Suositelkaa hyviä kirjoja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ex-toukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minkäs tyylistä?
Näitä samanlaisia ketjuja on muuten lukuisia. Löytyy haulla. Tunti sitten teki viimeksi joku tällaisen aloituksen.

Aha, minä en ole täällä palstaillut niin en oikein tiedä noista. Mutta pitää yrittää hakea. Pidän psykologisista, tositarinoista jne. En romanttisista ulkomaalaisista (Daniel Steel jne.).

Alkuperäinen kirjoittaja ex-toukka:
Minkäs tyylistä?
Näitä samanlaisia ketjuja on muuten lukuisia. Löytyy haulla. Tunti sitten teki viimeksi joku tällaisen aloituksen.

Aha, minä en ole täällä palstaillut niin en oikein tiedä noista. Mutta pitää yrittää hakea. Pidän psykologisista, tositarinoista jne. En romanttisista ulkomaalaisista (Daniel Steel jne.).

Oletko lukenut kaikki Torey Haydenit (=psykologisia tositarinoita)?

Alkuperäinen kirjoittaja ex-toukka:
Minkäs tyylistä?

Oletko lukenut kaikki Torey Haydenit (=psykologisia tositarinoita)?

Joitakin olen, mutta tuossa yhden pistinkin hankintaan. Lisäksi pistin ostolistalle Anna-Leena Härkösen Ei Kiitos -kirjan.

Yhteistyössä