Suihkun kaakelin saumat puhtaaksi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pypylleröinen harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pypylleröinen harmaana

Vieras
Miten noi sais suht vähällä vaivalla puhtaaksi? Tän mahan ja liitoskipujen kanssa ei vaan kiinnosta hirveesti ylimääräisistä enää äkkiä. Mutta pestyä mä nyt haluun noi saada. Mitä ainetta ängetään ja paljonko? Mieluiten sellasta, ettei tarvi hinkuttaa, ainakaan paljon ;)

Höyrypesuri. Ei tarvitse käyttää voimaa tai kemikaaleja. Ja voi luoja mikä määrä p*skaa niistä kaakeleista irtosi :X Mutta nyt on helppo tapa pestä ne ja tuleekin pestyä useammin!

Kloriittia saa sellasena vaahtoavana suihkeena. En vaan muista sen nimeä... Valkonen pullo jossa tais olla ainaki punaasta etiketis.

Ihan huippuaine, suihkuttaa sitä, antaa olla vartin ja huuhtelee. Tulee melko puhdasta, ihan pahimpiin kohtiin saattaa vähän jäädä.

Kauheesti vaivaa te näette ja hinkkaatte. Mulla riittää Cillit Bang tehokylppärinpuhdistaja, jota suihkutan, annan hetken vaikuttaa ja riittää kun kerran kans pyyhkäisee ja sitten suihkuttaa.. en sit tiedä toimiiko tosi kurppasiin kaakelinväleihin, meillä suht uudessa kylppärissä tämä siis riittää

Ruokasooda-etikka - seoksella tulee puhdasta :) Eikä tarvitse paljoa hankailla kun vähän aikaa antaa vaikuttaa ja sit suihkuttaa/pyyhkii pois. Jos lika on pahasti pinttynyttä niin sitten saatat tarvita hammasharjaa tms.

[QUOTE="nainen";29670222]En ymmärrä, miten ihmiset jaksavat olla niin laiskoja: kaikkialle vaan kemikaaleja, eikä jakseta pestä itse mitään. Ja luonto kiittää![/QUOTE]
Tuo ruokasooda taitaakin olla melkoinen myrkky? Ja etikka toinen sit?

[QUOTE="...";29670280]Ruokasooda-etikka - seoksella tulee puhdasta :) Eikä tarvitse paljoa hankailla kun vähän aikaa antaa vaikuttaa ja sit suihkuttaa/pyyhkii pois. Jos lika on pahasti pinttynyttä niin sitten saatat tarvita hammasharjaa tms.[/QUOTE]

Hyvä idea! Kiitos! Millainen sössö siitä tehdään? Jos esim 5 dl etikkaa niin paljonko ruokasoodaa?