Suositelkaa meikkivoidetta ja puuteria

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VaniljaEskimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

VaniljaEskimo

Vieras
Heips!
Suositelkaa jotain hyvää meikkivoidetta ja sen kaveriks tartteisin puuterin. Kevyt mutta peittävä sais olla. Oon kokeillu vaikka ja mitä, mut tuntuu olevan vaikeaa löytää luottotuotetta. Mulla siis vaalea ja kuiva iho, mutta iho epätasainen finnien jäljiltä. Tai käytättekö jotain pohjustusvoidetta vai onko ne ihan huuhaata?

Lumenelta. Joo joo, tiedän kyllä että nyt tähän rientää akat kilvan rääkymään kuinka Lumene on täyttä paskaa, mutta MUN mielestä niillä on laadukkaita tuotteita ja sillä sipuli.

Lumenelta. Joo joo, tiedän kyllä että nyt tähän rientää akat kilvan rääkymään kuinka Lumene on täyttä paskaa, mutta MUN mielestä niillä on laadukkaita tuotteita ja sillä sipuli.

Samaa mieltä, en juurikaan käytä muita.
Miksi ne olisivat paskaa? Aivan loistavia tuotteita ja kotimaisia.

Ap: kokeile meikkivoiteen sijaan jotain bb-voidetta tai cc-voidetta, myyjiltä saat kyllä apua kun menet liikkeeseen, vaikka Sokokselle.

Ite oon tykännyt Lumenen Double Stay matte meikkivoiteesta. Siitä löyty just eikä melkein sävy mun nassuun ja puuteri on kans Lumenen.
Jokunen aika sitten päätin että haluan jotain vielä kevyempää tuosta, niin päädyin sitten Maybellinen BB voiteeseen. Mullakin on noita akne arpia naamassa, niin hyvin tasottaa ihoa. Toki tämä ei ihan kaikkea peitä mutta näyttää luonnolliselta naamalla ja tästäkin se vaalea sävy oli todella hyvä mulle.

Ehkä enemmän näitä asioita oon panostanut millä tuotteilla pesen naaman aamuin illoin. Lumenen Bright Now sarjan ( ne keltaiset) tuotteet on jotain aivan käsittämätöntä hunajaa mun iholle. On näppyjen tulo vähentynyt huomattavasti ja iho ei ole enää samea.

Mä käytän oriflamen bb voidetta ja puuteria ja peittää hyvin. Alle laitan kosteusvoiteen joka kans oriflamen. Ja mul tosiaan kans kuiva ja näppyinen iho.

Kiitos :) taidan ostaa tuota Lumenen CC-voidetta, sitä mulla on joskus ollut ja nyt kun muistelen niin ihan hyvä on kyllä ollut. Ehkä ostan vielä jotain muutakin kokeiltavaksi :) Oon tosiaan käyttänyt vuosien varrella kaikkea Diorista ja Lancomesta lähtien vaan ei nuo kalliimmat oo sen kummempia kuin Lumenekaan !!

Kuivalle sekaiholle Lumenen CC on tosiaan hyvä! Puuteria ei kannata käyttää, jos iho ei rasvoitu, kuivattaa vain entisestään. Mun kosmetologi opetti että jos esim. näillä ilmoilla alkaa kuitenkin naama kiiltelemään, niin kannattaa taputella ne kiillot nenäliinaan tai vessapaperiin.