sukkanuahaliivit miehillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja varattu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

varattu

Vieras
Mitä mieltä siitä, että mies joutuu käyttämään stauup:ja sekä sukkanauhaliivejä.
En tarkoita sitä että pukeuduttaisiin naisten vaatteisiin ja käytettäisiin hametta taikka rintaliivejä taikka muita naisten vaatetusta, pelkästään nailonsukkia ja niiden yhteydessä sukkanauhaliivejä sekä passaavia alushousuja. En ole homo, enkä transvestiitti. Olen ollut saman naisen kanssa 15 vuotta. Minulla on krooninen jalkasärky. Olen kokeillut kaikenmaailman särkylääkkeet, mukaanluettuna morfini,
ilman että olisi asiaan auttanut. Lääkärini suositteli käyttämään nailonsukkahousuja, tai stay uppeja. Aluksi kokeilin sukkahousuja, mutta kun minulla on myöskin krooninen suolisairaus paksusuolessa josta johtuen ruumiini lämpötila on jatkuvasti 37,5c, ja tästä johtuen sukkahousuja käyttäessäni haarojenväli hikoilee siihenmalliin, että saa vaihtaa housuja kolmekin kertaa päivässä kun alkaa haissa, ei saa tarpeellista tuuletusta, niinpä joudun käyttämään stau uppeja, seuraava broblema oli se, että silikoninauha alkaa kutittamaan, samoin kuin se venyy parin päivän käytön jälkeen, eikä sukat pysy ylhäällä ilman sukkanauhaliivejä, minulta meni pari vuotta hyväksyä itselleni sukkanauhaliivit sekä sukat, eivät poista kipua, mutta lievittävät, olisihan siinnä viellä mahdollisuus alkaa polttelemaan marihuanaa, johon kuitenkaan en halua alkaa, mieluimmin siis käytän kyseisiä vaatetusta, vaimoni ainoa vaatimus asiassa on, että sänkyhommissa en pidä niitä päällä, koska hän saa tunteen kuin olisi naisen kanssa hommissa, kunnioitankin asiaa täysin ja riisun ne aina pois sänkyhommissa.