Suihinotosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimoke
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaimoke

Vieras
Haluaisin ottaa mieheltäni kunnolla suihin, mutta hänellä on niin iso kalu, että en voi pitää sitä suussa kuin vähän aikaa kerrallaa. Niinpä "suihinottaminen" meillä tarkoittaakin sitä, että minä hyväilen, nuolen ja imuttelen kalua ja sitten jatkamma "perinteisemmällä" yhdynnällä.
Kuinka oleellista suihinotossa miehille on se, että nimenomaan tullaan suuhun? Voiko mies nauttia siitä, että ensin "leikitään" suussa ja sitten painetaan kunnolla pimppaan?
Miten saisin miehen laukeamaan suuhun nopeasti? Auttaisiko esim. kiveksistä hierominen?
Kumpi tuntuu miehelle paremmalta: kova pumppaaminen suuhun vai hellemmät otteet, jossa kielellä samalla hyväillään ja nuollaan kalun päätä?
Miten pariskunnat yleensä hoitavat nämä suihinotot: Onko se yksi seksikerta pelkästään suihinottoa vai onko suihinotto vain osa kaikkea muuta?
Voisimme kokeilla niin, että keskeyttäisimme yhdynnnän "kriittisessä" vaiheessa, ottaisin kalun suuhun ja (toivottavasti) saisin miehen laukeamaan nopeasti suuhun. Mutta yhdynnän siinä vaiheessa olen minäkin yleensä niin täpinöissäni, että haluan vain jatkaa kovaa pimppapanoa.

Vaimoni ottaa usein molemmilla käsillä varresta kiinni ja upottaa terskaa suuhun. Usein hän myös runkkaa kaksikäsin vetäen käsiään edestakaisin. Välillä on hyvä vain upottaa nuppia suuhun ja hivellä reisien sisäpintoja ja vetää vaikka pusseista taaksepäin. Kovan kalun varsi kestää aika kovaa rutistamista, joten sen kanssa ei tarvitse varoa. Voikas runkkaus ja samalla imutusta, niin mälli lähtee varmasti.
Meillä vaimo imuttaa, ei loppuun astia, useimmiten ennen naintia. Tämä ihan siksikin, että kalu mahtuu helpommin pimppiin ja luistaa paremmin.

Joo niin minäkin toisella kädellä otan varresta kiinni ja nuolen ja imen terskaa. Sylkeä hiukan mukaan niin käsi luistaa mukavasti ja mies on väittänyt että tuntuu siltä kuin ottaisin koko 22cm suuhuni! Pusseja toisella kädellä hivellen, hellästi puristaen ja hieman nostaen, saan ukkoni laukeamaan suuhuni melko nopeasti. Kun taas tahdon hitaampaa touhua, vedän pusseja alespäin, niin ei niin nopeasti tule. Toimii näin päin oman ukko kultani kanssa!
Minun ukkoni nauttii silmin nähtävästi kun saa laueta suuhuni! Nielen tuotokset, mitä mies aina ihmettelee kummasti (hänen pari exää ei niin kuulema tehnyt) ja nautiskelee vielä enemmän! Toisinaan sitten, esim. jos on enemmän alkoa ottanut ja tahdon "rajumpaa" panoa, imeskelen ensin vähän ja sitten kova pano pimpsaan!
Mies ei koskaan pane minua suuhun, tietää että oksennan jos koko kalu menee suuhuni.
Joskus koko homma jää siihen että otan vain suihin, toisinaan pienen huilin jälkeen ukko jaksaa kahta kovemmin peuhata vällyjen välissä, eli vielä toinen kerta suihin oton päälle! Joskus taas imeskellään ja nuollaan toisiamme ja sitten ihan "normaali yhdyntä". Riippuu vähän mielentilasta.

No joo, kyllä samoilla periaatteilla sujuu meilläkin, kuin edellä kerrottu. Paitsi, että miehet usein unohtaa, että vaikka itse näin saavat, nainen jää ilman ehkä. Meillä usein myös yhdyntää imutuksen yhteydessä juuri tämän vuoksi. Mies, muista naisen tarpeet myös, älä ole itsekäs nautiskelija.

Alkuperäinen kirjoittaja N40:
No joo, kyllä samoilla periaatteilla sujuu meilläkin, kuin edellä kerrottu. Paitsi, että miehet usein unohtaa, että vaikka itse näin saavat, nainen jää ilman ehkä. Meillä usein myös yhdyntää imutuksen yhteydessä juuri tämän vuoksi. Mies, muista naisen tarpeet myös, älä ole itsekäs nautiskelija.

Aina nainen nuollaan ensin huipulle ja pillu märäksi.Sitten voi nainen ottaa suihin jos haluaa.

Nää on näitä. Sun olis pitäny hankkia pinempikaluinen mies ja miehesi taa suurisuisempi nainen, jos toi on pulma. Mutta tietty valittu mikä valittu.

Järjestys on kyllä se, että ensin impapaan pimppaa ja siihen päälle kunnon nainti. Suihinotot kannattaa jättää tilanteisiin, jossa nainti ei ole mahdollista. Esimerkisi miehen ajaessa autoa pidemmällä reissulla, suihinotto virkistää kuskia kummasti. Tämähän ei ole kiellettyä, koska kyseessä on ns. hands-free-toiminto.

Yhteistyössä