Suikki & peppu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haave...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Katselen ihania muotojasi, siroa kaulaasi joka yhdistyy hartioihin...alaspäin lantioon joka kaareutuu niin himokkaaksi pepuksi...Asentosi korostaa, suorastaan työntää silmieni eteen mahtavat pakarasi ja takareitesi...maidon valkeat...ah olet ihana.

Hitaasti kämmeneni lähestyy pakaroitasi, hieroo ja pyörittelee. Toinen kämmen asettuu toiselle pakarallesi, ja vastustamattomasti kämmenet avaavat pepunvakoasi, viimein näen anuksesi...huomaan kuinka huokailet, hengityksesi kiihtyy ja rintasi pomppivat ylös ja alas rintakehän tahdissa...Nuolaiset punaisia huuliasi ja työnnät takapäätäsi käsiäni vasten...

Kaluni tavoittelee taivaita kun ihailen sinua herkullisessa asennossasi...Laskeudun alemmas, kieleni vaeltaa pepullasi....pyörii vaativasta yhä lähemmäs ja lähemmäs....

Uhhh... Haave, ajatuksesi on kertakaikkiaan viekoittava... tekisipä todella mieli iltavuoron sijasta kokea kanssasi, ihania hetkiä.... toteuttaen tämän molempien pitkäaikaisen haaveen...

Vaikkapa näin...

...Nouset polviltasi seisomaan, lipaisten huuliasi ja koskettaen kovuuttani vielä kädelläsi. Tiedät, että olen valmis, olet pitänyt siitä huolen, todella pitkään ja hartaasti ihanalla suullasi, lipovilla huulillasi ja liukkaalla kielelläsi... Annat nopean pusun suulleni, painat sormen huulilleni ja kuiskaat, että on minun vuoroni. Käännyt.

Nojaudut niin ihanan kiihottavan näköisesti eteenpäin, vain kauniit pikkuhoususi päälläsi, ihanan peppusi työntyessä sinun seistessäsi käsin pöytään nojaten kuin itsestään kauniine kaarineen kohti minua... Luoja, miten hyvältä näytätkään, miten haluttava selkäsi, lanteittesi ja maidonvalkeiden pakaroittesi kaari on...

Tunnet käteni liukuvan vaaleaa selkääsi alemmas... hipaisten kylkiä kevyesti kynsillä... liukuen vyötäisillesi, alemmas lanteillesi ja siitä reisiesi ulkosyrjää alemmas, nousten polvitaipeittesi kohdalta ylemmäs ... takareisiäsi hyväillen ... ylemmäs ja ylemmäs, tunnustellen ihanan sileää ihoasi, puristaen upeita, kauniinmuotoisia pakaroitasi, sormenpäiden yhä liukuessa ylemmäs, nyt peppusi kaartuvaa vakoa myöten, ylös ristiselkääsi...

Tunnet sormieni työntyvän pikkuhousujesi kuminauhan alle, kiertävän kumpikin taas kohti kylkiäsi ja hivelevän kosketuksen sinne saapuessa tunnet kuinka vedän pikkuhousujasi alas...

Sinä näytät, ja ihana peppusi näyttää niin ihanalta, etten voi olla suutelematta jokaista vähäisen kankaan alta paljastuvaa ihon neliösenttiä... Kevyin suudelmin hipaisen pakaroitasi ja peppusi kutsuvaa vakoa... vetäen pikkuhoususi pakaroittesi alle. Tunnen sinun yhtyvän leikkiin, kumartuen eteenpäin vetäessäni pikkuhoususi alas polviisi, nilkkoihisi ja kokonaan pois nopealla liu'ulla. Ihana häivähdys halukasta kosteutesi tuoksua täyttää sieraimeni, vaikka niin nopeasti ristitkin reitesi, pitäen kielletyn, kostean pimpsasi poissa näkyviltäni... Samalla nojaudut kokonaan eteenpäin, työntäen kaunista peppuasi vieläkin enemmän esille minua varten, nojaten nyt kyynärpäihisi ja painautuessasi pöytää vasten. Huokaiset syvään tuntiessani kämmenteni kevyesti, mutta vaativasti puristavan ja hivelevän pyöreitä, kauniita pakaroitasi... annan uuden suudelmien sarjan laskeutua pepullesi, pakaroille ja aivan aavistuksenomaisesti ulos hengittäen juoksutan pienenpienten suudelmien sarjan kauniin peppusi vakoa ylöspäin ristiselkääsi, jolle painan seuraavan keveiden suudelmien sarjan...

