SUOMEN MIESLEIJONAT KOHTAA SVEITSIN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lispetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lispetti

Tunnettu jäsen
16.09.2012
66 087
16 515
113
Muistakaa jo heti nyt aamusta valmistautua - 10:40 alkaa matsi!

Sveitsi ei ole mikään läpihuutojoukkue, kovasti ovat ”kanadalaistuneet” pelityylissään.
Tulee varmasti tiukka vääntö!💪

Tsemppiä Leijonille!!!🏒❤️💋👍💪

• Rakkaus
Reactions: Elena777

Ei hitsi, oon ihan fiiliksis!!!😂🤩❤️🏒

Katsotaan jääkö aikaa seurata 13-vuotiaiden poikien tasoista kiakkoa.
Nyt vähän ylpeyttä ja arvostusta peliin!
Upeaa, että meidän naiset taistelevat pronssista!🥳🏒

Vuosi vuodelta naiskiekon suosio kasvaa. Jostain kai se on aina aloitettava?
Samoin kuin Suomen fudis! Eipä sitäkään ennen vanhaa seurattu niin paljon kuin kiekkoa.
Nykyäänhän Huuhkajat ja Helmarit ovat tosi suosittuja ja voi video miten junnutasolla promeininki menee eteenpäin! Meillä tulee olemaan kovat joukkueet futiksissakin!⚽🤩

Mulla on tiedossa muutamia junnutyttöjä kiekossa (palleroiden entisiä jengiläisiä) jotka ovat salettiin pelaamassa vielä jonain päivänä arvokisoissa! Innolla seuraan heidän etenemistä!🥰

Nyt vähän ylpeyttä ja arvostusta peliin!
Upeaa, että meidän naiset taistelevat pronssista!

Vuosi vuodelta naiskiekon suosio kasvaa. Jostain kai se on aina aloitettava?
Samoin kuin Suomen fudis! Eipä sitäkään ennen vanhaa seurattu niin paljon kuin kiekkoa.
Nykyäänhän Huuhkajat ja Helmarit ovat tosi suosittuja ja voi video miten junnutasolla promeininki menee eteenpäin! Meillä tulee olemaan kovat joukkueet futiksissakin!

Mulla on tiedossa muutamia junnutyttöjä kiekossa (palleroiden entisiä jengiläisiä) jotka ovat salettiin pelaamassa vielä jonain päivänä arvokisoissa! Innolla seuraan heidän etenemistä!
Helmareiden pelejä nyt voi seuratakin, kun näkee edes vähän paljasta pintaa, mut naislätkästä ei koskaan tule suosittua.

Yhteistyössä