Suomen tivoli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kukaan käynyt ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kukaan käynyt ?

Vieras
onko mitään ideaa mennä alle kolmivuotiaan kanssa ?

onko siellä montakin laitetta edes johon pääse ko ikäinen ?

veloittaako jos aikuinen mukana laitteessa ?

jos aikuinen maksaa ätyden lipun niin pääseekö lapsi sitten kaikkiin lasten laitteisiin ? vai ottavatko erikseen lapseltakin 3 eur hinnan ?

Jospa kävisit tutustumassa heidän sivuihinsa, missä esitellään laitteet, niin voit arvioida, mihin uskallat sen lapsen laittaa. Ja niihin pikkulasten laitteisiin ei juurikaan vanhemmat mahdu mukaan missään jotain karuselleja lukuunottamatta.

ei ne laitteet ole tivolissa pääasia.... siel on paljon pienemmillekkin kateltavaa ja herkuteltavaa... nuin pikkaset tuppaa monasti pelkäämään itte laitteita mutta rakastavat siel kaikkee muuta... menkää ihmeessä.... me käytiin ekaa kertaa puol vuotiaan kanssa ja kovin huulipyöreenä ihaili sitä vilskettä....

No,se on niin suhteellista, minusta se on erittäin kallista, koska olen pienituloinen henkilö.
Jos sinä olet varakas niin hyvä niin. :)

Minun lompakostani se vei puolet tämän viikon ruoka budjetista, mutta se ilo minkä poika siitä sai niin se on ihana :)

oltiin juuri 2-vuotiaan kanssa. neljässä laitteessa kävi, kovasti tykkäsi. olisi siellä ollut lisääkin laitteita mihin mennä, ja joihinkin olisin minäkin voinut mennä mukaan.

Ihan hyvin voi mennä alle kolmivuotiaan kanssa. Pieniin laitteisiin ei mahdu aikuinen mukaan,mutta isompiin taas mahtuu. Itse kun olen tivolissa töissä ollut, niin yleensä päästin vanhemman tai isomman sisaruksen samalla lipulla, seki on niin työntekijästä kiinni. Väärinhän se on,mutta kun näkee miten hyvä mieli siitä saattaa tulla niin se tekee paljon. :) Mutta ehdottomasti kannattaa käydä perheen pienimpienkin kanssa.

me käytiin kaksivuotiaan kanssa ostettiin tommoi 5 sarjalippu.. noo emmä tiiä paha ja paha hiinta :) poika oli niiin onnessaan autoradalla mennessä että se 14 eur hinta ei tuntunut pahalta :heart:

aikuinen kävi mukana kolmessa laitteessa eikä otettu lipun hintaa..

Yhteistyössä