Suomessa isot penikset

  • Viestiketjun aloittaja kansainvälisesti vertailtuna
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vajaan sadan kaverin tai tuttavan kanssa on asiasta vuosien saatossa keskusteltu, joten todellakin ainakin muutamasta tuhannesta miehestä kokemusta. Osalla on +-100:kin eri miestä ollut.
Ei joka panosta ole puhuttu mutta siitä onko ollut paljon pieniä alle 15 senttisiä ja kuin paljon suunnilleen normikokoisia 16-19 senttisiä ja paljonko yli 20 senttisiä, sekä minkä kokoisia ovat olleet suurimmat. Paksuuksista myös kysytty pienimmät, normaalit ja suuremmat tai suurimmat.
Nainen osaa aika tarkasti katsoa mitat ilman viivotinta tai mittanauhaa ja joskus netin kuvista ja videoistakin arvioimme kokoja, ja samoihin mittoihin päädymme.
Kyllä naisten kesken puhutaan todella tarkkaankin miesten varustuksista ja taidoista esimerkiksi saunailloissa. Kotimaiset miehet ovat suunnilleen kaikkien mukaan pärjänneet erittäin hyvin ja yleensä vielä miehen pituus näyttää korreloivan peniksen kanssa. Mitään lutkia emme ole mutta eroottisesti latautuneita nykynaisia kyllä.
Ei miehiä vaan haukuta huoripukeiksi jos naisia on ollut yli 100, vaikkapa tuolla BB-talon Akillakin 200. Miksi se on miehelle kunnia, mutta naista haukutaan heti huoraksi?
Sairasta
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Olen samaa mieltä, aikoinaan oli tapana maksaa taxi kyyti koukaamalla metsätien kautta. Tälläkin kertaa tehtiin näin. Yllätys oli järkyttävä, oli kaverilla sellanen työkalu, että Herran jumala. Ja ihan suomalainen kuski. Meni hetki kun suu auki tuijotin sitä, ei päässä muuta suusta kun ei jumalauta. Oli komea näky ja tiesin vielä aamullakin että oli saanut.. Että hu hu.
 
vierailija
Ei siinä minusta pahaa ole jos nainen antaa, oman mielesä mukaan. Saa miehetkin naida. Hyvältähän se kulli naiselle tekee. Antaa mennä vaan, ja muiden haukkua ja pihdata.
 
vierailija
Aivan samaa mieltä. Minulla on kokemusta Suomessa ja ulkomailla noin 50-100 miehestä ja täytyy sanoa että suomalaisella miehellä on yleensä isompi kuin etelässä. Olen täällä pettynyt jos kalu on 16 senttinen tai alle ja ympärysmitta alle 14. 17 on jo parempi, mutta 18-20 on hyvä mitta, johon olen yleensä tyytyväinen. Ranskassa ja Italiassa paljonkin käyneenä voin sanoa että pienillä miehillä on pienet ja mitat siellä ovat tavallisesti 13-16 senttiä, kun ne täällä ovat jotain 18 senttiä.
Yli 20 senttiset on täälläkin tosin harvinaisia ja vain muutamilla miehillä on ollut suurempi.
Noin 25 senttisiä tai suurempia ei kellään tapaamallani miehellä ole ollut, enkä ole kuullut sellaisesta myöskään kaveripiiriltä, jolla kokonaisuutena kokemuksia varmasti useammasta tuhannesta miehestä. 23 senttiä on ollut suurin kehuttu koko ja se on jo jättimäinen.
On teillä veikeät veikkailut ;D virallinen keskimitta suomalaisille on karvan yli 13cm. Skandinavian pienimmät kikkelit siis... Ja vain venäläisillä on pienemmät jos rajanaapureita katsotaan...
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Kyllä suomessa isoihin paruihin törmää. Olin 19v ja tottunut normi kaluihin. Kunnes pääsin näkemään, kun Tätiäni nai mies, jolla oli todella paksu, ei sitä saa mielestä vieläkään vaikka jo 10v aikaa. Kyllä tätikin uikutti siihen malliin että tuntu. Ja mies oli umpisuomalainen.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Aivan samaa mieltä. Minulla on kokemusta Suomessa ja ulkomailla noin 50-100 miehestä ja täytyy sanoa että suomalaisella miehellä on yleensä isompi kuin etelässä. Olen täällä pettynyt jos kalu on 16 senttinen tai alle ja ympärysmitta alle 14. 17 on jo parempi, mutta 18-20 on hyvä mitta, johon olen yleensä tyytyväinen. Ranskassa ja Italiassa paljonkin käyneenä voin sanoa että pienillä miehillä on pienet ja mitat siellä ovat tavallisesti 13-16 senttiä, kun ne täällä ovat jotain 18 senttiä.
Yli 20 senttiset on täälläkin tosin harvinaisia ja vain muutamilla miehillä on ollut suurempi.
Noin 25 senttisiä tai suurempia ei kellään tapaamallani miehellä ole ollut, enkä ole kuullut sellaisesta myöskään kaveripiiriltä, jolla kokonaisuutena kokemuksia varmasti useammasta tuhannesta miehestä. 23 senttiä on ollut suurin kehuttu koko ja se on jo jättimäinen.
minulla 22/13,4 ja hyvin tulee toimeen joskus jopa liikaa kysyntää( kaverin puolesta soittavat)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä