Hae Anna.fi-sivustolta

suomibaarit Pattayalla

Viestiketju osiossa 'Thaimaa' , käynnistäjänä Jarkko, 04.12.2004.

1. Jarkko Vierailija

Olen menossa viikon päästä Thaimaaseen ensimmäistä kertaa, Pattayalle. Siellä on kuulemma suomibaareja mutta missä. Saako myös suomalaista ruokaa ?

2. Laura Vierailija

Miksi menisit syömänn ""nakit ja muusi"" siellä, syö ne kotona.
    Kuuntele Kari Tapioo myös jo valmiiksi lähtiessä ja nauti paikallisista herkuista ja musiikista matkallasi!

3. Jarkko Vierailija

Miksi minun niin pitäisi tehdä? Miksen saa syödä nakkeja ja muusia siellä missä tahdon tai kuunnella Kari Tapiota missä minua huvittaa ?

4. juu Vierailija

Miks ylensä sinne asti sitten? Sen kierrätykseen laitetun thainaisen saat varmaan Helsingistäkin.

5. Jarkko Vierailija

No, en minä naisista mitään kysynyt. Itseäsi tuntuu asia kiinnostavan ja kierrätyksestä sinulla on varmaan omakohtaisia kokemuksia. Ei kukaan täällä tiedä mitään. haloo, onko joku edes käynyt Thaimaassa. Näsäviisaita heittoja kyllä tulee muttei asiallista tietoa. Kiitos vaan tyhjästä.

6. juu Vierailija

No sä et ainakaan ole käynyt.

Suomiruokaa saa monestakin mestasta ja samalla suomipojat antavat parhaat vinkit yöelämästä. Ainakin kolmesta saa ihan hyvää meikäläistä safkaa. Soffalla voi vaikka väsähtäneet nukkua, hyvää on palvelu.

Mitä omakohtainen kierrätyskokemus sitten tähän kuuluu?

7. jestas Vierailija

Kannattaa ottaa Juhla Mokkakin mukaan ja ruisleipää ja näkkäriä.

8. Jarkko Vierailija

Aikamoisia tietäjiä tunnutte olevan kaikki mutta yhtään baarin nimeä taikka osoitetta ei tunnu löytyvän. Kierrätyskokemuksesi kuuluu tähän ihan yhtä vähän kuin vihjaamasi naisjutut. vastaa nyt kysymykseen jos pystyt.

9. suomiruoka Vierailija

Näistä kaikista Pattayan FIN-vetoisista paikoista löytyy suomi-ruokaa.

- La Bella
    - Raymond's Bar
    - Best Corner
    - Menuet
    - The Party Bar
    - Lassi Bar
    - Happy Face
    - Karjala Bar
    - Vivian
    - Jussin Hotelli
    - Ollin Baari
    - Lion Bar

Lähde:
    Thaimaan FIN-vetoiset paikat
    http://www.thaiklupi.fi/foorumi/viewtopic.php?t=967

------------------------------------------

http://www.thaiklupi.fi/foorumi

10. joops Vierailija

Joo tosiaankin käyppä tuolla klupin sivuilla niin saat asiallisen vastauksen.
    Ja siellä voi noitten paikkojen omistajatkin vähän kertoa lisää.

11. kaarlo Vierailija

Kuka matkustaa Thaimaaseen ruuan takia? Itse olin viime vuonna kolme viikkoa Phuketissa ja hauskaa oli. Loistavat säät ja ihanat ihmiset. Paikallista ruokaa tuli syötyä eka viikko, mutta ei maistunut. Sitten vain pitsaa ja big mackkiä ym.
    Kiinalainen on ookoo, samoin saksalainen, italialainen, ranskalainen ja suomalainen. Thaimaan mössöt, kuten ei intialainen tai japanilainen kertakaikkiaan maistu.
    Silti lähden parin kuukauden päästä Pattajalle.
    En kuitenkaan ruokakulttuurin tai paikalliseen kulttuuriin tutustumisen takia, vaan ihan muuten vaan.

12. Laura Vierailija

Matkan tärkeintä antia on nimenomaan herkutella paikallisilla ruuilla, esim friteeratuilla heinäsirkoilla ja torakoilla..maistuvat muuten ihan taffel-sipseiltä..suosittelen maistamaan.

Toreilla kuumassa rasvassa paistetut tuoremakkarat..voi ne vasta herkkua tulisen kastikkeen kera.

Entäpä lobsterit..ne joita täällä saa harvoin ovat siellä saatavilla miltei joka paikasta..vetää vertoja lihapullille, vaikka kuinka äiti olisikin ne tehnyt rakkaudella.

Miksi matkustaa kauas etsimään Suomi-baaria ja porukkaa Hankkijalippis päässä tunnelmoimassa suomalaisen musiikin tahdissa kyynel silmäkulmassa koti-ikävää?

Silloin kannnattaa sääsää matkan vaivat ja olla lähikuppilassa.

13. kung Vierailija

Niinpä jokainen taplaa tyylillään.Mielestäni kokonaisuus lomassa ratkaisee johon kuuluu myös hyvä ruoka mukavassa tunnelmassa musiikin soidessa ihania meren eläviä niin ,että napa narskuu eikä maksa paljon.Jättiläis katkarapuja,taskurapuja,erilaisia magrilleja herkullisten vihannesten ja kastikkeiden kera.

14. Jarkko Vierailija

Aika heikoissa kantimissa on faktatiedot Matkalaukussa ja kun tuo nälviminenkään ei teiltä suju ei voi sanoa muuta kuin heikkoa on, heikkoa on. No menen etsimään nuo mainitut paikat ihan jonkun päivän kuluttua. Tännehän jäätte.

15. Laura Vierailija

Älä nyt hyvä mies suutu.

Hyvää matkaa sinulle ja nauti kaikesta mikä kohdallesi osuu.

Kaikesta!
    Kerro miten matkasi meni, odotan .

Laura

16. Reino Vierailija

ÄLÄ JARKKO USKO NÄITÄ EKSOTIIKKAVOUHOTTAJIA! Killisilmät ovat lapsiorjavoimalla keränneet tunkioilta kaikkia villimarsunraatoja sun muita torakoita ja syöttävät eksotiikkanimisinä hyväuskoisille tuulipukuressukoille. Sitten ollaan vatta vikkelänä loppuloma huussissa ja leuhkitaan tänne kotimaahan palattua kuinka iihanaa oli. Kylmälaukku ja kunnon ruokaa - hernekeittoa, muikkukukkoa, lanttulooraa - ehdottomasti mukaan!

17. Pera Vierailija

Mä en tajuu mitä helvettiä se kuuluu muille mitä joku tekee omalla lomallaan.
    Ennemmin mä syön nakit ja muusi ja kuuntelen kari tapiota Pattayalla kuin tossa kulman kuppilassa. Jääkää te kateelliset (en tarkota kaikkia) kerran phuketissa käyneet aasit tänne matkalaukkuun vittuilemaan. Mä lähen 26.12 lopputalveks syömään hernekeittoa ja kuuntelemaan suomirokkia Thaimaan suunnalle!!

18. PeeAaa Vierailija

Kuulostaa hyvältä. Matkalaukkulaiset kirjoittelevat sillä aikaa roskaa ja kahlaavat sohjossa . Oikein niille tolloille.

19. mai-tai Vierailija

Kannatta Reino-ressukanskin pysytellä kylmälaukkuineen kotosuomen kamaralla jos ei uskella maistaa mitään vaan raahaa kaiken kotoa.

En jättäisi pois tuosta siansivua enkä hapankaalikaan, unohtamatta mustaa makkraa ja äiteen omatekoisia karjalanpiirkoita.

Siellä lämmössä mitään ei tarvii edes kuumentaa kuumenevat itsestään laukussasi.
    Ihilijoita riittää rannalla kun levität evääsi!
    Enkä epäile vatsataudin sinuakaan kaukaa kiertävän!!

Ei sinne muuten saa ruokatavaraa videäkkään.

Ja matkaan tuulipuvussa..sehän on selvä, tarkenee varmasti.

20. Reino Vierailija

Lienee kaikki tuo minun murheitani , ei sinun. Minä menen ja sinä voit jäädä tumputtamaan Suomeen. Heippa !

21. Mai-tai Vierailija

Reinosein..vastasit itsellesi, mutta lienet tarkoittanut minulle sen.

Minä en tumputa, olen nainen
    ja olen käynyt ..""jossakinjoskus""..
    ja olen lähdössä myös ""johonkinjoskus"".

Toivottavasti voimme vaihtaa mielipiteitämme jossakin lämpöisen auringon alla niin sinäkin rauhoitut.

Voitko muuten tarjota sitten kylmälaukusta sitä kalakukkoa?
    Minä tarjoan Singhat sen kanssa.

22. Reino Vierailija

23. Tyttö 20v Vierailija

Oikeasti, jättäkää nämä ihmiset rauhaan!! Mikä helv...n pakkomielle teillä on AINA saarnata toisten valinnoista?! Jos joku haluaa käydä suomibaareissa Pattayalla, ja hyvin monet todella haluavat, se on nähty, olkoon se vain ja ainoastaan HEIDÄN asiansa, sopiiko?!? Sama koskee ihan mitä vain mielipideasiaa, joista täällä kaiken aikaa skabaillaan. Jos haluan käyttää tuulipukua, käytän sitä. Jos haluan kuunnella Dannya Pattayalla, teen näin. Tosin tässä iässä mieltymykset ovat usein vähän toisenlaiset, mutta periaate on sama.

Kiteytettynä: hankkikaa_oma_elämä_ja_antakaa_toisten_elää_omaansa.

Alkuperäiselle: sori kun en voi vastata sun kysymykseen, mutta niin kuin joku jo aikaisemmin neuvoi, tsekkaa osoite: www.thaiklupi.fi Tavataan siellä, nää sivut on historiaa...

24. CN Vierailija

Tämän vuoden paras kommentti Matkalaukussa. Itsenäisyyspäivän kunniaksi kaikkien itsenäisyys kunniaan.

25. käynyt Vierailija

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari