4
4n äiti
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Itse en ole koskaan ollut etelässä, enkä perheen kanssa Ruotsin reissua pidemmällä. Toki etelään lähdemme meidän aikuisten takia, eikä varmasti tyttö muista reissusta yhtikäs mitään. Mutta pitäisikö lapsi komeroon lukita, kun ei kuitenkaan muista lapsuudesta mitään??
Haluan totuttaa lapseni kaikenlaiseen menoon, leffassa ollan käyty sekä ketjuravintoloissa syömässä. Miksei siis myös etelänmatkalla? Kanaria kyllä houkuttelisi helppouden takia, vaikka aikaisemmin vannoin etten ikinä tule astumaan mihinkään KanariansaarilleLuin jonkun jutun joskus, kun vanhemmat oli lähteneet kahden vaippaikäisen lapsen kanssa reilaamaan pitkin Eurooppaa! Ei asioista tarvitse aina niin vaikeita tehdä, vaikka itse en lähtisi edes yhden lapsen kanssa reilireissulle
![]()
meillä oli 2 vaippahousua viime vuonna kanarialla ja loma oli kerta kaikkiaan upea. siellä on niin helppo olla lasten kanssa. ei tartte lukita komeroon eikä välittää muiden mielipiteistä. lomia on niin monenlaisia: me kävimme miehen kanssa juuri 4 päivää korkeaa kulttuuria hakemassa Keski-Euroopasta kahdestaan ja kesällä oltiin koko perhe liikunnallisella lomalla. joskus käyty Pariisin Disneylandissa ja minä muuten vien tämä poppoon vielä sinne Harry Potter-landiaan, kunhan se avautuu ja rahaa on.