Suositelkaa hyvää puuteria!!

ImpiEllenAnna

Aktiivinen jäsen
21.04.2004
8 208
0
36
Siis jotain oikeasti hyvää ja kasvoissa pysyvää tavaraa.. mä alan kyllästyä tähän kun saa olla tunnin välein lisäämässä puuteria, jottei kasvot kiiltäisi.. tämän seuraksena viimeistään iltapäivällä kasvoihin jää jo puuterikasoja liiasta käytöstä.. mä en ymmärrä, mitä teen väärin.. eikä ole kyse kuumasta ilmasta.. mä olen taistellu tämän ongelman kanssa jo puolitoista vuotta.. |O

Käytätkö meikkivoidetta ja meikinpohjustusvoidetta? Kiiltelevästä ihosta kärsivät kaverit kehuvat jotain Dream Matte Moussea. Jos on plätää niin marssisin jonnekin kosmetologille hakemaan kunnon tuotteet, mutta niistä saa tosiaan pulittaa jotakin 50 ja sadan euron välillä...

Mulla on ongelmana rutikuiva ja läikikäs iho, enkä ole hyvää meikkivoidetta vielä löytynyt. Eikä olis kyllä laittaa mitään hirmusummia yhteen meikkituotteeseen, kun kuitenkin maalaan naamaani niin harvoin.

Ainakin Mary Kaylla on sellanen voide meikin alle, mikä pitää ihon mattana, varmaan muistakin merkeistä vastaava tuote löytyy. Mulla on käytössä myös Mary Kayn mineraalimeikkivoide, sellainen puuterimainen, ei tarvii laittaa enää erikseen puuteria. Myös Lumenen puuterit on suht ok.

Ootko kokeillu mineraali puutereita? Mulla on rasvainen sekaiho joka kiiltelee tosi helposti ja nyt käytössä anttilan maybelline, dermoshopin oli kyllä melkein parempi eikä ole kalliita :)

Alkuperäinen kirjoittaja upupaepops:
Käytätkö meikkivoidetta ja meikinpohjustusvoidetta? Kiiltelevästä ihosta kärsivät kaverit kehuvat jotain Dream Matte Moussea. Jos on plätää niin marssisin jonnekin kosmetologille hakemaan kunnon tuotteet, mutta niistä saa tosiaan pulittaa jotakin 50 ja sadan euron välillä...

Mulla on ongelmana rutikuiva ja läikikäs iho, enkä ole hyvää meikkivoidetta vielä löytynyt. Eikä olis kyllä laittaa mitään hirmusummia yhteen meikkituotteeseen, kun kuitenkin maalaan naamaani niin harvoin.

Meikkivoidetta käytän.. mulla on meikkivoiteena nyt sitä Lorealin Natural code sarjaa.. tota moussea mäkin olen miettiny, mutta en ole vielä testannu..

En viittis mitään ihan hirveitä summia laittaa meikkeihin.. tällä hetkellä mulla on käytössä puuteri joka maksaa 20? + rasia 17?.. vuosi sitten ostin toisen samantapaisen yhdistelmän yhteishintaan 55 euroa.. :kieh: ja aivan turhaan.. mut tossa 50? yhteishinnassa on kyllä ehdottomasti mun kipurajani..

Alkuperäinen kirjoittaja anneka66:
Ainakin Mary Kaylla on sellanen voide meikin alle, mikä pitää ihon mattana, varmaan muistakin merkeistä vastaava tuote löytyy. Mulla on käytössä myös Mary Kayn mineraalimeikkivoide, sellainen puuterimainen, ei tarvii laittaa enää erikseen puuteria. Myös Lumenen puuterit on suht ok.

En ole kuullukaan tuollasesta merkistä.. onko kallista?

Alkuperäinen kirjoittaja asdasd:
Mä käytän Bodyshopin irtopuuteria, ja hyvin pelittää. Jos sulla on vääräntyyppinen kasvorasva, ja se jättää ihon liian rasvaiseksi?

No tää ongelma on alkanu samoihin aikoihin kuin kasvorasvan käyttökin.. että tiiä häntä sitten.. :kieh: mutta en mä tunne kasvojani mitenkään erityisen rasvaisiksi..

Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:

Sitä myydään vain kotimyynneissä, esittelijän kautta. Kaikki tuotteet on ollu hyviä, mitä mä oon hankkinu. Mutta on ne aika kalliita...

Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:

Sitä myydään vain kotimyynneissä, esittelijän kautta. Kaikki tuotteet on ollu hyviä, mitä mä oon hankkinu. Mutta on ne aika kalliita...

Ok..

Yhteistyössä