Suhteenpoikasen kutsu Facebookiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elli epätoivo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

elli epätoivo

Vieras
Miehellä pieni juttu erään myöskin perheellisen naisen kanssa, jonka kanssa lupasi olla olematta yhteydessä, ja ovat näin keskenäänkin sopineet. Naiselta kuitenkin on tullut tekstareita, joihin mieheni ei vastaa, (kertoo aina kaikista viesteistä, sähköpostista en voi olla aivan varma) ja nyt kutsu Facebook-ystäväksi. Sain raivarin, mies sanoo, että laittoi ystäväksi, mutta ei kuitenkaan "tee siellä Facebookissa mitään, eikä ole siellä." Mitä siellä sitten tehdään? Voiko siellä lähetellä yksityisviestejä vai näkyykö kaikki kaikille? Pitääkö mun nyt kirjautua sinne, jotta voin kytätä, tuleeko siltä luuskalta viestejä? Mun mielestä, jos luvataan, ettei olla yhteydessä, tarkoittaa myös Facebook-ystävyyttä, vaikka viestejä ei lähetetäkään.

Ahdistaa ihan helkatisti, en enää jaksais tätä, mutta naikkonen ei näköjään anna periksi. Pitääkö tässä sotkea hänenkin miehensä juttuun? Vai olenko nyt ihan väärässä?

... että joudut miettimään tämmöisiä asioita...

FB:ssa pystyy myös viestimään niin, ettei kukaan muu viestien vaihtoa näe. Joten; jos ainoa motiivisi FB:iin kirjautumiseen on se, että kyttäät rakkaasi viestin vaihtoa, niin jätä väliin....

Neuvoni sinulle on, että jätä tuommoinen mies omaan arvoonsa... on ilmeisesti tehnyt päätöksensä, että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella...

Mies olisi voinut olla hyväksymättä kaveripyyntöä. Hyväksyi silti. Että kumpi se "luuska" tässä oikein on... Ei se nainen pakota miestäsi pitämään häneen yhteyttä, mies tekee sen vapaaehtoisesti.

No mielestäni aika luuska on eukko, joka vonkaa perheellistä miestä tietäen, että miehellä on tyttöystävä/vaimo. FB:ssähän näkee profiilista, että onko seukkaileva tyyppi vai mikä.

Itse varmaan olen niin veemäinen, että ottaisin yhteyttä luuskan mieheen, ja pyytäisin tätä pitämään eukkonsa aisoissa. :)

Kuinka noloa on vongata varattua!!!!

Tiedoksi ap:lle: miehet usein siirtävät vastuun toiselle osapuolelle siten, että tämä nainen muka vonkaa ja vinkuu ja ties mitä, mutta juttu on kuulkaa useimmiten aivan päinvastoin. Ja jos asia näin olisi, niin miehesi velvollisuus olisi torjua nämä yhteydenotot. FB:iin ei ole pakko hyväksyä kaveriksi ketään, jota ei halua. Sitä paitsi, sitkeinkin vonkaaja lopettaa esim. tekstiviestipommitukset, jos vain osaa ja malttaa itse olla tiukkana: koettu on. Jos ei tätä älyä eikä lopeta tekstailua, on sairas häirikkö, ja avuksi pitää ottaa ihan muut keinot.

Ei kukaan jatka viestittelyä, ellei saa mitään vastinetta. Mieti nyt vähän, olethan itsekin aikuinen ihminen. En tajua muutenkaan miten vain toinen osapuoli olisi syyllinen. Oma mieshän se sinua on pettänyt/pettämässä. Hän se suurempi petturi on ja omat valinnat tekee.

Kaveripyyntöön Fb:ssa ei tarvitse edes vastata. Se häviää automaattisesti n. kuukauden kuluttua, jos ei vastaa. Miehesi on valinnan tehnyt. Sorry.

Yhteistyössä