Tunnen sinun vavahtavan ja vastaavan myöntyvästi kun käteni alkavat hieroa ja työstää pakaroitasi, vaativammin hyväilyin, nyt peppuasi raottaen... uudelleen ja uudelleen, hitaasti ja hitaasti, antaen ajan kulua, ja jännitystä kasvattaen... tunnet suudelmieni matkaavan takaisin ristiselältä aivan peppuvakosi yläreunaan... uusien ja uusien, kosteitten huulten antamien näykkäisyjen osuessa aina muutama milli kerrallaan alemmas ... ja alemmas... kohti ihanuuttasi... kohti kauniinkaarevien pakaroittesi välissä odottavaa tiukkaa kuumuutta...

Kuulen sinun huokaisevan kerta toisensa jälkeen, alahuultasi purren kevyesti äänekkäimpiä voihkaisuja tukahduttaen...

Oih.. Kiimasta pyörii pyllyni villisti. Vain hädin tuskin maltan odottaa kielesi kosketusta.
Puren alahuulta ja vaikeran.
Suljen silmäni ja odotan mitä tuleman pitää.
Levottomasti pusken pyllyä taaksepäin notkistaen selkääni enemmän kaarelle jotta pyllyni pyöristyisi entistä enemmän.
Huuleni on jo aivan turvokissa, en pysty odottamaan kohta pidempään.
Tehkää jotain, pian...
aah... ihanaa...

Kaluani pakottaa jo aivan mahdottomasti, kieleni löytää siistiksi ajellun välilihasi...Painautuen sitten jäykempänä pepun aukollesi, sisään ja takaisin ulos pyöritellen aukon ympäristö. Kiusaan sinua kunnes vuodat kiihkon mahlaa ja peppusi on rentoutunut käsittelyssäni...Viimein käännyt ja näen himokkaan katseesi, levität punaisilla huulillasi ja kielelläsi sylkeä kalulleni...Ja käännyt...Levität kämmenilläsi pakaroitasi erilleen samalle katsoen taaksesi. Sanot pane minua peppuun! Otan kaluni varresta kiinni ja asetan punaisen turpean nupin pepunaukollesi...Työnnän varovasti, kyrvän pää uppoaa peppuusi...Aaaah! Olet kireä...Huomaan kuinka nautit kiimaisena...

Puristelen pakaroitasi vain kaluni pää pepussasi. Tunnut mahtavalta kun olen varrastanut sinut hepilläni...Huokailet ja huohotat, himosi ja kaipuusi huokuu sinusta ja täyttää huoneen. Olen ollut paikallani odottaen että rentoutuisit ympärilläni...Otan välillä kyrpäni ulos pepustasi ja ihailen avonaisena olevaa aukkoasi...Kokeilen sormella, ah, kiristyt vähitellen puristamaan...Haluatko kyrpäni takaisin?

Vikisen ja rukoilen suurta suonikasta kyrpääsi sisälleni.
Olen purrut huuleni verille, totta tulisit ja ottaisit minut.
Nyyhkytän huudan sinulle rivouksia, jotta lopettaisit tuon kiusaamiseni. Haluan tuntea miten spermasi valuu reisiäni pitkin. Haluaisin että laukeaisit ja pääsisimme suihkuun pesemään lemmenleikkimme jäljet, jotta pääsisin imemään kulliasi hivelemään pusseja joiden toivoisin tiukan imun ja rytmikkään päänliikkeen jälkeen irroittavan spermat nieluuni ja loput kasvoilleni...

