Suomi-Ruotsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TrueBlood
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nytte siivoomaan kämppä kisakuntoon. :D Sen jälkeen julistetaan MM-kisa rauha.

Tänään, jos Jumala suo,
on meidän Joukkueen ja Suomen armorikas voitonjuhla;
ja julistetaan siis täten yleinen MM-kisa rauha kehoittamalla kaikkia tätä juhlaa asiaankuuluvalla hartaudella viettämään sekä muutoin huutaen ja kannustavasti käyttäytymään,
sillä se, joka tämän rauhan rikkoo ja MM-kisa rauhaa jollakin laittomalla taikka sopimattomalla käytöksellä häiritsee, on raskauttavien asianhaarain vallitessa syypää siihen rangaistukseen, jonka kiekkolaki ja asetukset kustakin rikoksesta ja rikkomuksesta erikseen säätävät.
Lopuksi toivotetaan Suomen kaikille asukkaille riemullista MM-Kisa iltaa.

Jotta palataan myöhemmin asiaan :D

Heippa TrueBlood ja muut! Tässäkö meidän illan lätkäketju on? Ootte aikaisin liikenteessä, mutta ei hätää, tällainen 2 + addikti löytää teidät nopeasti:)

Mä en ymmärrä miksi Ruotsia vastaan pelaaminen on Suomelle muka "unelmafinaali". Suomi ei voi voittaa Ruotsia. Kumma unelma saada varma hopea... Onneksi mä rakastan Ruotsia ja olen aikeissa muuttaa sinne, että heja Sverige vaan! :D

[QUOTE="Kenguru";23769906]Heippa TrueBlood ja muut! Tässäkö meidän illan lätkäketju on? Ootte aikaisin liikenteessä, mutta ei hätää, tällainen 2 + addikti löytää teidät nopeasti:)[/QUOTE]

On se vaan sen verran iso asia, että aikasin pitää olla liikenteessä ;)

Lupaan pitää ketjua ajantasalla nämä tunnit :cool:

[QUOTE="vieras";23769908]Mä en ymmärrä miksi Ruotsia vastaan pelaaminen on Suomelle muka "unelmafinaali". Suomi ei voi voittaa Ruotsia. Kumma unelma saada varma hopea... Onneksi mä rakastan Ruotsia ja olen aikeissa muuttaa sinne, että heja Sverige vaan! :D[/QUOTE]

No heippa sit vaan :wave: :)

Mutta tänään voitetaan!
p050.gif

meillä ei onneksi nuo pojat herä vaika vähän huudettaiskin. :)

Kisaeväänä on sit sipsejä.
Mä aloitan kisatunelman jo klo 17, mua kiinnosta kyllä tuo pronsiottelukin kovasti.

[QUOTE="vieras";23769908]Mä en ymmärrä miksi Ruotsia vastaan pelaaminen on Suomelle muka "unelmafinaali". Suomi ei voi voittaa Ruotsia. Kumma unelma saada varma hopea... Onneksi mä rakastan Ruotsia ja olen aikeissa muuttaa sinne, että heja Sverige vaan! :D[/QUOTE]

Ei voi voittaa???

on suomi joskus voittanut ruotsin. ja jos suomi jää hopealle, sekin on ihan hyvä saavutus.

Juu pientä purtavaa varattuna peliä varten, tosin mä en ole kauheasti osannu tänä vuonna innostua noista peleistä et illalla varmaan sitten nukun miehen olkapäätä vasten ja heräilen vaan välillä äijän karjuntaan :ashamed:

"Vehanen meidän, joka olet maalilla. Pyhitetty olkoon sinun alueesi. Tulkoon sinun voittopelisi. Tapahtukoon sinun torjuntasi, myös Ruotsia vastaan niin kuin Venäjää. Anna meille tänä sunnuntaina meidän mestaruutemme. Äläkä saata meitä tappioon, vaan päästä meidät ruotsalaisista. Sillä sinun on maski, patja ja räpsä."

[QUOTE="vieras";23770337]No ei todellakaan. Zero chance. Vuosi 1995 oli joku luonnonoikku. Se ei tule toistumaan.[/QUOTE]

Suomi ei ole voittanut Ruotsia sen jälkeen? Ei voi mitään mutta ärsyttää nämä suun soittajat jotka eivät edes tajua mistään mitään

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!

Täällä jo ihan täysillä fiiliksissä mukana! Kädet hikoaa ja tupakkaakin menis, jos viitsis joka hetki röökillä käydä. Kädet tärrää ja hikoaa, mä oon NIIN varma, että SUOMI ON UUSI MAAILMANMESTARI!!!

IHANAA LEIJONAT IHANAA!!!!!!!!!!!!!!

Yhteistyössä