T
tiatsu
Vieras
Hei espoolaiset!
Kertokaa Sunasta asuinalueena. Hyvät ja huonot puolet.
Tiedoista kiitollinen :flower:
Kertokaa Sunasta asuinalueena. Hyvät ja huonot puolet.
Tiedoista kiitollinen :flower:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Koulut ei niinkään kiinnosta Sunassa eikä päiväkodit.
Lähinnä omistusasunnot Hörsmärintien ja Sunanniityntien maastoissa. Espoon keskus ei kiinnosta millään muotoa sinäänsä.
Olenki mieltäny Suvelan ja Sunan eri alueiksi.
Ikävä kyllä Sunan hinnoilla ei saa esim. Olarista/Kuittarista rivitaloa. Olari kiinnostaisi kovasti, mutta hinnat todella kovia.
Kaupoille on ihan sama missä ne sijaitsee loppupeleissä.
Mun mielestä haaste noissa Espoon keskuksen sinänsä "paremmissakin" alueissa on, että palvelut on kuitenkin Espoon keskuksessa. Koen siellä asioimisen aika epämiellyttävänä verrattuna muihin isojen keskusten kauppoihin: Leppävaara, Matinkylä tai Tapiola. En vaan jaksaisi säännöllisesti useasti viikossa katsoa sitä Espoon keskuksen kauppojen asiakaskuntaa, jos ei ihan pakko ole. Toisekseen siellä ei mielestäni ole oikeasti hyvää ruokakauppaa. Itse kun en siitä S-marketista perusta.
No, espoolaiset on kaikki kusipäitä. Välillä siellä joutuu pakosta käymään niin kyllä heti huomaa ihmisistä että jaahas, Espooseen tultiin. Siellä spurgutkin on olevinaan niin parempaa porukkaa.
Voi vantaalaista raasua, ihanan ressukka olet![]()
En todellakaan oo Vantaalta vaikka sekin olisi parempi kuin EspooJa tossa sun kommentissa näkyy just se mitä tarkotin. Espoossa on meininki ihan ku jossain tuppukylässä
Mutta ymmärrän kyllä ettet sinä sitä huomaa koska eihän ne epsåålaiset koskaan sitä tule itse myöntämään.
No, espoolaiset on kaikki kusipäitä. Välillä siellä joutuu pakosta käymään niin kyllä heti huomaa ihmisistä että jaahas, Espooseen tultiin. Siellä spurgutkin on olevinaan niin parempaa porukkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;24151838:Suna on rauhallista pientaloaluetta. Luonto lähellä. Espoon Keskuskin mainettaan parempi.
Itse olen valmis maksamaan ylihintaista vuokraa Tapiolassa, jotta ei tarvitse lapsia altistaa tuolle Espoon keskuksen meiningille. Omasta mielestäni Suna on liian lähellä kyseistä paikkaa, vaikka ihan järkevän hintaisia taloja alueelta löytyykin.
Olen saanut sen kuvan, että Espoon Keskus olisi "kuoleva" paikka?
Monella tuntuu olevan se 90-luvun ja jopa ennen sitä oleva käsitys paikasta. Rempan jälkeen aseman seutu on siisti ja viihtyisä, itse käyn kerran parissa viikossa vaikken lähellä asukaan.