Hae Anna.fi-sivustolta

suomalainen mieslaulaja, mikä biisi?

Viestiketju osiossa 'Musiikki' , käynnistäjänä ansku, 25.10.2006.

1. ansku Vierailija

Mikä biisi, auttakee!?

Kuulin radiosta hyvän biisin, siinä laulettiin jotain, että tarvii kaks miestä, että yks ei riitä, ja jotain totuudesta... sit siinä oli jotain että tietää olevansa enkeli... ja sit siinä oli ehkä jotain pilvissä lentämisestäkin?

Erittäin sekavaa, mutta muuta en tosiaan muista. Oli hyvin melodinen kappale ja siis mieslaulaja esittäjänä.

Jos joku saa kiinni, olisin erittäin kiitollinen! :)

2. Päivi SSP Vierailija

Please, auttakaa mua. mä kuulin radiosta aivan erityisen biisin, joka kertoi menetetystä/jätetystä rakastetusta, jota sä et kuitenkaan ikinä ole unohtanut. Kuinka se ihminen oli aina se, jota sä ajattelit eniten. Joka oli niinkuin valo sun taivaallasi, kipu sydämessäsi tai jotain sellaista.
    Minä löysin 30 vuoden jälkeen nuoruuden rakastettuni- ollaan nyt onnellisesti naimisissa. Mä palasin Suomeen 30 vuoden jälkeen. Tämä kappale sopi niin täydellisesti meidän elämään, että mä haluaisin soittaa sen miehelleni.
    Jonkun täytyy tuntea tämä kappale, se oli pikkaissen melankolinen mutta kuitenkin hyvin realistinen ja toiveikas. Elämää on.
    Päivi

3. Laulu Vierailija

Oliskohan tuo laulu "Minä olen muistanut."

Siinähän lauletaan, että "Minä olen muistanut sinut kipuna kiivaana, suruna syömmessäin, valona yössä vain.." Jne.

4. Päivi SSP Vierailija

Kiitos, kiitos, kiitos. Sie olet tehnyt miun päiväni! Lämpöisin kiitoksin, Päivi P

Siinähän lauletaan, että "Minä olen muistanut sinut kipuna kiivaana, suruna syömmessäin, valona yössä vain.." Jne.[/QUOTE]

5. juppehoo Vierailija

musiikkikappale alkaa jotenkin ;
    kello oli puoli kaks / kun kuulin korkojen kopinaa / voi taivas jne
    Järviradion kanavalla oon joskus kuullut

6. Luigi Persnetto Vierailija

Voisi olla Bäddingin Fiilaten ja höyläten, mut siinä kyl lauletaan, et "kello oli yksi kun hän kiljaisi...", ja toisessa kohdassa: "kello oli tuotapikaa melkein kaks...". Joten ei se sit kai ole toi Bäddingin biisi, vaik aikahaarukka osuu noille paikkeille.

Toivottavati tästä oli edes vähän sulle apua.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri