Suositelkaa hyvää matkakohdetta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Soluttautuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Soluttautuja

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
8 058
1
36
Matka-aika elo-lokakuu ja matkalle lähdössä 2 aikuista ja 2 kouluikäistä. Lomalta haetaan rentoutumista, lämpöä, altaalla polskimista ja jonkin moisia shoppailumahdollisuuksia. Mitään suurta kulttuurielämystä emme hae :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikös Sunny Beachista oo tullut pohjoismaalaisen nuorison ryyppypaikka. Näin olen lukenut ja kuullut, että meno aika villiä nykyään lapsiperheitä ajatellen.

Kyllä mä sinne lapsen kanssa voisin lähtee. Ihana ranta ja kävelykatu ja on siellä rauhallisiakin hotelleja.

Me oltiin viime vuonna Italiassa, Ischean saarella. Se on saari, missa on mineraalikylpyloita. Tosi kaunis paikka. Capri ja Napoli pienen laivamatkan paassa. Hyvaa ruokaa ja puhtaita rantoja. Ei bailupaikka..

Santorini. Upeat maisemat, shoppailumahdollisuuksia, useita erivärisiä uimarantoja ( muistaakseni punainen, valkoinen ja musta), ja jopa kulttuuria jos mieli muuttuu. Ei mikään nuorison mellastuspaikka.

Mies ois kiinnostunut tuosta Sunny Beachista, minä olen vähän epäilevällä kannalla :/ Italiaa voisi tutkailla, samoin tuota Perto Ricoa. Tosin 7 tunnin lento on kyllä aika jaksamisen rajoilla jo.

Yhteistyössä