Hae Anna.fi-sivustolta

Sukkahousuja miehille

Viestiketju osiossa 'Muotifriikit' , käynnistäjänä Utelias, 23.06.2005.

1. Ave Vierailija

Taidan olla ainoo mies ,joka uskaltaa avoimesti myöntää käyttävän sukkahousuja.Enkä häpee vaikka ,joku näkis.Onko muita ,jotka rohkeesti käyttävät ilman häpeää?

2. Kari Vierailija

JOS sukkahousut olisivat ""luvalliset"" miehille, voisin ehkä käyttää.

3. Sukkisfani Vierailija

Moni lähipiirissäni tietää minun käyttävän sukkiksia kylminä vuodenaikoina housujen alla. Olen kertonut siitä ihmisille kun keskustelu on luontevasti sivuttanut aihetta eli miesten alusasupukeutumista tai vaikkapa seksuaalisia makutottumuksia. Asia ei herätä sen kummempaa ihmetystä, kulmakarvojen kohotuksia tai taivasteluja kun asiasta kertoo luontevasti. Pääasia, että jaksaa hymyillä ihmisille: sinulla on sukkikset, niin minullakin. Kätevää.

En kuitenkaan käytä noita avoimesti, paitsi jos pukeudun peittävempiin tummiin sukkiksiin, nehän eivät ulkonäöllisesti juuri tavallisesti sukista poikkea. En kerta kaikkiaan halua aiheuttaa turhaa hämmennystä vieraissa ihmisissä pukeutumisellani, se on vain turhaa ja aikaavievää energianhaaskausta.

Elämme kuitenkin jonkinlaista muutoksen aikaa. Yksinomaan miehille tarkoitettuja sukkiksia valmistetaan ja markkinoidaan jo jonkin verran. On ehkä sittenkin väärin sanoa, että ne kuuluvat vain ja ainoastaan naisille, sehän ei siis ole totta. Mutta kestää kuitenkin muutaman kuunkierron ennen kuin ""average"" Matti Meikäläinen suostuu vapaaehtoisesti harkitsemaan sukkahousuja pukeutuessaan uutta työpäivää varten. ""Se on sitkeessä.""

4. Ave Vierailija

Sehän on kai ihan,jossain päätetty,että mies vaatii luvan miten pukeutuu.Naisilla ei kaiketi luvan tarvetta ole miten pukeutuu.En nyt tarkota pelkästään sukkahousuja vaan yleensä.Jonkun pitää aina tai joidenkin aluksi uhrata ittensä.Niinku korvakorujen käytös miehillä.Ei niittenkä käyttö yhteisellä päätöksellä alkanu.Kyllä sekin aluksi aiheutti hämmennystä ihmisissä tai värjätyt hiukset jne.Jos rupee ajattelee pukeutumisessa muitten mielyttämistä.Ei koskaan tule mitään uutta katukuvaan.Eikä punkkareita olisi ollut koskaan.Goottilaisii ei olisi jne.Vain samaa massaa.Ihmisen pitäis olla siinä asussa mis itte viihtyy,olisi se mustaa tai valkosta.Housut vai hame.Kauluspaita vai t-paita jne

5. Daniel Vierailija

Ave, millaisia hameita käytät ja millaisia sukkahousuja niiden kanssa?

6. Ave Vierailija

Polvipitusta tai pitkää.Enkä pidä mitää minihametta tai röyhelöhameita.Pidän farkkuhameita tai kangashameita suorii tai jotakin villahameita syksyllä.Kun mustia hameita aika paljon mustia sukkahousuja.Frakkuhameen kaa sinisiä myös.Mutta sinisiä sukkahousuja ei joka kaupas ole myynis saa ettiä,jos sen värin haluu.No sokoksesta monesti löytyy.Vaaleita sukkahousuja kesällä aika paljon.Syksyllä pitäis ,joskus vaihtelun vuoksi myös värikkäitäkin tai muuta värii.T.Vihreetä,frangunsinistä,punasta,lilaa jne,mutta saa hakea kaupan ,josta saa.Aika harvassa myynis.Erikoisliikkeet,missä on tai sokos jossain.Suurimmas osas kaupois aika huono sukkis valikoima.Ainakin paksuis.Moni nainen on kahdettinu sääriäni.Ei pökkelöt.Ihokarvat tietenkin ajaa pois.Pidän tietenkin myös shortseja ja housuja.Etten aina vaan hametta.Mikä on mieliala jne.

7. Satu Vierailija

Ave !Oot tosi sairas.Ootko ajatellu hoitoa jossain!Ihan tosissaan.

8. lähiökuningatar Vierailija

Varmaan pidät itsekin hametta ja sukkahousuja, myönnä! Ootko ajatellu hoitoa jossain?

9. Satu Vierailija

Mutta minä olenkin nainen,enkä mies.

10. lähiökuningatar Vierailija

Ai? Pidätkö sitten housuja? Jos, niin koetko tarvitsevasi hoitoa?

Nämähän ovat vain vaatekappaleita, joita koskevat säännöt ovat sangen vaihtelevat ajallisesti ja paikallisesti. Miten halu pitää jotain vaatetta voisi olla sairautta?

11. Daniel Vierailija

Niinpä... Ihmiset tekevät niistä asioista sairaita vain omassa päässään. Eivät ne vaatteet tiedä, että ovatko ne miehen tai naisen päällä. Eikä luonto ole luonut hameita tai sukkahousuja miehen eikä naisen käyttöön. Ne ovat kuitenkin ihmisen itsensä luomuksia, eikä niiden siten voi sanoa kuuluvan luonnollisesti naiselle tai miehelle. Itse asiassa, jos olisimme täysin luonnollisia, niin kulkisimme alasti ilman mitään vaatteita. Yhtä hyvin voisimme sanoa kaiken tarpeettoman ja olosuhteista riippumattoman (esim. kylmä ilma) pukeutumisen olevan sairasta touhua.

12. vierailija Vierailija

Mielestäni mies voi käyttää sukkahousuja siinä missä naisetkin. Kyseessä on vaatekappale joka mahdollistaa monenlaisen pukeutumisen.

Polvipituiset tai pidemmät shortsit ja alle sukkahousut. Mikä estää? Ei yhtään mikään.

Olen käyttänyt sukkahousuja ja legginsejä useita vuosia. Varsinkin legginsit ovat tulleet tutuiksi sen jälkeen kun käytin loppuun ensimmäiset cityslickersit, joita ei enää valmisteta.

Sukkahousuissa suosin 20-60den malleja.

Kesäksi ajattelin hankkia jotain piristävää täältä.

https://www.stopandstare.co/

13. vierailija Vierailija

Tuolla on stopandstare sivustolla on maininta, että miestenkin kannattaa siistiä säärensä kun käyttää ohuita sukkahousuja. Voi olla monelle miehelle tiukka paikka ottaa sheivausvälineet esiin ja antaa karvoille kyytiä.

Minulle ei ole ongelma siistiä sääriään, vaikka mies olenkin. Muutamilta naispuoleisilta ystäviltä olen saanut mainninan, että onpa kauniit sääret, kateeksi käy.

Itse en asiaan niin kiinnitä huomiota mutta kait nuo sitten on...

:)

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari