Sukujuhlista kysymys...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -vieras-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

-vieras-

Vieras
Elikkäs olisin äitini kanssa järjestämässä sukujuhlia, vastaavia ei meidän suvussa ole vietetty aikapäiviin, en siis tiedä asiasta yhtään mitään:

Aikeissa on vuokrata eräs leirikeskus jossa järjestämme ohjelmaa (niin lapsille kuin aikuisillekkin), paikan päällä olisi mahdollisuus yöpyä. Itse paikan vuokra ei ole mitenkään päätähuimaava, mutta ruuat/juomat ja ohjelmien kustannukset? Meneekö ne minun ja äidin piikkiin, vai voiko ky. juhliin laittaa ns. pääsymaksun?

Entä onko kenelläkään vinkkejä mitä kaikkea ohjelmaa olisi mukava olla? Juhlat järjestetään todennäköisesti talvella... Lapsille koiravaljakko/poniajelu ja "kokko" tietysti, mutta mitä muuta?

Kiitos:)

Itsekkin miettisin tota nyyttikesti systeemiä, mutta se ei siinä mielessä oikein käy että ihmisiä tulossa, tai ainakin kutsutaan;) paljon... Ja jos osa/kaikki jää yöksi, pitäisi seuraavalle aamulle olla aamupalat jne.

Kesällä oltiin sukujuhlissa ja etukäteen maksettiin pankkitilille tietty summa ruokailusta. Aikuisilta enempi ja lapsilta vähempi ja pienet ilmaiseksi. Ruokajärjestelyt hoidettiin ulkopuolisten toimesta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kesällä oltiin sukujuhlissa ja etukäteen maksettiin pankkitilille tietty summa ruokailusta. Aikuisilta enempi ja lapsilta vähempi ja pienet ilmaiseksi. Ruokajärjestelyt hoidettiin ulkopuolisten toimesta.

Ok, kiitos:) Eli voidaan laittaa se maksu... Ajateltiin kyllä itse äidin kanssa värkätä ruuat, mutta helpommalla kyllä pääsisi kun tilaisi pitopalvelusta ruuat. Pitääkin miettiä vielä.

Yhteistyössä