sukupuolesta... :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mam
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mam

Vieras
te jotka olette jo synnyttäneet,
kun odotitte lastanne, oliko teillä joku vahva intuitio, että onko lapsi tyttö vai poika? ja kuinkas sitten kävikään? :)
esikoista odottaessa mulla oli vahva tyttöolo, mutta kaikki muut sai mut uskomaan sen olevan poika. jotenka oli synnyttäessä yllätys, kun olin jo uskotellut itselleni saavani pojan..! ja tyttöhän sieltä.

itse sain esikoisen kolme ja puoli vuotta sitten. Koko alkuraskauden ajan olin joka toinen päivä varma että poika tulee ja joka toinen päivä varma tytöstä.
Kunnes ultrassa varmistui että tyttö sieltä on tulossa. oli muuten aivan pakko kysyä asiaa silloin.
Eli en oikein usko että kukaan voi olla aivan varma sukupuolesta minkään intuition perusteella.
(tai mnä en ainakaan) ;)

Koko odotusajan oli tunne että poika tulee,silti pyöri vaan tyttöjen nimet mielessä.Tutut veikkas poikaa ja ultra näytti samaa.Poikahan sieltä tuli,nyt reilu kuukauden vanha=)

Esikoista odottaessa oli vahva poikatunne ja näin pelkkiä poikaunia. Rakenneultra kuitenkin paljasti tytön tulevaksi ja tyttöhän se. Onneksi kysyttiin ultrassa niin ehdin asennoitua uudella tavalla enkä ostellut sinisiä.
Nyt odotan toista ja olen nähnyt pari tyttöunta. Toisaalta raskausoireet ovat ihan erilaiset nyt ja sormustesti näytti poikaa. Ultrassa ei lääkäri saanut selvää sukupuolesta ja mua kyllä jännittää tosi paljon kumpi sieltä putkahtaa.
Rv 30+6.

Sanoit että raskausoireet nyt erilaiset kuin esikoistytöstä?!? Kiinnostaisi kuulla millaisia oireita sinulla oli tytöstä ja entä nyt??? Mulla menossa rv 28 ja joka toinen päivä tuntuu että tulee tyttö ja joka toinen poika (ihan niinkuin joku muukin sanoi)...

Esikoistyttöä odottaessa oli tosi kova pahoinvointi rv 7-15 ja koko ensimmäisen raskauspuoliskon aikana en voinut syödä lihaa, hajukin ällötti. Loppuraskaudesta söi hirveästi suklaata.
Nyt en ole kärsinyt pahoinvoinnista lainkaan ja olen koko ajan ollut täysin kaikkiruokainen. Tosin ekasta raskaudesta on aika vähän aikaa, alle 2 vuotta. Suklaa maistuu nyt myöskin mutta ei ehkä ihan niin suuressa määrin...

Mulla on kolme tytärtä ja odotan nyt neljättä. Ääneen en uskalla edes toivoa poikaa, mutta raskaus ja tämä pieni asukki mahassa on kyllä niin erilainen ja villi. Potkut on tosi kovat ja kova on ollu pyörimään. Tyttöjä odotellessa voin kyl sanoa, ettei olleet näin villejä.
Liekkö tämä sit poika, se nähdään viiden viikon päästä...

Alkuraskaudessa tuntui että tyttö on tulossa, samaa veikkasi myös rakenneultran tehnyt lääkäri. Loppuvaiheessa kuitenkin alkoi vahva poikaolo hiipiä mieleen enkä ollut ollenkaan yllättynyt kun poika syntyi :)

Yhteistyössä