sukset 3,5vuotiaalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiihtämään...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hiihtämään...

Vieras
onko kellään oikeilla monoilla olevia suksia pienillä? Paljonko ne maksaa,kannattaako hommata. tyttö tykkää hiihtää,mut nuo remmisiteillä olevat sukset on niin epäkäytännölliset (siis mitkä tulee kenkiin kiinni)...
en oo kaupoista vielä katellut,mut eikös monojakin luulis aika pienille tehtävän?

prismassa kattelin hiihto tamineita niin sukset, sauvat, monot ja joskus siteetkin on erikseen ostettava, että varmasti käytettynä halvemmalla löydät. mut siis prismassa kattoin suksien hintaa missä siteet valmiina niin tais sen 60? olla ja siihen nuo sauvat ja monot päälle. itse ostin 15? kirpparilta suksipaketin ja monot erikseen siihen 5?

meidän samanikäisellä peltoset mut kenkään kiinnitettävää mallia. en ajatellut vielä alkaa osteleen 120 euron suksia PLUS et ku jos hän jaksaa vartin hiihtää ei muiden lasten takia voi ajatella sisälläkäyntiä monoista kenkiin vaihtamisen takia... ehtii sitä monosuksilla myöhemminkin opetella. :) eikä varmaan saa traumoja.

nii joo , jos lapsi hiintää kerran talvessa, si ehkei sitten kannata hommata, mut jos lapsi selkeesti kiinnostunut hommasta, ni helposti saa litattua toisen innostuksen jos välineet ei pelitä.

Mulla ainakin meni hermo niitten remmi-suksien kanssa. Joten nuorimmallakin (joka on 2v4kk) on tänätalvena jaloissaan oikeet monot ja sukset. Monot taitaa olla kokoa 26.
Hintaa lasten suksipaketille tuli 119e, kun vanhimmalle tuli ostettua uudet.

lapsi on jo hiihtänyt monta kertaa tänä talvena ja ladulla jo viime talvenakin käytiin. Isosiskon perässä haluaa mennä. Siksi oon miettinyt,et ostettais oikeat vehkeet. Kunpa täältä löytäiskin kirpputorilta kohtuuhinnalla kunnolliset välineet. Mut toivottomalta näytti tänään tarjonta ainakin. Ihan surkeessa kunnossa olevia suksia kamalaan hintaan.

meillä taitaa olla pienimmät monot 27 ja talvikengän koko 25/26. Kirppikseltä käytettynä olen aina meidän lapsille hommanut hiihtovälineet, mutta n. 100e taitaa maksaa koko setti kaupoissa(?)

Just ostettiin poitsulle suksipaketti uutena kun en yksin kertaisesti löytänyt mistää käytettynä. Hintaa oli 89?(sukset, monot ja siteet) Pienin mono oli kokoa 25 ja sukset 100 cm. Meille monoista meni kokoa isommat kuin tavallisesta kengästä niin että hyvällä tuurilla hiihtää niillä monoilla vielä ensi talvenakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Saimaanrannan äippä:
Just ostettiin poitsulle suksipaketti uutena kun en yksin kertaisesti löytänyt mistää käytettynä. Hintaa oli 89?(sukset, monot ja siteet) Pienin mono oli kokoa 25 ja sukset 100 cm. Meille monoista meni kokoa isommat kuin tavallisesta kengästä niin että hyvällä tuurilla hiihtää niillä monoilla vielä ensi talvenakin.

Ootkos Lpr:sta? Mistä kaupasta? Itellä olis ajankohtaista, kun 4v pitäisi ostaa oikeat sukset. Ne remmisiteet on ihan hanurista!! Ei mahdu talvikenkä enää niihin.