V
"väsynyt"
Vieras
Kaksi sukulaislasta on tulossa kylään viikonlopuksi ilman vanhempiaan. Olen viimeisilläni raskaana ja tiedän että minä olen se kenen noista lapsista viikonlopun ajan tulisi huolehtia. Olen aivan väsynyt ajatuksestakin leikkipuistoon menemisestä tai huvipuistoon, kuten varmasti oletetaan. Viimeksi näiden lasten kyläillessä tuli vähän väliä viestiä vanhemmilta, muistakaa syödä iltapala, olettehan jo heränneet, menettehän ulkoilemaan jne. Vaikka minulla ei vielä ole omia lapsia, en silti ole aivoton idiootti joka pitää lapset nälässä.
Meillä ei ole leluja joilla tuonikäiset leikkisivät, eikä myöskään ole rahaa ostaa nyt heidän vierailuaan varten.
Tekisi mieli sanoa että ei tällä kertaa, voitteko viedä ne muualle.. Nuo lapset on ihania, mutta.. en vain jaksa nyt!!
ja ei, en ole heitä pyytänyt. Oletus on että kun paikkakunnalla ovat, lapset tulevat meille kylään.
Meillä ei ole leluja joilla tuonikäiset leikkisivät, eikä myöskään ole rahaa ostaa nyt heidän vierailuaan varten.
Tekisi mieli sanoa että ei tällä kertaa, voitteko viedä ne muualle.. Nuo lapset on ihania, mutta.. en vain jaksa nyt!!
ja ei, en ole heitä pyytänyt. Oletus on että kun paikkakunnalla ovat, lapset tulevat meille kylään.