Hae Anna.fi-sivustolta

Suklaanhimo migreenin aikana?

Viestiketju osiossa 'Klinikalla' , käynnistäjänä ruuan tai juoman himoja, 24.04.2010.

1. Ihmettelen kun minua alkaa suklaahimottamaan ihan sikana kun migreeni on alkamassa, tai sen aikana, ja tuntuu siltä kun se auttaisi särkyyn jossain määrin.

Onko teillä muilla suklaahimoa erityisesti migreenin aikaan? Tai jonkun muun ruuan tai juoman?

Ajattelin vaan kun kavereille tulee aina kofeiinihimo migreenin aikaan eli yks vetää kahvia kuin sieni, ja toinen 1-3 Red Bull-tölkkiä päivässä, ja he sanovat että ne auttavat, ja mieluummin kuulemma kiskovat noita kun ottavat särkylääkkeitä jotka polttavat vatsaa.

2. ensialkuun Vierailija

3. Siis? Vierailija

Miksi?
    Päätätkö sinä täällä että mitä saa kysyä muilta, ja mitä ei? MItä pitää ensin googlettaa ja mitä ei?
    Tuosta on kahdenlaista teoriaa, suklaa laukaisee migreeniä mutta suklaa myös auttaa migreeniin.

4. ensialkuun Vierailija

Nokun näytti siltä, ettei sinulla ole tietoa aiheesta. Anteeksi, että koitin ottaa osaa keskusteluun. Jätänpä sitten omankin kokemukseni kertomatta.

5. Minä olen nyt siis alkuperäinen kysyjä ja googletin itsekin, mutta samaa mietin kuten tuo aiempi kirjoittaja tuossa että mielestäni joillakin suklaa laukaisi päänsärkyä, ja joillakin lisäsi sen himoa päänsäryn aikaan. Eli ilmeisesti ei samoilla ihmisillä molempia kuitenkaan, vai?

Eli siksi kysyn koska minä olen saanut sellaisen kuvan tuttavapiiristäni että kofeiini on se jota himoitaan kun migreeni iskee ja että onko ihmisillä muita himotuksen kohteita, jotain ruokia tai juomia jotka saattaisivat auttaa minuakin, särkylääkkeen sijasta.

6. vierailija Vierailija

Suklaan himo migreenin aikana voi kertoa siitä, että tarvitset lisää magnesiumia. Olen alkanut ottamaan magnesiumia ja sen jälkeen sekä migreeni että suklaan himo on vähentynyt.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri