Hae Anna.fi-sivustolta

suomibaarit Pattayalla

Viestiketju osiossa 'Thaimaa' , käynnistäjänä Jarkko, 04.12.2004.

1. mai-tai Vierailija

Hyvä..entäs Meghon, meneekö se jos tarjoon?
    Kupit nurin!

2. justiinsa Vierailija

Näin se on jos haluaa maata koko loman altaalla syödä ja naida tai haluaa istua Suomibaareissa muusia ja nakkeja syöden niin siitä vaan jokaisen oma valinta eikö ole pääasia ,että itse siitä pitää.Eikun nautitaan ja annetaan muidenkin nauttia omasta lomastaan.

3. mari Vierailija

Hei Jarkko
    Käy ihmeessä www.thairy.net
    Siellä ei vituilla ja kyseenalaisteta toisen kysymyksiä.

4. joska Vierailija

Olis niitä ilmaisiakin foorumeita ;)

5. mari Vierailija

Kyllä thai. ry:n sivuille pääsee lukemaan viestejä, pitää vain rekisteröityä, joka on ilmainen. Liittyminen maksaa ja pääsee lukemaan vain jäsenille tarkoitettuja viestjä. Näin minä ainakin olen tehnyt.

6. TöötTööt Vierailija

Thairyssä ei Suomi-baarien omistajat pääse kertomaan baareistaan jos ei laita ensin rahatukkoa tt:n tilille. Se siitä ilmaisuudesta:)

Thaiklupissa taas yrittäjät saavat ilmoitella ilmaiseksi.

7. ei niin Vierailija

siellä nuollaan toisten persettä ja sitten samat tyypit tulevat tänne matkalaukkuun vittuilemaan nimettömänä.

8. Molempi parempi! Vierailija

http://www.thairy.net/forum/
    http://www.thaiklupi.fi/foorumi/

Molempi parempi!
    Molempi parempi!

9. nimetön Vierailija

harmittaako harmittaako ? kuuntelen

10. kyrpiintynyt Vierailija

11. minä Vierailija

pysy suomessa

12. kkassu Vierailija

tästähän puuttuu puolet

13. hohhoijaa.. Vierailija

On se kyllä jännä juttu, että jengi jaksaa vaan piruilla.. Vähän sama ongelma toisella nimeltämainitsemattomalla sivustolla.. Noh, onneksi Thaiklupi pelastaa vielä tilanteen :)

Eikös jokainen tee lomallaan mitä itse haluaa, ei sitä mitä ns. pitäisi tehdä.. Jokainen varmaan haluaa viettää mukavan loman, kun siitä ihan reilusti maksaakin - ja jos siihen kuuluu nakkikastike ja perunamuussi niin antaa mennä vaan. Itse en todellakaan sellaista safkaa thaimaassa syö, mutta se on jokaisen oma asia. En mä suomessakaan syö kovin paljon perus suomiruokia, vaan mielummin jotain itämaistyyppistä - koska mun mielestä sellaiset safkat on huomattavasti maukkaampia. Mutta eipä täälläkään onneksi kukaan tule valittamaan, jos haluankin tehdä päivälliseksi itelleni wokkia enkä syö nakkeja muussilla..

14. Pattaya info Vierailija

Pattayan baareja miettiessä kannattaa tietysti lukea parhaimmasta asiantuntija lähteestä Thaimaa heti Thaimaasta ja miten saada Thaimaalainen vaimo tai tyttöystävä. Yleistä neuvoa ruokailuun ja juomiseen sekä halpoihin matkoihin on myös tarjolla.

15. Repe Vierailija

Thaimaa: Thaimaan naiset näköjään kannatti.. pirun hyvä teksti vaiks pitkä oliki.. Hessun kommentit kans kovia!

16. Smiler's Bar, Soi 8, Pattayan keskustassa, suomi/thai menu ja myös kebabbia.

17.  
Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari