Suositelkaa peittävä meikkivoide pintakuivalle +35 iholle.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minnamari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minnamari

Vieras
Nyt meni hermo tämän naaman kanssa!

Eli mitä meikkivoidetta kannattaisi kokeille. Couperosaa nenänpielissä ja vähän poskissa, todella pintakuiva iho, ilman kunnon kosteusvoidetta hilseilee. Useammat meikkivoiteet kuivattaa liikaa -> iho tulee ryppyisen näköiseksi. Onko olemassa meikkivoidetta, joka ei kuivata, ei näytä naamiolta naamassa, mutta kuitekin peittäisi tuon punoituksen?

Ikävä kyllä en pusty auttamaan, kärsin tismaleen samasta oikeesta.
Ostin juuri Joe Blascon meikkivoiteen ja se korkkasi maamani ihan kamalaksi, nyt kiristää ja hilseilee, eikä rauhoitu millään. Enkä siis käytä ko. meikkivoidetta enää.

Mitä rasvaa käytät naamassa, onko hyviä vinkkejä.

Max Factorin lasting performance toimii ainaki mulla, peittää punotuksen ja ei oo kuitenkaa kauheen paksua...kosteusvoiteena käytän avonin sellasta tosi rasvasta halppisrasvaa näin talvisaikaan,kun iho tosiaan rutikuiva, laihemmat voiteet ei tehoa.

Kokeilkaa Apteekista saatavaa Avenen meikkivoidetta. Poistaa punaisuutta, rauhoittaa couperosaa. Sopii minunkin erittäin herkälle , pintakuivalle , allergiselle iholleni. Ei ole edes kallista. Monia olen kokeillut minäkin, tässä nyt pysyn.

Mulla on myös pintakuiva iho, mutta ei noin paha kuin sinulle. Clinidermin rasvoista olen löytänyt hyvän. Vichyt yms pahentaa vain. Siis tämä oli vain kommentti rasvoihin...itse käytän Blascoa menestyksellä.

Alkuperäinen kirjoittaja hellu:
Max Factorin lasting performance toimii ainaki mulla, peittää punotuksen ja ei oo kuitenkaa kauheen paksua...kosteusvoiteena käytän avonin sellasta tosi rasvasta halppisrasvaa näin talvisaikaan,kun iho tosiaan rutikuiva, laihemmat voiteet ei tehoa.

Tuo MF:n Lasting Performance toimii myös mulla tosi hyvin, peittää tarpeeksi, mutta ei kuivata tai jätä "naamiota" kasvoille. Ikää on 34v. ja iho on pintakuiva.

Tuota Max Factoria voisikin kokeilla. Joskus nuorempana käytin sitä puikossa olevaa meikkivoidetta. Se oli silloin hyvä. Nyt olenkin unohtanut koko sarjan...

Rasvoja on tullut myös kokeiltua jos jotakin. Mulle on tähän asti sopinut parhaiten Cliniquen ja Rocherin Rich Creme- sarjojen voiteet parhaiten. Kesällä riittää vähän kevyemmät voiteet.

Nyt pitäisi kyllä ottaa jonkinlainen tehokuuri, kun iho suorastaan janoaa kosteutta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ikävä kyllä en pusty auttamaan, kärsin tismaleen samasta oikeesta.
Ostin juuri Joe Blascon meikkivoiteen ja se korkkasi maamani ihan kamalaksi, nyt kiristää ja hilseilee, eikä rauhoitu millään. Enkä siis käytä ko. meikkivoidetta enää.

Mitä rasvaa käytät naamassa, onko hyviä vinkkejä.

blascon kanssa on erittäin tärkeetä se pohjustus.

Alkuperäinen kirjoittaja Aurora:
Alkuperäinen kirjoittaja hellu:

Tuo MF:n Lasting Performance toimii myös mulla tosi hyvin, peittää tarpeeksi, mutta ei kuivata tai jätä "naamiota" kasvoille. Ikää on 34v. ja iho on pintakuiva.

Minäkin 34v. ja todella pintakuiva iho! Illalla kun rasvaa naamansa ihan valkoseks paksulla voiteella niin hetkessä imeytyy...Ei ole nuoren iho enää...

Alkuperäinen kirjoittaja Minnamari:
Tuota Max Factoria voisikin kokeilla. Joskus nuorempana käytin sitä puikossa olevaa meikkivoidetta. Se oli silloin hyvä. Nyt olenkin unohtanut koko sarjan...

Rasvoja on tullut myös kokeiltua jos jotakin. Mulle on tähän asti sopinut parhaiten Cliniquen ja Rocherin Rich Creme- sarjojen voiteet parhaiten. Kesällä riittää vähän kevyemmät voiteet.

Nyt pitäisi kyllä ottaa jonkinlainen tehokuuri, kun iho suorastaan janoaa kosteutta.

Mulle riitti tehokuuriksi se kun aloin rasvata tolla avonin rasvalla, on tosiaan tosi paksua tököttiä mutta mun naama imaisee sen hetkessä ja sitten on siloinen eikä hilseile! Yöks aina laitan sitä, voittaa kaikki kokeilemani yövoiteet mennen tullen. Tää on eka talvi ku käytän sitä, eikä kyllä naama hilseile meikinkään läpi niinku ennen. Ja maksaa jotai 5euroo se puteli...

Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
Mineraalimeikit eivät ainakaan mulla kuivata yhtään, kun niissä ei ole talkkia.

Mulla taas kuivattaa! Ihan järkkyä jälkeä tulee mineraalimeikeillä... Harmi!

Täytyypä kokeilla tuota Avonin "yörasvausta".

Mulla taas kuivattaa! Ihan järkkyä jälkeä tulee mineraalimeikeillä... Harmi!

Täytyypä kokeilla tuota Avonin "yörasvausta".

Oikeanlaiset mineraalimeikit maksaa Suomesta ostettuna noin 60 € purkki ja ne on ihan erilaisia kuin maybelline yms. talkki ja täyteainejauheet, jossa ei oikeita raaka-aineita ole kuin hippunen. Kokeile vaikka jane Iredalea ja sitä jauhemaista pohjaa. Maksaa noin 65€ kosmetologilla ja kestää vuoden yks purkki.

Oikeanlaiset mineraalimeikit maksaa Suomesta ostettuna noin 60 € purkki ja ne on ihan erilaisia kuin maybelline yms. talkki ja täyteainejauheet, jossa ei oikeita raaka-aineita ole kuin hippunen. Kokeile vaikka jane Iredalea ja sitä jauhemaista pohjaa. Maksaa noin 65€ kosmetologilla ja kestää vuoden yks purkki.

Mikäköhän on tämä "oikeanlainen " mineraalimeikkisarja?

Lily lolo, Everyday minerals, bareminerals, kaikki maksaa nettikaupasta tilattuna n.14-22e.
Kestää purkki tosiaan pitkään, käytöstä riippuen.

Ja nämä on niitä ihan oikeita mineraalimeikkejä.
Älkää ostako niitä suomesta kun niihin lisätään joku maaginen triplahinta!

Yhteistyössä