Hae Anna.fi-sivustolta

Suora lento Miamiin?

Viestiketju osiossa 'Kaukomatkat' , käynnistäjänä inka*, 28.01.2007.

1. inka* Vierailija

Hei

Järjestääkö joku suomalainen matkatsto matkoja Miamiin suorilla lennoilla?

2. minäää Vierailija

Miamiin ei ole enää suoria lentoja Suomesta.

3. inari Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kyllä Finnairilla on...

4. jalli Vierailija

Ei ole lentänyt Finnair enään moneen vuoteen suoraan Miamiin.

5. Karibe Vierailija

Viime talvena taisi olla viimeiset Finskin lomalennot Miamiin, koska Miami oli silloin vielä Aurinkomatkojen talvikohde. Miksiköhän Miami jäi muuten ohjelmistosta pois?

6. hansukka Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    hei
    me lensimme viime lokakuulla miamiin frankfurtin kautta lufthansalla.

7. jalli Vierailija

totta. Olikohan muistaakseni 757 koneella ja välilasku Halifaxsissa?
    Muistelin näitä välilaskuttomia md 11 reittilentoja.
    Luulempa ettei ollut tarpeeksi kysyntää. Siksi loppui.

8. inka* Vierailija

Jep, eipäs olekaan suoria lentoja. Muistelin itsekin tuota AM:n tarjontaa ja pikaisesti Finskin sivuilta olin katsovinani että olisi suorat lennot, mutta näinhän asia siis ei ole :(

Riittääkö New Yorkissa puhaa helmikuussa viikoksi?

Dilemma on siinä, että puolisko tahtois vuoden 2008 hiihtolomalla jenkkeihin, ja aikaa on tosiaan vain 1 viikko, tai siis max 9 pv ... paljonkohan olis sisäinen lento NY-Miami-NY?

Taitais tulla turhan tyyris reissu!

9. jalli Vierailija

Kyllähän New Yorkissa viikko hurahtaa nopeasti, uskoisin myös helmikuussa. Itse olen ollut siellä huhtikuussa, ja lähdössä maaliskuussa sinne taas viideksi päiväksi, kun lomaa ei saa enempää.
    Ilmat vaan helmikuussa saattaa olla vielä melko kylmät.

Kyllä minun mielestä pitäis olla vähintään se 2 viikkoa lomaa, jos meinaa mennä Floridaan. Näkemistä on niin paljon, ettei viikko oikein riitä.
    Mutta ainahan sinne voi mennä uudestaan.
    Itsekkin olin siellä ensimmäisellä kerralla viikon.

10. sauna Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Olemme kierrelleeet maailmaa periaatteella, että aina voi tulla uudelleen ja täydentää. Tällä asenteella loman pituus ei tule ongelmaksi, vaan on hyvä syy lähteä uudelleen.

11. inka* Vierailija

Ja aikaa perilläoloon on viikko. Auto on tarkoitus vuokrata koko ajaksi. Mikä olisi suositeltava "rengasmatka"? Ei tykätä löhötä rannalla, joten kilometrejä saa tulla.

Ainakin Key Westissä on tarkoitus poiketa. Mutta missä muualla olisi "pakko käydä". Fort Lauderdale?

12. perhe4hlö Vierailija

Tosi edullisesti saitte liput! Mistä tilasit ja minkälaisilla vaihdoilla?

Varmaa se Miami Beach on pakollinen nähtävyys. Miami Sea Aquarium oli tosi mahtava ihan näin kahden aikuisenkin mielestä, vaikka vauva olikin mukana (eihän se vauva niistä ymmärtänytkään) ja vaikka paljon oltiin jo silloin matkoja tehty sekä paikkoja nähty. Fort Lauderdale:kin kannattaa käydä tsekkaamassa. Tuon enempää meillä ei kokemusta, kun olimme vain 2 päivää siellä matkalla Karibian risteilylle.

