Suksien pituudesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
Ajattelin ostaa vielä kevätlumille reilu 2-vuotiaalle sukset. Minkäköhän pituiset olisi hyvät (lapsi on nyt n.85cm). Ensi talvenahan niitä enemmin alettaisiin käyttää, joten ostaako vähän reilun pituiset vai sellaiset jotka on nyt sopivat ja ensi talveksi uudet Minulla ei ole hajuakaan, miten suksien koot edes menee, kun ei ole tullut hiihdeltyä sitten ala-aste aikojen... -_- Ja minkälaisilla siteillä? Ihan "oikeilla" vai sellasilla, mihin saa tavalliset kengät kiinni.

Juu, olen ihan ulalla näiden kanssa...

[QUOTE="...";28081526]Mitenköhän noi suksien pituudet menee? En ole yhtään tutustunut tarjontaan, kun alunperin meinasin jättää hiihtoharjoittelun kokonaan ens talveen. 85-90cm olisi sitten varmaan hyvät. Ja ens talveksi uudet.[/QUOTE]

varmaan joudut ostaa pienimmät mitä on

eikös se mene niin että 10cm pitemmät mitä itse hiihtäjä. Monoja saa kyllä ihan pieniäkin.... Harjoittelu onnistuu paljon paremmin oikeilla suksilla kuin näillä kenkäremmi virityksillä.

Monollisia ei kyllä löydy lyhyempiä kuin 90 cm ja monot alkavat koosta 25. Me jouduttiin odottamaan aika pitkään pienikokoisen lapsen kanssa ennen kuin saavutti nuo mitat ja ehdittiin kyllä etsiä.

Yhteistyössä