Suhteeseen varatun kanssa, onko toiminut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiinnostaisi tietää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiinnostaisi tietää

Vieras
Onko täällä ketään, jotka olisivat alkaneet seurustella varatun kanssa ja tämän takia varattu olisi sitten jättänyt entisen kumppaninsa? Itse ajattelen asian niin, että siinä ei ole pitemmän päälle järkeä, koska ei tällainen suhde voi kestää.

Onko täällä kuitenkin sellaisia henkilöitä ehkäpä paikalla, joilla on kestänyt? =)

Jokaisen, joka alkaa oleen varatun miehen kanssa, niin pitäs kokea miltä tuntuu olla pettävän miehen puoliso. Olen sen kokenut, enkä itse sekaantus varattuun. Tosin, mies mun luo.

Minä olin varattu, kun aloimme pitää yhteyttä. Sanoin eksälleni kylläkin haluavani eron eron ennen kuin mitään fyysistä tapahtui nykyisen mieheni kanssa. Asiasta on monta vuotta aikaa onnellisesti ollaan yhdessä.

Minä aloin, olemme nykyään naimisissa ja meillä on lapsia. Miehen exä on luonnollisesti hyvin vihainen ja lasten kauttaa kostaa meille jatkuvasti tätä "salasuhdetta".

Joskus vaan asiat menee näin. Eihän heillä mikään hyvä suhde edes ollut, mutta väärinhän tässä tuli toimittua, mutta minkäs teet kun rakastut.

Mieheni oli varattu, kun alkoi minua pokailemaan. En tosin tehnyt hänen kanssaan yhtään mitään enkä antanut myöskään ymmärtää mitään, kuin vasta sen jälkeen kun hän erosi entisestään, mutta siinä vaiheessa hyppäsi suoraan edellisestä suhteestaan suhteeseen minun kanssani. Ja ihan kirjaimellisesti saman tien.

Mies on pettänyt myös minua. Mutta onhan tämä suhde itsessään kestänyt jo vuosia, yhdessä olemme edelleen.

Itse en ikinä vehtaisi varatun kanssa. Olin sitä mieltä ennen kuin minua petettiin ja varsinkin sen jälkeen, en ikinä haluaisi aiheuttaa sitä tuskaa, mitä petetyksi tuleminen tuottaa, kenellekään.