Työnnän uudestaan pelinä aukkoosi, se on edelleen tiukka mutta antaa helpommin periksi. Nyt en jarruttele vaan liuatan yhdellä työnnöllä pohjaan saakka...Kassini hierovat yhteisestä sopimuksesta kiellettyä pilluasi ja klitoristasi...Katselen hämmästyneenä kuinka ihanalta kyrpäni näyttää syvällä anuksessasi....Huudat ja kiemurrat nautinnossasi! Aloitan hitaan pitkän työntelyn, täysin sisään ja melkein kokonaan ulos niin että vain kalun pää jää sisään. Kiihdytämme tahtia...Aaah, tunnen kuinka saan vihdoin sinua kunnolla...Riuhdot ja temmot itseäsi tajunnan rajamailla...Kalu yhä sisälläsi käännyn kyljelleni ja nostan toisen jalkasi ylös lonkkani päälle, ja aloitan hirmuisen panemisen...Huudat jo suoraa huutoa: ota,ota, pane.,anna minulle lastisi. Orgasmini lähestyy ja samoin sinun...Laukeat raueten veltoksi...Huudan: nyt tulee..Vedän kaluni pään siihen tiukimpaan kohtaan ja silloin minulta tulee. Kyrpäni pumppaa ja sykkii pepussasi työntäen koko valtaisan lastin sisään...Uuh, mikä helpotus...

Tunnut ihanalta löysistyvä kalu sisälläni. Tunnen sen jälkisykkeen ja olennan käteni ja puristan sinua pakarasta. Hymyilen raukeana ja kysyn haluaisitko kanssani suihkuun...

Tiedän, miten kaipaat, että tulisin jo ja työntyisin viimeinkin sisään ihanaan kuumottavaan peppuusi, herkäksi kielelläni ja valmiiksi sormillani avaamaani peppuusi... Kuulen sen jokaisesta huohottavasta henkäyksestäsi, huulta purevasta nyyhkäisystäsi... näen sen ihanan peppusi esille työntyvistä liikkeistä... aivan kaikesta sinussa.

Tiedän, tiedän, tahdon sitä yhtä paljon kuin sinäkin, mutta kidutan sinua tahallani... vien kovan kyrpäni jo valmiille aukollesi, hivelen terskanpäällä liukastettua reikääsi, painan hetken matkaa sisään ... ei sittenkään! Ja vedän taas takaisin.... Työnnät malttamattomana lanteitasi ja kaunista maidonvaaleaa peppuasi, vaaleanpunaista aukkoa minua kohti... ""Mitä sä haluat...?"", kysyn vaativasti, pakottaen sut vastaamaan... kertomaan että haluat että mä panen sen sisään ... Ai mitä? Että mä panen sua peppuun ... ai mitä? Että mä panen sua aivan täysillä peppuun, että sä tahdot mun roiskivan paksun spermani, aivan kaiken sisääsi, syvälle peppuusi...

Kun viimein jo aivan malttamattomana anelet, melkein nyyhkyttäen minua sisääsi ... aivan kokonaan ... annan sinulle mitä kaipaat...

Työnnyn hitaasti, pitkänä, rauhallisena liukuna sisään upeaan peppuusi... liu'uttaen ensin terskan sisääsi... nauttien ihanasta tiukkuudestasi ja huumaavasta kuumuudestasi ... ei vie hetkeäkään kun jo anelet lisää....työnnän pohjaan .... nyt yhdelle pitkällä työnnöllä... puoleenväliin... ja sitten aivan kokonaan sisään.... aivan kyrvän juureen asti...

Upeat, ihanat pakarasi ottavat vastaan työntöni, huudaat ääneen nautinnosta ja avautumisen tunteesta työntyessäni sinuun, täyttäessäni sinut aivan pohjaan asti työntäen. Aaaahhhh....!!! En voi olla vaikeroimatta nautinnosta itsekin. Tunnut niin käsittämättömän hyvältä... ...ja vedän ulos...

Koko mitalta. Terskaan asti. Ja takaisin kuumottavaan peppuusi... taas tärähdän pakaroitasi vasten... taas kuulen pitkän voihkaisusi... Työnnän pitkin vahvoin työnnöin kovaa kulliani syvään ... sisään ja ulos ihanaan peppuusi... taas ja taas ja taas ja taas... Kiihdyttäen tahtia. Vaateliaammaksi. Lujemmaksi. Huohotan, nauttien mielettömän ihanasta puristuksesta, kuumuudestasi, jokaisesta reaktiostasi... kasvavasta kiihotuksestasi... vastaan työntävästä pepustasi ... panen, sinäkin panet, pumpaten peppuasi taaksepäin, minua vasten, että työntyisin lujemmin ja vaativammin sisääsi...

