Suositelkaa hyvää hajuvettä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Laivalle olen menossa ja haluaisin jotain uutta hajuvettä ostaa. Tuntuu että hajuaisti menee ihan sekaisin siellä parfymipuolella ja en osaa päättää mitä ostan. Suositelkaa jotain , Tommy Hilfigeriä yleensä käytän.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Katso saako sieltä sellaista kuin Diorin Remember me ja kerro sitten mulle B)

Viking Linen Tax free hinnastossa ei ainakaan ollut ;(

Hitto, sitä ei saa mistään läheltä :(

Netissä on joku hajuvesikauppa jossa on melkein mitä vaan tarjolla.

Laittakaa googlee oliko 4shopping niin sieltä pääsee hajuvesiin, pääsee tilaamaan.

äipykkä Mä kävin Viking Linella joskus keväällä ja muistaakseni sieltä Poison-sarjasta löytyi Poison, Pure Poison, Hypnotic Poison ja toi uusin, Midnight Poison..Mutta Tender Poisonia en muista nähneeni.

Millaista tuoksua haet? Päivä-, ilta-? Kevyttä, vesituksua, kukkaista, itämaista? Vaikea suositella kun kaapissa on lukuisia hyviä, joita käytän tarpeen ja fiiliksen mukaan...

Alkuperäinen kirjoittaja SuloinenMyrkynkeittäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy harmaana:
Dolce&gabbana: light blue
SJP:lovely
Hilary Duff:with love

:x :xmas:
Tää oli hitti haju joskus 10vuotta sitten, itselläni oli myös. Nyt lähinnä :x :x .
Ja joo, ei liity mitenkään mihinkään. :D

Mä taidan olla sitten kalkkis ja aikaani jäljessä, kun tosta hajusta tykkään ;) ;)

Escada Magnetism, on ollut suosikkini jo muutaman vuoden <3 Ihana tuoksu <3

ESCADA_MAGNETISM_W.gif

Suosittelisitteko mullekin? Mulla ollut vuosikaudet tuota Dolce&Cappanaa, ja ongelmana se, että vähänkin raskaampi tuoksu laukaisee migreenin. Eli siis kevyttä...Oisko vihjeitä?

Yhteistyössä