13. RaimoL Vierailija

Miamista ehtii päiväseltään käydä Key Westissä, jos ei halua jäädä katselemaan auringonlaskua joka kuulemani mukaan on komea. Miamista voisi mennä Evergladesin poikki Meksikonlahden puolelle ja siellä Fort Mayersiin ja sen jälkeen Orlandoon. Orlandosta ajaa päiväseltään takaisin Miamiin, vaikka ajaisikin sitä vanhaa tietä ja poikkeasi joillekin saarillekin. Vanhalla 1-tiellä on enemmän nähtävää kuin sillä Turnpikella joka on tarkoitettu nopeaan siirtymiseen. Näin jäisi muutama päivä myös nähtävyyksillekin.

14. inka* Vierailija

Liput tilattiin Super Saverilta (vertailu vertaa.fi sivuilla) huhtikuussa, mutta varausvahvistus tuli kuitenkin Töölön Matkatoimistolta???
    Finskillä Hki-NY (Jfk) ja ja Delta airilla NY-Miami, vaihtoaikaa mennessä n. 3,5, ja palatessa n. 4h, ainakin tällä tietoa. Matkan aikataulu on Jenkkilän päässä muuttunut jo ainakin neljä kertaa, onneksi niin että vaihtoaikaa on tullut paluumatkalle lisää, alunperin sitä oli nafti 3h.Ehkä sekin olis riittänyt, mutta parempi että on reilusti aikaa, siellä päässä kun kuulemma kaikki kestää turkasen kauan :)

Kiitti Raimolle ja perhe neloselle vinkeistä, lisää tippejä otetaan vastaan.

Key Westissä on tarkoitus yöpyä, tuo Orlando hieman mietityttää, kun puoliskoa ei huvipuistot kiinnosta, mitä muuta kivaa siellä on?

Pitänee hommata kartta, että hieman hamottuu tuo tuleva kohde.

15. RaimoL Vierailija

Jos eivät huvipuistot kiinnosta niin Orlandossa on Universal studioiden puisto, jossa en tosin ole käynyt mutta josta kollegani ja hänen vaimonsa pitivät. Ja tietenkin myös Kennedy Space Center on lähellä. Sielläkään emme ehtineet käymään kun kyseessä kuitenkin oli työmatka.

16. kamiski Vierailija

17. Mukavuusmatkustaja Vierailija

Maksan mieluummin n. 900 euroa lentomatkasta jossa ei tarvitse vaihtaa konetta, kuin n. 600e sellaisesta jossa yksi tai kaksi koneen vaihtoa.

18. Miami Vierailija

Ei ole ollut miamiin ainekaan finnairilla pitkään aikaan suorialentoja... Itse olin viime jouluna finnairin koneella ja väli lasku kanadan halifaxissa taas jouluksi menossa. suosittelen paikkaa kaikille! rannat ihanat ja TODELla siisTIT rantavahteja kaikkialla merivesi mukavaa:) Ja rannat hohtavat valkeuttaan ja pehmeyttään!::) aivan unelma kohde:) Taskuvarkaitakin löytyy paljon:) Suosittelen myös malediiveja olin itse häämatkalla ari atolilla ja Kuin trooppinen unelma:) joten sinne oli päästävä vielä uudestaan:) Ajattelin Että se sopisi valln mainiosti lapsille se on niin rauhallinen maa:) Kun vietiin mieheni kanssa lapset sinne he olivat "ÄIMÄN KÄKENÄ" Kun astuimme veneestä saarelle:)

19. mmmaa Vierailija

Olet aivan Oikeassa:)

20. pishinsaigi86 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Yleensä kannatta ostaa liput ulkomaanmatkoillo 2 - 5 kk ennen matkan alkua ja tiistai on yleensä keskimääräisesti halvin päivä matkustaa. Ite ainakin tuolla https:/kiwi.com sivustolla valinnu eka kuukauden ja siitä jonku päivän. Sit vertaillu mikä on halvin päivä lentää. Jos varaat useammalle henkilölle kerralla niin kannattaa aluksi koittaa hakea lentoja vain yhdelle henkilölle ja kattoo eroaako hinta.

Last edited: 02.08.2019
Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari