Suomi-laivaa ohjaa seuraavat neljä vuotta kuukautiskierto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mua ahdistaa ihan valtavasti.
Punaviherkone jyllää...

En koskaan laita Vanhan Testamentin äkäisiä profeettakirjoja, mutta tässä on kuvausta sekasortoisesta valtakunnasta.

Yhtäläisyyksiä mun mustaamiin kohtiin:
-nuoria kauheesti ylistetään nykyään
-nuoret aukovat päätä aikuisille niin koulussa kuin kodeissa ja kiroilevat todella paljon verrattuna entiseen.
-auktoriteetinpelko on täysin kadonnut:siis ymmärrän jos huonoa auktoriteettiä ei haluta totella, mutta nykyään pitää heittää rentoa läppää vaikka presidentille
-on muotia olla v-mäinen.
-naiset ovat maan hallitsijoina. Ei joku yks nainen johtajana mitään, mut iso lauma ja enemmistö on paha.
-sodoma oli aikanaan kuin seta nykyisin, ja mitä muuta nykyään on kuin julkisia pride-paraateja ja sateenkaarimeininkiä?

Jesaja 3:
1 Sillä katso, Herra, Herra Sebaot ottaa pois Jerusalemilta ja Juudalta varan ja turvan, kaiken leivänvaran ja kaiken vedenvaran,
2 sankarin ja soturin, tuomarin ja profeetan, tietäjän ja vanhimman,
3 viidenkymmenenpäämiehen ja arvomiehen, neuvonantajan, taitoniekan ja taikurin.
4 Ja minä panen nuorukaiset heille päämiehiksi, ja pahankuriset hallitsevat heitä.
5 Kansassa sortaa kukin toistaan, jokainen lähimmäistään; nuorukainen rehentelee vanhusta vastaan, halpa-arvoinen arvollista vastaan.
6 Kun veli tarttuu veljeensä isänsä talossa sanoen: "Sinulla on vielä vaatteet, rupea ruhtinaaksemme ja ota huostaasi tämä raunioläjä",
7 niin tämä sinä päivänä korottaa äänensä sanoen: "Ei minusta ole haavoja sitomaan; ei ole minun talossani leipää, ei vaatetta, älkää panko minua kansan ruhtinaaksi".
8 Sillä Jerusalem kaatuu ja Juuda kukistuu, koska heidän kielensä ja heidän tekonsa ovat Herraa vastaan ja he uhittelevat hänen kunniansa kasvoja.
9 Heidän kasvojensa hahmo todistaa heitä vastaan; syntinsä he tuovat julki niinkuin sodomalaiset, he eivät niitä salaa. Voi heitä! Itsellensä he pahaa tekevät.
10 Sanokaa hurskaasta, että hänen käy hyvin, sillä he saavat nauttia tekojensa hedelmiä.
11 Voi jumalatonta! Hänen käy pahoin, sillä hänen kättensä teot maksetaan hänelle.
12 Minun kansani käskijät ovat lapsia, ja naiset sitä hallitsevat. Kansani, sinun johtajasi ovat eksyttäjiä, he ovat hämmentäneet sinun polkujesi suunnan.

Oletpa typerä. Ei se ole mikään uskon asia vaan faktaa, että ilmastoa on korkea aika suojella. Tuollaisella jorinalla annat vain itsellesi tekosyyn tuhota ympäristömme.

Ehkä sulla ei ole lapsia, niin et niin välitä lasten tulevaisuudesta.
Kuka meistä on näkemässä vuonna 2100 pitävätkö tämän päivän ilmastohorinat paikkansa?

Tärkeintä olisi väestöräjähdyksen pysäyttäminen Afrikassa, mutta se on ilmastonmuutosuskovaisille tabu.

Ihmisiä on kautta historian peloteltu maailmanlopulla ja niin tapahtuu tänäänkin. Se on vallassa olevan eliitin tapa pitää kansa kurissa ja kerätä siltä rahat pois. Tyhmimmän eväät syödään ensin.

Sisäministeriksi vihreä nainen. Siitä mamutuksesta ei tule loppua.

• Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä