Suositelkaa hyviä, kohtuuhintaisia ovulaatiotestejä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja morebabies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

morebabies

Jäsen
26.08.2011
451
0
16
Tälläisiä olisi hakusessa ja varmasti täällä palstalla on kokemusta kaikenlaisista. Mulla on ollut käytössä Davidin liuska ja puikkomallisia, mutta ei toimi halutulla tavalla. Ei näyttänyt ovista vaikka ultralla se on todistettu. Clearblueta on kovasti kehuttu, mutta aika kovan hintaisia (42€/paketti). Kierto ihan hakusessa, joten joutuisin niitä varmaan aikalailla tekemään siksi vähän edullisemmat kiinnostaisi :)

Kiva jos joku osaa auttaa!!

Pregcheck-lisukat ovat toimineet mulla tosi hyvin. Jos kierto vaihtelee ja haluaa varmistella lisukatestin tuloksen vahvistuessa, niin digit ovat tietysti hyvä varmistustesti. Silloin ne eivät tule kalliiksikaan, jos testejä menee vain yksi / kierto. Pregcheck-paketti sisältää 10kpl liuskoja sekä näytekupposet ja hintaa sillä on "huimat" 10€. Itse asiassa hieman vajaasti, mutta saattaa hieman vaihdellakin kaupasta riippuen. Ainakin Prisma ja City Market myy kyseistä merkkiä. Olen löytänyt kyseisen merkin r-liuskoja pikkukaupunkin S-marketista, joten ainakin isommissa luulisi valikoimaan kuuluvan myös ovistestit.

Yhteistyössä