Hae Anna.fi-sivustolta

Suhteeseen 2vaihtoa

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä Vakkari täällä taas, 12.08.2018.

1. Hei mielenpäällä minua nuorempi mies jonka kanssa ollaan alettu tapailemaan. Hän on älykäs herkkä puuhamies ja puuhailemme sama moisten parissa... Tästä toivotaan jotakin kehittyväksi. Kiireellä ei olla haluttu pilata.
    Ikäeroa on huomattavasti mutta henkinen ajatusmaailma kohtaa. Ja suunnitelmia on tehty. Uskaltaakohan tässä heittäytyä mille tämä kahden vaalean ihmisen suhde näyttää?

2. vierailija Vierailija

Kun kysyt miltä näyttää, niin hyvältähän se näyttää! Nuorimies on tosissaan liikkeellä, vaikka välillä epäilee "riittääkö" sulle eli alemmuutta tuntee. Syyttä suotta. Tiedät mitä itse toivot ja ajattelet suhteestanne, joten sitä en nyt ala kertaamaan. Mutta jos hienovaraisesti voin neuvoa niin heittäyty vain rohkeasti tähän suhteeseen sillä se on tarkoitettu koettavaksi ja elettäväksi.

Miltä vaikuttaa vaalean muusikkomiehen ajatuksenjuoksu musta ja meistä? Tapahtuuko tässä jotain?

3. Pilven hattara Vierailija

Intuitiivisesti katsottuna katsotte samaan suuntaan ja olette samaan tapaan kumpikin tässä mukana. Siinä mielessä näyttää hyvältä pohjalta. Tämä on kasvuksi teille annettu. Sitä rohkeutta haet vielä. Jokin jarruttaa ja ehkä tiedätkin, että niin pitää ollakin. En saa tästä pitkää sitoumusta. Vaan enemmänkin juuri jotain tärkeää opittavaa.

Miten näkyy minun rakkauselämäni? En ihan tahansa kelkkaan lähde. Halukkaita on kevyempään, mutta mitä ja kenen kanssa tulossa.

4. Ap* Vierailija

Etenemistä tapahtuu mutta ei aivan sellaisessa aikataulussa jossa sitä toivoisit. Mutta kiirehän ei ole. Mies näyttäytyy räväkkänä mutta ajattelevana persoonana joka pyrkii välttämään äkkinäisiä päätöksiä. Koen hänen tunteensa lämpimiksi sinua kohtaan. Mitä ja milloin tapahtuu sitä en osaa sanoa.. Ajat ovat minulle kovin hankalia... Mutta ole luottavainen! Ja kiitos sinulle minulla on taas itselläni kanssa näitä riittämättömyyden tunteita, kun ei voi kuin ihaillen katsella miestä

5. Ap* Vierailija

Tätä kevyttä on tosiaan tarjolla. Ja näkisin tällaisen tummemman miehen.. Hänkin aluksi kevyemmin liikkeellä mutta juttu ei niin kevyeksi jää... Ajankohtaa en ala arpomaan koska se ei minulta onnistu.. Tulee tunne ettei kamalan kauaa menisi mutta tarkemmin en osaa sanoa. Tällä tummalla miehellä on muuten jännät silmät jotka varmasti tunnistat kun ne näet.

6. Ap* Vierailija

Tätä kevyttä on tosiaan tarjolla. Ja näkisin tällaisen tummemman miehen.. Hänkin aluksi kevyemmin liikkeellä mutta juttu ei niin kevyeksi jää... Ajankohtaa en ala arpomaan koska se ei minulta onnistu.. Tulee tunne ettei kamalan kauaa menisi mutta tarkemmin en osaa sanoa. Tällä tummalla miehellä on muuten jännät silmät jotka varmasti tunnistat kun ne näet.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri