sukupuolitauti-testit terveyskeskuksessa?

  • Viestiketjun aloittaja maisa
  • Ensimmäinen viesti
jaap
Ei Vantaallakaan päässyt helposti nyt kesällä, oli oireita jotka viittasivat klamydiaan. Sanoivat että mene kotiin lepäämään ja tule myöhemmin uusiksi jos jatkuu. (oli jatkunu oireet jo pari viikkoa) ... Sit viikon päästä menin uusiksi kun en ollut kolmeen viikkoon nukkunut kunnolla kun oli niin kovat vatsakivut, epämääräistä verenvuotoa jne...lopulta suostui laittamaan lähetteen labran virtsatesteihin ja sieltähän löytyi sitten se klamydia mitä olin epäillytkin. Mitään muita testejä ei otettu, ei verikoetta, papaa tms... ja molemmilla kerroilla jonotin sen reilun tunnin,jotta pääsen hoitajan vastaanotolle, joka pisti eteenpäin lääkärille, joka anto lähetteen labraan. Ja tässä tapauksessa odotin hoitajalle yli tunnin ja lääkärille yli tunnin, olin yhteensä kolme tuntia terveyskeskuksessa. Miksi lääkäreitä ja hoitajia ei palkata lisää kun on niin paljon potilaita?

Kerran olen päässyt kokeisiin valehtelemalla että on ollut paljon seksikumppaneita joiden kanssa en ole kondomia käyttänyt, ja eivät ole meinanneet ottaa testejä koska ei ole ollut oireita, mutta pitkän jankkaamisen jälkeen ovat varmaan nähneet parempana vaihtoehtona ottaa testit kuin saada minut päivittäin sinne jankkaamaan testien otosta. Aina en ole päässyt, ensimmäisillä kerroilla kun halusin varmuuden vuoksi testit.

Huonoa palvelua, mies gynejä ollut kaikki minua hoitaneet ja kovakouraisia sellaisia. Yksikin sörkkäs niin kovaa näytteen papassa pari vuotta sitten että jäin vuotamaan verta ja hoitaja ei edes viitsinyt antaa pikkuhousun suojaa, housut veressä vaan kotiin, ihanaa!
ja jotkut väittävät miesten olevan hellempiä.....
Olisit käyny veskissä laittamassa vessapaperia pöksyihin. Mulla on aina oma side laukussa.
 
Viimeksi muokattu:
Sp-testeihin...
Pääseekö terveyskeskuksiin sukupuolitautitesteihin ilman varsinaista todettua "epäilyä" vai onko yksityinen ainut vaihtoehto?
Tarvitseeko ensin lääkärin ajan vai saako suoraan lähetteen?
Ainakin täällä maalla pääsee. Kävin ruokatauolla töistä tk:ssa ja otettiin "kaikki mahdolliset" sp-taudit. Puhelimitse sain sitten kuulla, että kaikki kunnossa eikä mitään löytynyt. Tyttöystävä kävi myös ja sitten jätettiin kondomi pois.

Muista, että tiettyjä viruksia ei voida edes todeta testeillä.

JUMALAUTA! Käykää testeissä ENNEN suhdetta kuin vasta suhteen jälkeen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kumppani myös!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä