V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No sehän on nähty kuinka rauhassa osaavat olla ja elää."Jos suomalaisia ei olisi me elettäis oikeasti ihan rauhassa tässä maassa!" -huutelevat vieressä ulkomaalaiset miehet ivallisesti samalla, kun poliisi ajaa rauhalliset kantasuomalaiset pois basaar... ostarilta.
Haastamaan riitaa, mitäs muuta, duh.Mitä asiaa suomalaisilla sinne olisi?
Haastamaan riitaa, mitäs muuta, duh.
Ei mitään, koska poliisi ja mamut eivät halua suomalaisia Puhokseen. Ja sitten suvakit kehtaavat väittää ettei Suomessa ole no-go-zoneja...Mitä asiaa suomalaisilla sinne olisi?
Sais vielä viis tuumaa terästä kylkiluittensa väliin.Kas kun ei mene manneille rähinöimään - ai juu mut sehän onkin manne![]()
Kyllä siellä saa kulkea ihan rauhassa kuka tahansa, nämä haittaisämmaallisetkin, kunhan jättävät huutelun ja provosoinnin vähemmälle.Ei mitään, koska poliisi ja mamut eivät halua suomalaisia Puhokseen. Ja sitten suvakit kehtaavat väittää ettei Suomessa ole no-go-zoneja...
Mun sossurahat on varmassa tallessa, uudet mamut eivät niitä vie.Kumma kun maahanmuuttotaustaiset haluaa syrjiä maahanmuuttajia
"Me oltiin täällä ensin.. älkää viekö meidän sossurahoja!"
Vaarwel![]()
Niinpä ja kunhan ei kuvaa tai muutenkaan pidä puhelintaan esillä.Kyllä siellä saa kulkea ihan rauhassa kuka tahansa, nämä haittaisämmaallisetkin, kunhan jättävät huutelun ja provosoinnin vähemmälle.
Valehtele vähemmän.Kyllä siellä saa kulkea ihan rauhassa kuka tahansa, nämä haittaisämmaallisetkin, kunhan jättävät huutelun ja provosoinnin vähemmälle.
Mistä lähtien Suomen laki on kieltänyt kuvaamisen ja puhelimen pitämisen esillä?Niinpä ja kunhan ei kuvaa tai muutenkaan pidä puhelintaan esillä.
Kyllä siellä saa kulkea ihan rauhassa kuka tahansa, nämä haittaisämmaallisetkin, kunhan jättävät huutelun ja provosoinnin vähemmälle.
Mun sossurahat on varmassa tallessa, uudet mamut eivät niitä vie.
Valehtele vähemmän.
Niinpä. Eikö tuo DeVittu vois alkaa tehdä oikeita töitä.
Ei, koska se haluaa loisii..![]()
Mun mielestä ainakin tuossa videossa se pointi oli rauhan häirintä.Mutta kun se ei ole tässä se pointti. Vaikka Devittu haluaisi mennä vain kuvaamaan ja laukomaan näkemyksiään, niin hänellä on siihen perustuslaillinen oikeus. Ei varmaan kukaan halua tänne mitään no go-alueita, joissa saa loisia vain arabiaa puhuvat astetta tummemmat kaverit. Se on se pointti!
Mun mielestä ainakin tuossa videossa se pointi oli rauhan häirintä.