Vielä lujemmin, vedän nyt kokonaan ulos, ja painan kyrpäni takaisin ihanaan takapuoleesi, ulos ... ja sisään ... huudat täyteen ääneen tuntiessasi minun työntyvän aivan kivikovana, aivan yhteisen laukeamisen partaalla sisääsi ... sisään ihanaan kuumaan, kauniin kaarevaan peppuusi, vaaleitten ihanien pakaroittesi väliin, syvälle peppuusi ...........

En voi vastustaa kiusausta... kuiskaan kuitenkin sinulle... shhh! odota hetki..... vedän aivan hitaasti kaluni ulos sinusta.... pyllysi on avoimena pitkän kovan panon ja lujaa huutaneen orgasmisi jäljiltä .... se vaan näyttää niin pervolta, mutta niin ihanalta .... katson kun paksu, paksu runsas spermalastini valuu puoliavoimena vielä jälkijäristyksissä kouristelevasta pepustasi .... alas ... alas ... alas... yläreisillesi... ja alemmas.... tahmaten reitesi ja kuuman peppusi vaon....

Kasvot punoittaen tiedät miten katseeni porautuu sinuun, peppuusi, tiukkaan, nyt avoimeen reikääsi... sisääsi... valuvaan spermaani... tottakai tahdon kanssasi suihkuun....

Vedän sinut ylös, tiiviisti itseäni vasten, suutelen.... ja kävelemme suihkuun.... saippuoimaan toisemme... huolella... käsien ja sormien hieroessa saippuavaahtoa aivan jokapaikkaan.... tunnet sormeni nyt jo hellässä pepussasi... pesemässä viimeiset spermatahmat ja liukasteet ....

Tartut kyrpääni... saippuoit sen hitaasti pesten aivan juhlakuntoon... ja huuhtelet..... polvistut .... otat sen huulillesi...

Kyllä rakas, hitaasti vedän itseni ulos sinusta, ja ihailen kuinka aukkosi hitaasti sulkeutuu...Kokeilen sormellani peppuasi ja katselen kuinka lastiani valuu hiukan reidellesi. Näytät kauniilta kyljelläsi rinnat edelleen pystyssä ja nännit kovina. Kun saan viimein katseeni irti sinusta, nousen, nappaan sinut syliini ja kannan suihkuun jossa saippuoin ja pesen sinut -joka paikasta...Polvillani huuhdellessani rintojasi minulle tulee pakottava tarve vähän nuolla sinua...Suuni, kieleni ja hampaani hellivät rintojasi, mahaasi, yhä alemmas, kunnes...Käännyt kasvot seinää päin ja pyllistät. Upea juuri naitu peppusi on juuri siinä mihin haluankin sen...Huokaat nautinnosta kun kieleni löytää jälleen aukkosi. Ajattelen, olet aivan mahtava...Mutta nyt voisit pestä minut...

Uuh... Tekipäs hyvää. Olette aika veijareita molemmat. Menen hämilleni kun en oikein osaa päättää, että kummanko oikein sulkisin suosiooni. Heimo... Kylmätväreet kulkevat selkääni pitkin, kun aattelen, mitä kielellä saatkaan aikaan. Ja sinä numerosarjani, aah... Olen tosiaan hellänä vielä käsittelysi jäljiltä... Ihanaa kaksi komeaa kullia, jotka täyttävät minun tiukan anukseni spermalla... Uuh...
Oi ilomielin kalleutenne ja suutelen pallianne. Suljen räikeän punaiset huuleni tiukaksi renkaaksi kullinne...

Ympärille ja painan hitaasti päätäni kohden kullin tyveen saakka. Otatte kiinni hiuksistani ja lukitsette pääni jatkamaan imutusta aivan pallienne juuressa. Antaen pääni tehdä vain pietä liikettä. Kärjen tökkiessä nieluuni. Riistäydyn irti käsienne kahlitsevasta otteesta ja aloitan hitaat ja levolliset päänliikkeet keskittyen välillä vain imemään mansikkaanne... On teidän vuoronne huokalla kun kisaan puristusta huulillani ja pääni rytmi muuttuu villiksi tanssiksi ja samalla kun kynsin pallejanne...