Hae Anna.fi-sivustolta

Suokaa anteeksi ...

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä anteeksi vaan, 09.07.2005.

1. anteeksi vaan Vierailija

Suokaa nyt anteeksi minulle kun olen olemassa, ja anteeksi kun pistän ison nokkani asioihin jotka eivät minulle kuulu, ja anteeksi vielä sekin kun kyselen tyhmiä enkä ymmärrä olla kyselemättä.
    Minua vaan niin kovasti, anteeksi vaan, ihmetyttää mikä ilo on joillain haastaa riitaa täällä, jopa siitä jos joku toisten iloksi kirjoittaa kauniin laulun sanat, jos siitä tekijän nimi unohtuu niin onko se suurikin synti, tuskin Teoston vartijaksi ketään tänne on palkattu, anteeksi nyt ihan kaiken aikaa vaan kun näin tyhmiä kyselen, mutten ole koskaan - en milloinkaan - enkä edes ikinä ymmärtänyt mitä iloa joku siitä saa siis riidanrakentamisesta.
    Mutta minähän olenkin anteeksi vaan, tyhmä, anteeksi sekin.
    Mimmu

2. spy Vierailija

saat anteeksi. Kaikki on anteeksi annettu!

3. Arielle Vierailija

Minäkin ihmettelen tuota riidanhaastamisvimmaa. Helppohan se on tietysti puskista huudella ilkeyksiä, mutta ihmettelen kovasti, että mitä tyydytystä siitä saa, että pääsee loukkaamaan toisia. Jos meidän jutut ei miellytä, niin pitääkö täällä sitten notkua aiheuttamassa pahaa mieltä toisille.

4. spy Vierailija

vaan jos heille anteeksi annamme sen että ihmisiä ovat, jokin syyhän tuollaiseen käytökseen on. Ei koskaan toimi ihminen ilman jotain motiivia, niin järjettömiä kuin saattavat ollakin. Rauhaa...

5. anu Vierailija

joo, minäkin ihmettelen käytöstä moista.
    mutta nyt minua vaan hymyilyttää...

joku heillä on omassa elämässä huonosti, kun ei ole muuta tekemistä kuin nälviä ja latistaa muita!

Mutta tästä kasvaa vaan sitkeämmäksi!
    Eiks jeps?

6. IloNalle Vierailija

Ja sinunhan ei tarvitse pyytää anteeksi sitä jos jotkut laulun sanat johonkin laitat, ja vaikka unohtaisit jonkun niin sanotusti tärkeän asian siihen liittää, siitä tuskin tarvitsee anteeksi pyytää, koska ihminen on omanlaisensa jokainen tekee miten haluaa, ja ajatus on tärkein ja juuri tuossa olet ajatellut silleen mukavasti niin miksi pitäisi anteeksi pyytää....
    Minä voisin melkein pyytää anteeksi sitä, että koulutehtäväni ovat tekemättä vieläkin, myöhässä ovat juu....se onkin aika paha juttu, tuleeks joku mollimaan, siitä saa mollia...sitten hitsi vie tänään unohdin ostaa limppaa poikien bileisiin, siinä melkein tuli sana anteeksi...
    Että ei mimmu kuule haittaa, et ole tehnyt mitään väärää, so älä välitä...
    mie oon huithapeli nainen ja voin kirjoittaa ison listan erheistäni ja siinä vaiheessa unohtuu varmasti tuo pikkujuttu josta joku sinulle alkoi sättiä...
    odottakaas vaan kohta sen kirjoitan....mutta anteeksi en pyydä, koska en oo pahaa tehny kellee, joten älä sinäkään vaikka ihana oletkin! :)

7. mimmu Vierailija

IloNalle - ei minua kukaan (vielä ) haukkunut, minä vaan ihmeissäni (tyhmä kun olen) kyselin että mitä iloa/onnea/nautintoa siitä joku saa kun haukkua rätkyttää toisia jotka tänne hyvää mieltä tuovat, se on minulle ikuinen mysteeri ja kaiketi jääneekin.

Minä onneton kun tuppaan pistämään ison nokkani asioihin jotka minulle ei kuulu, vaan minkäs teet tällainen kun olen luonteeltani ja jospa jotain noita viisauden siemeniä minuunkin sitten tarttuis niin en niitä tyhmiä kysymyksiä heittelis.
    Mimmu ( ja ilman päänsärkyä - kiitos kuuluu myös sinulle siitä)

8. Kuinka te nyt tuollaisen asian voitte kokea riidanhaastamisena?

9. mimmu Vierailija

Eikö kaikkinainen ilkeily ole riidanhaastamista ? Niin minulle ainakin jo kotonani opetettiin, mutta lienevät jo nekin opit täysin vanhanaikaisia, samoin kun toisen henkilön tahallinen mielen pahoittaminen.

10. Arielle Vierailija

Riippuu niin paljon siitä, kuinka asiaa kommentoi. Olisi voinut nätisti kysyä, että ""kuka esittää"" tai ""kenen laulu/runo"" tai pyytää vain lähdettä. Ei tarvitse heti tulla uhoamaan jollain lakipykälillä. Minä en koskaan ole ymmärtänyt, miksi pitää tarkoituksellisesti pahoittaa toisen mieli, kun asian voisi ilmaista nätimminkin. En ymmärrä, miksi omaa egoaan pitää pönkittää olemalla ilkeä toisille. Mutta ei kaikkea varmaan tarvitse tässä elämässä ymmärtääkään.

11. t ja n Vierailija

Anteeks Nieminen...ei ole nimeni vaan anteeks ?........
    Horoskoopissani sanotaan (iltapäivälehdessä, tekijää en tiedä...)

""Tänään ei kannata puuttua asioihin jotka eivät suoranaisesti sinulle kuulu. On suoranaista viisautta olla suu supussa"".

Mutta nyt sanon... saanhan sanoa mielipiteeni...
    en tiedä millaista tyydytystä saavat ne henkilöt jotka tahallisesti riitaa haastavat ???
    Eihän minun sitä pidäkään tietää , eikä se elämääni muuta ja toivottavasti ei asianosaistenkaan, joita näillä teksteillä halutaan loukata. Usein täällä jotkut(ehkä riidanhaluiset ) kehottavat joitakin henkilöitä hankkimaan oman elämän...
    millainenhan tämän ""lietsojan"" elämä mahtaa olla , luulen että ei käy katteeks....

No joo mutta olisi tosiaankin mukava kun täällä ""yhteiseen hiileen"" puhaltaisimme. Joku voi kommentoida tähän että ei ole pakko ottaa kantaa, ja voi jättää lukematta mutta...
    mimmun kanssa nyt haluan sanuva(tahallinen äidinkielinen virhe, ei tarvitse kommentoida) että ..minähän olenkin tyhmä, anteeks vaan...
    siltikin
    RAKKAUVELLA <3<3<3<3<3 t ja n

12. lola Vierailija

Heippa kaverit ;)))

Mielenkiintoista on, ylen annattavan mielenkiintoista korkealentoinen henkinen keskustelu.

Ainakin mulle jonkinlainen logiikka olis tärkeetä, mutta kun ei ole päätä ei häntää, eihäntää ei pääta,ei päätää ei häntää täätäätää...

Ne tulee ja hakee mun pois hahaa, hihii hahhaaa

Jokohan tässä hukkuis joukkoon ja noudattais riitävästi yleistä mielipidettä ja ajan henkee ....

Mitäs luulette ;)))))
    lolis

13. Kyllä oletkin ihanainen t ja n, aina sinulta on löytynyt sana oikeaan paikkaan.
    Arvaatkos kuka ? Rakkautella <3 <3 <3

14. anu Vierailija

en olis kyllä uskonut et tuosta syntyy tälläistä menoa ja meininkiä:) kivaa ilta keskustelua:)

Kiitos kun olette olemassa!

