Suositelkaa sovelluksia kännykkään, mitä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen ostamassa pian ensimäisen isonäyttöisen älypuhelimeni, johon tulee myös netti. Mitä sovelluksia suosittelet ja mistä saa tilattua? Vinkkejä kehiin! ps. mikä puhelin sulla itselläsi on?

Olen ostamassa pian ensimäisen isonäyttöisen älypuhelimeni, johon tulee myös netti. Mitä sovelluksia suosittelet ja mistä saa tilattua? Vinkkejä kehiin! ps. mikä puhelin sulla itselläsi on?

Mulla on iphonessa mm. (kaikki haettu Applen app-storesta)

-maikkarin uutispalvelu
-google drive
-Hp 48G laskin
-ampparit uutispalvelu
-forecan säätiedot
-Sonera viihde
-supla
-pankin maksupalvelu
-peltipoliisihälytys
-wilma
-maastokarttanavigointi
-112-palvelu
-Finnair
-whatsApp
-spotify

Omiin tarpeisiin perustuen olen sovelluksia lisännyt luuriini. Paha lähteä suosittelemaan mitään erityisemmin, kun en tiedä mitä sovelluksia tarvitset.

Windows-puhelimissa pitää huomioida, ettei niihin saa kaikkia sovelluksia, mitä iPhoneen tai android-puhelimiin saa. Et tosin kertonut aloituksessa, mitä puhelinta olet hankkimassa mutta tuo windowsin rajoittuneisuus voi tulla joillekin yllätyksenä.

Itselläni on ladattuna google play-kaupasta ilmaissovelluksia. Mm. supersää, iltasanomat, iltalehti, h&m:n kanta-asiakaskortti, taskulamppu, youtube, facebook, sähköposti, tripadvisor, whatsapp, candy crush saga, blossom blast saga, here maps, samsung tv remote, kingin pyramid-peli, hsl-mobiililippu, tukholman liikenteen appsi, polar flow, moves tracker, map my run, lähitaksi ja mitähän vielä...netflix, ruutu.fi, yle areena...

Minulla on taskulamppu, suurennuslasi, zedge, käyttöopas, whatsapp, wordbase, bubbleshooter, sports tracker ja s health. Joku karttasovellut pitäisi vielä ladata. Ehkä here maps.

Yhteistyössä