko mies. Ei hän todennäköisesti ollut ensimmäistä kertaa asialla. Noita lystinpitäjiä riittää pilvin pimein ja kuten aiemmin joku kertoi, on hyvin helppoa olla ihana ja syvällinen hetken. Arki onkin ihan toista ja siellä pelataan eri pelimerkeillä. Nämä pätevät sekä miehiin että naisiin, molempia on noissa lystinhakijoissa, aviossa, ilman liittoa, äitejä ja isiä. Pelaavat vain turhan arvokkailla asioilla ja toisten kustannuksella.

Jos itse arvostaa uskollisuutta parisuhteessa, kannattaa jättää tämäntapaiset kaverit väliin, sillä jos heihin tunteitaan tuhlaa, tulee sydänsuruja. Ota sinäkin siis juttu hauskanpitona, sitä se oli toisellekin.



 
Natalie
Kerronpas tässä oman kokemukseni.

Mulla oli suhde naimisissaolevan miehen kanssa. En ole asiasta ylpeä, mutta omakohtaista kokemusta siis on.

Tapasimme työpaikalla ja tiesin alusta alkaen, että hänellä on vaimo ja lapsi. Mutta mies sanoi, että avioliitto on ihan kuollut... niin, tämäkin. Tutustuimme vähitellen ja ihastuin pikkuhiljaa, mies oli kohtelias ja hurmaava, viettelijä. Minä hölmö luulin, että tällaista sielujen sympatiaa ei ole ennen nähtykään. Ja silti minulla oli koko ajan syyllinen olo, vaikka minähän en pettänyt ketään... En missään vaiheessa halunnut, että mies eroaisi minun takiani, vaikka HÄN välillä hullaantumisen huipulla sellaistakin jutteli. Minun puoleltani se oli kunnioitusta hänen avioliittoaan kohtaan (tätä ei varmaan moni voi ymmärtää, mutta näin sen koin). Puolen vuoden kuluttua hänen työkomennuksensa täällä ulkomailla päättyi, ja mies palasi Suomeen. Oloni helpottui, syyllisyys hävisi, vaikka tietysti ikäväkin oli suuri.

Olemme sen jälkeen pitäneet vain vähän yhteyttä sähköpostilla ja puhelimella. Vuosi sitten olin Suomessa käymässä ja törmäsimme. Vietimme ihanan illan aurinkoisella terassilla, myöhemmin hämärtyvässä kesäyössä ja päädyimme rakastelemaan puistoon. Lähtiessä sanoin, että JOS joskus eroatte, ilmoitathan? Mies halasi lämpimästi ja hymyili että tottakai.

Joulun aikaan kuulin, että mies on taas tulossa tänne käymään, ja siinä yhteydessä yhdeltä yhteiseltä ystävältä, että niin hän ei olekaan kuullut miehestä sen jälkeen kun se kolmas lapsi syntyi... Johon minä että anteeksi MITÄ!?!? Eihän miehellä ole kuin 1 lapsi ja kuollut avioliitto...

Mies siis petti minuakin, en tiedä miten muuten, mutta ainakin luottamukseni. Meidän suhteemme aikana hän pani alulle toisen lapsensa, ja vain 5 viikkoa ennen meidän viimekesäistä puistokokemusta hänen kolmas lapsensa oli syntynyt!!! Jos olisin tiennyt tämän, en todellakaan todellakaan olisi tehnyt hänen kanssaan enää mitään.

Kerron tämän kahdesta syystä. Ap, mieti mieti mieti. Jos mies on pystyväinen pettämään naista, jonka kanssa hän on ollut vuosia, jota mies on varmasti ainakin rakastanut, ellei peräti rakasta vieläkin, ja lapsiakin on, jos mies pystyy kaikkea tätä pettämään, miten voit ikinä luottaa, että hän ei sitten pettäisi sinua? Kaikki miehet EIVÄT kuitenkaan petä, mutta uskon, että kerran kun on pettänyt, se on paljon helpompi tehdä uudestaan.

Toisekseen, kerroin tässä tarkoituksella aika avoimesti, koska mietin, pitäisikö tämä minun exäni käräyttää. En saa siitä itse mitään, ja koston vuoksi en siihen ryhtyisi, mutta mietin haluaisiko vaimo kenties tietää? Voihan olla, että vaimo tietääkin, ainakin hän oli hyvin mustasukkainen ja soittelin tarkistussoittoja miehen perään jatkuvasti, varsinkin kun mies oli luonani yötä.

 
ap
Natalie puhuikin paljon asiaa, jota on pohdittava. Ja tottakai mulle on tullut jo tässä vaiheessa mieleen sekin, että pitäisikö tälle naiselle ilmoittaa, mitä mies teki viikonlopun ajan. Lapsia ei tässä tarinassa ole sotkettu, se muuttaisi ihan kaiken. Mielestäni aikuiset ihmiset ovat vastuussa vain omista teoistaan.

Ydinkysymys tässä tosiaankin on se, miten suojata itsensä. Se olisi onnistunut, jos homma olisi loppunut seuraavaan aamuun, kaikki olisi mennyt alkoholin piikkiin. Toisaalta pitäisikö tässä antaa mahdollisuus muutoksiin? Vai pitäisikö hetki leikkiä miestä miestenmaailmassa ja vain nautiskella kaikesta.
 
sanonpa vain
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En ymmärrä, miten minä olen se paha ihminen. Enhän minä ole tässä pettänyt yhtään ketään. Ja mistä ihmeestä minä voin tietää, mikä se tilanne siellä kotona on. On täysin selvää, ettei kaikki ole hyvin, jos tämmöistä tapahtuu. Toisaalta, miksi minä en voisi joskus olla myös itsekäs? Mihin epäitsekkyys on elämässäni johtanut? Ei mihinkään. Nyt sain edes muutaman päivän viettää iloista elämää.

Sen sijaan hyvä kysymys oli se, onko pettäminen pettäjämiehen ainoa ongelma. Onhan mahdollista, että varsinaiset syyt ovat naisessa. Voi olla, ettei naisessa ole mitään vikaa. Ehkä mies haluaa paeta omaa elämäänsä jakamalla minun kanssani ilon hetkiä.

En siis ole kysynyt mitään nykyisestä suhteesta. En muuta kuin että onko hän varattu vai ei. Ja avioliiton sekä lapset.
Huomaatko, ap, että olet langennut juuri siihen tyypilliseen ansaan.
Et TODELLAKAAN voi tietää mitä miehen parisuhteessa tapahtuu, tai onko miehen onneton olo naisen syy. Ja muuta sinulla ei ole kuin miehen sana, jos hän joskus alkaa siitä avautua. Ja kukapa hullu sanoisi, että haluaa vain huviksensa pettää? Ainahan mies sanoo että vaimo on hullu. Sanonpahan vaan että tuskin on naisen syy, mutta koska se voi ihan hyvin olla tai olla olematta, niin mielestäni on sinulta ala-arvoista mennä toisten parisuhteen haaskalle nokkimaan.

Usko pois, suurin osa naisista on kuitenkin rakastavia, suurin osa miehistä tietää sen varsin hyvin, ja suurin osa ihmisistä on ollut joskus rakastunut puolisoonsa.

Ja kun ero tulee, vaikka miehellä jo uusi suhde onkin, saat nähdä että monia vuosia kestäneestä yhteiselosta on jäänyt jälkensä, ja kun mies on hypännyt tuntemattomaan, niin suru tulee puseroon hänellekin, usko pois. Menetys on aina menetys, oli kyseeessä riita pukari, tai sitten aivan tavallinen rakastava vaimo.

Saat sitten paikata miehen onnettoman sydämen, mutta voi olla että rakkaus sinuun onkin vain reaktio hänen suruunsa, ja kotvan päästä mies vetäytyy ja ottaa sen kolmannen naisen.

Se on aika tyypillistä. Yksi on ensin, sitten toisen avulla rimpuillaan irti ja otetaan lopulta joku aivan muu nainen. Sellainen joka ei ole nähnyt miestä heikoimmillaan, sillä sitä hän nyt on. Mitä ymmärtäväisempi ja suloisempi eroava mies on, sitä varmempi voi olla siitä että hän on todellakin lohdun tarpeessa oleva raukka.
 
by the way
En oikein usko, että sä ap todella voisit nauttia päivästä "miehenä", eli leikkiä miestä miestenmaailmassa vaimiten se meni..tarkoittanetko sillä sitä että otat ilon irti irtoseksistä vai mitä?

Luuletko että miehet tekee sen siksi että olisivat niin vapaita ja nautinnonhaluisia?

Irtoseksissä on aina taustalla yksinäisyys ja varsinkin miehillä hölmöys.
Suurin osa tuntemistani miehistä, jotka näitä harrastavat, ovat sanoneet että sellaisen seksiyön jälkeen ei jää käteen kuin tyhjää, vaikka millaisen uhon turvin alunperin ovatkin liikkeelle lähteneet.

Harvoin irtoseksissä päästään edes kunnolla nauttimaan. Menee aikaa tutustua ihmiseen.

Sanopa m tarkemmin, mitä hyötyä sinun on nussia sellaisten ihmisten kanssa, joita et koskaan enää tule näkemään? Muistohan niistäkin ihmisistä sinulle jää sydämeen, eikä tehtyä saa ikinä tekemättömäksi.
 
ap
Tämä kohtaus kesti useamman päivän ajan. Ei siis mikään tunnin pano. "Suhde" on jatkunut lukemattomin puhelinsoitoin miehen puolelta.Ei näytä tulleen ainakaan yksinäisyys tai katumus. Päinvastoin. Tämän tulen näkemään, vaikka ehkä näiden keskustelujen pohjalta niin ei pitäisi tehdä.

Ehkä sitten otan syyn niskaani. Pidän miehestä ja haluan olla hänen seurassaan. Hän antaa minulle sellaista, mitä minulla ei ole ollut aikoihin. Ja nyt en puhu pelkästään seksistä. Onhan tämä nyt aivan selvä asia, että siellä omassa parisuhteessa ei kaikki vaan voi olla hyvin, jos mies näin toimii. Voi olla mahdollista, ettei ole minun korvienkaan välissä.
 
Liisukka
"Ja tottakai mulle on tullut jo tässä vaiheessa mieleen sekin, että pitäisikö tälle naiselle ilmoittaa, mitä mies teki viikonlopun ajan."

"Ydinkysymys tässä tosiaankin on se, miten suojata itsensä."

"Enhän minä ole tässä pettänyt yhtään ketään."

Miksi ihmeessä sinun pitäisi kertoa vaimolle mitä on tapahtunut? Eikös jokainen ollut vastuussa vain omasta itsestään? Vai olisiko tarkoituksesi vain laittaa pyörät pyörimään suuremmalla vaihteella - hiukan nopeuttaa asioiden etenemistä. Tuntuu, että olet jo päätöksen tehnyt ja haluat tämän miehen kokonaan itsellesi, välittämättä siitä, että joku jää sinun jalkoihisi.

Missä menee tämä moraalinen raja, eli että välillisesti voidaan pettää muita? Kuinka pitkälle ymmärrys riittää jos oma kumppani pettää, osataanko silloinkin pitää tämä "petoskumppani" asiasta erillään? Ja onko mitään merkitystä sillä, onko tämä petetty täysin vieras vai joku tuttu, vaikkapa oma sisko? Vai onko niin, että monista ihmisistä on tullut niin kylmiä, että päällimmäisenä ajatuksena on "kunhan minua ei vaan satu, niin kaikki on hyvin.
 
eräs
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tämä kohtaus kesti useamman päivän ajan. Ei siis mikään tunnin pano. "Suhde" on jatkunut lukemattomin puhelinsoitoin miehen puolelta.Ei näytä tulleen ainakaan yksinäisyys tai katumus. Päinvastoin. Tämän tulen näkemään, vaikka ehkä näiden keskustelujen pohjalta niin ei pitäisi tehdä.
Ehkäpä, hyvä ap, irtoseksi pitäisikin tarkemmin ottaen jakaa karkeasti kolmeen kategoriaan:

1) Puhdas irtoseksi, eli pelkkä pano: puhelinnumeroja ei edes vaihdeta ja kummallekin jää mitä jää.

2)Varatun miehen onnettoman avioliiton laastarointiseksi: siihen tarvitaan nainen, joka ei ole saanut mitään kunnollista pitkään aikaan, ja mies joka on sössinyt liittonsa ja haluaa kokea olevansa mies.
Mies kokee olevansa mies kun saa vastata koko suhteen etenemisestä. Hän saa soitellla , piiritellä, osoittaa kaikki temppunsa ja taitonsa.
Samaan aikaan toisaalla hän antaa vaimolleen yhtäkkiä myös enemmän huomiota, on yllättäen vähän kärsivällisempi. Samaan aikaan, jopa juuri naituaan vaimoaan, hän menee rakastajattarelleen ja puhuu seksittömästä avioliitosta.

Kun nainen kysyy jotain , miehen "täytyy tunnustaa, että meillä ei ole ollut seksiä yli puoleen vuoteen" tms.

3) Varatun miehen laastarointi- ja eroseksi. Mies antaa kaikkensa, ja kertoilee tarinoita onnettomasta liitostaan. Rakastajatar haluaa näyttää olevansa parempi nainen, ja päättää olla olematta sellainen tyhmä eukko niinkuin miehen vaimo.

Tämä voi kestää kolmesta kuukaudesta vuosiin. Ja päättyy vain kahdella tavalla: a)mies löytää toisen jos rakastajattaren kärsivällisyys alkaa rakoillla. b) Mies jää vaimolleen kiinni pettämisestä.

Kiinnijäämisen jälkeen mies joko itkee ja ruikuttaa vaimon takaisin, tai sitten jatkaa elämäänsä ilman vaimoa väittäen jättäneensä vaimon, vaikka itseasiassa juttu on toisinpäin.

Siitä noin puolivuotta, vuosi eteenpäin miehelle tulee eron tuska, ja yhtäkkiä rakastajatar jää yhä enemmän taka-alalle miehen ajatuksissa.

Miehen on käsiteltävä ero, ja ajateltava elämänsä uusiksi.

Jos rakastajatar saa miehen "nalkkiin" eli saa pidettyä miehen, yleensä noin 3-5 vuoden kuluttua siitä tämä entinen rakastajatar/ nykyinen vaimo saa miehen kiinni: mistäpä muusta kuin PETTÄMISESTÄ.

Onnea teille.
Ja kertokaahan jos on jotain muita kokemuksia, tai mielipiteitä. Olisi hauska kuulla niitä, huomatkaa että tämä oli kärjistys, mutta harvinaisen usein oikeaan osuva.



 
kynnysmattovaimo
Vai onko niin, että monista ihmisistä on tullut niin kylmiä, että päällimmäisenä ajatuksena on "kunhan minua ei vaan satu, niin kaikki on hyvin.
Niin.
Edellisen lause on kyllä täyttä totta monessa parisuhteessakin.Ja siksi moni pettää - minäkin. Kun ukko ei ajattele kuin itseään alkaa kynnysmattokin puistella. Loppujen lopuksi en pitäisi pahana vaikka joku muu sen tuosta noukkisikin lopullisesti.
 
nymfo
Alkuperäinen kirjoittaja by the way:
Luuletko että miehet tekee sen siksi että olisivat niin vapaita ja nautinnonhaluisia?

Irtoseksissä on aina taustalla yksinäisyys ja varsinkin miehillä hölmöys.
Suurin osa tuntemistani miehistä, jotka näitä harrastavat, ovat sanoneet että sellaisen seksiyön jälkeen ei jää käteen kuin tyhjää, vaikka millaisen uhon turvin alunperin ovatkin liikkeelle lähteneet.
mä olen nainen mutta rakastin sinkkuaikoinani irtosuhteita, sitä että sai nussia kunnolla vieraiden ihmisten kanssa ja toteuttaa fantasioita. Nyt olen varattu, mutta olen seksiaddikti enkä voi sille mitään, että harrastan seksiä muidenkin kanssa. Taustalla ei ole yksinäisyys tai hölmöys, vaan se, että tarvitsen fyysistä tyydytystä tämän tästä. Käteen ei jää tyhjää vaan hurmaantunut olo, ihana laukeamisen tunne. En sanan varsinaisessa merkityksessä petä miestäni, vaikka meillä ei sopimusta avoimesta suhteesta olekaan. Pointtini on kuitenkin se, että löytyy paljon sekä miehiä että naisia, jotka eivät edes hae irtosuhteista muuta kuin kunnon panoa. Täällä monet motkottavat sitä, kuinka miehet ovat kamalia pettäjiä jne. mutta löytyy niitä meistä naisistakin..Ja määritelkää pettäminen..minä en koe sitä pettämisenä, että mieheni ja minä toteutamme fantasioitamme sekä yhdessä että erikseen. Sen sijaan pettämistä olisi tapailu ja soittelu, tunteiden palo, jota sinä ap nyt näytät harrastavan. Sinä et suinkaan ole tilanteessa petturi, muille kuin itsellesi, jollet todella nauti SEKSISTÄ seksin takia.
 
nro 3
Tuttu mies on pettänyt vaimoaan parinkymmenen vuoden aikana montakymmentä kertaa, yleensä pitkiä, vuosien tai ainakin kuukausien suhteita. Hän on sentyyppinen, että ihastuu täysillä ja hakee noita suuria tunteita. Vaimo on koti-ihminen, tuttu ja tylsä, joten "vaihtelu virkistää". Lapsiakin on ja suhteet on vähentyneet niiden myötä, mutteivät sentään kokonaan loppuneet. Usein hän on tehnyt "parannuksen", mutta se kestää sitten minkä kestää.

Vaimo on aina hakenut miehen takaisin, toisen naisen huushollistakin, on kaulin-tyyppiä. Joskus on myöskin syyllisyys saanut miehen tunnustamaan. Ukko ei ole kovin onnellinen, muttei taida olla vaimokaan. Lapsien ja tottumuksen takia taitavat olla yhdessä.

Oliskohan tämä tapaus sitten nimim. "Erään" numero 3?
Juuri noiden tunnepiikkien hakeminen näyttäisi olevan se juttu sille, ei siinä vain seksistä ole kyse.
 

Yhteistyössä