Rakkaudella: anu

15. mimmu Vierailija

Elähän Anu vielä karkaa - kattotaan mitä tästä kehittyy ?
    Hih - saattaa vielä parhaat lystit olla edessä

16. spy Vierailija

Kyllä menoa saadaan tällä porukalla aikaan :) Eikös ollutkin siunaukseksi se juristi niine pykälineen. naureskellut olen täällä siitä saakka :)))

17. t ja n Vierailija

NO suatanpa arvatakin..
    ainakin poskein alko kuumottaa...
    jotta jollakin lailla ""tuttuva"" ..
    <3<3<3<3 t ja n

18. anu Vierailija

ai no huh, ajattelinkin että kohta luullaan mua jo ihan tyhmäksikin kun luin ne lakipykälät ja nauroin että meinasi pissa jo housuihin lirahtaa...
    eipä olekaan taas aikoihin näin hauskaa lauantai seuraa sitten ollutkaan.

Taidaa pidot senkun parantua tässä:)))

19. spy Vierailija

20. jo vain Vierailija

tuttuvapa hyvinnii - arvasit ilmeiseti oikein jos poskesi alkoi kuumottaa.
    -mm-

21. lola Vierailija

Anu tarkoituksesi oli hyvä.

Joku ystävällinen sielu etsi ne tekijätkin, joten ehkäpä jotkut nyt voivat nukkua rauhassa.

Hämmästyttävää täällä on se, että lainvartijoita löytyy kyllä kun on kyse kahdesta värssystä ja tekijänoikeuksista. Tottahan se on. Tekijän oikeuksien valvontaa on piratismin vuoksi tiukennettu.

Mielenkiintoista olisi saada kuvioihin niitäkin valvojia, joille olisi Rikoslain 24 luku hallinnassaan. Sen alaista tavaraa kun pallolle syydetään pottakaupalla, eikä kukaan sure seurauksia.

Semmoinen on maailma Anuseni. Mieletön.

Halauksin
    lolis

22. anu Vierailija

hyvä juttu, kun pääsi unohtuun noi tenat kaupaan ku viimeksi ostoksilla kävin;)

kiitos!

Haluatko limpparia vai jääteetä maksuksi tästä tenasta? Oli kyllä apua, huomattavasti kuivempi olo:)

23. mimmu Vierailija

Minäkin kiikutan kiireen vilkkaa tenaa - ei pidä unohtaa kunnon tenaa täällä pyörähdellessä - taitaa olla taas kuumeinen meininki menossa ja saadaan hyvät naurut - mut eikös se jossain lehdessä ollukin hiljattain juttu pissaliisoista - liekö tarkoittanut meitä tena ladyja ? Sitä kun ei enää tällä iällä ihan kaikkee nykyajan hömpötyksiä ymmärrä niin saattaapi tulla siinäkin pieni väärinkäsitys, jos jotain muuta lienevät tarkoittaneetkin ?

24. anu Vierailija

niinpä lola asiaa puhut.

maailma tämmöinen on,
    kohta aivan toivoton...:)

25. t ja n Vierailija

NII arvasinkiiii , :))
    kyl myö mimmut ja mummit
    ain yhtä köyttä yhistyksen asialla, rintamana ja rinnan(jopa molempien) mitalla ollaan ihan vaan ""omia ittejämme"" :))

Nyt minun kyllä täytyy luovuttaa, en ole luuseri kuitenkaan, huomenna piäisi heräillä jo puoli kuusi viimestään kun on lähtö sinne"" isolle kirkolle"" päin ja matkaa tulee semmosen pari sataa ja rapiat :))

Toivotan kaikille rauhaisaa iltayötä ja lempeitä unia ;))
    Rakastan, rakastan ;)
    <3 t ja n

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus