Suositelkaa vauvakirjaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vauvakirja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vauvakirja

Vieras
Olen jonkin aikaa selaillut kaupoissa vauvakirjoja mutta niistä on tosi vaikea päästä jyvälle et mikä olis hyvä ja kiva kun ei nyt kehtaa sivu sivulta jäädä lukemaan..

Meillä on esikoisella tämä kultapieni, vauvan oma kirja -> Kulta pieni - vauvan oma kirja - wsoy.fi. Olen tykännyt tosi paljon ja ei tule mieleen mitä siihen olis enää lisää osannut kaivata! Voin siis suositella kaikille jotka tykkäävät laittaa asioita perusteellisesti muistiin :)

Mietin josko ostaisin tulevalle vauvalle saman, mutta vaihtelukin olis kivaa kun niitä ihania kirjoja kyllä on. Suositelkaa kirjoja joista teillä kokemusta, kuulisin mielelläni myös ei-nii-kivoista-kirjoista :)

Osta sama kirja joka erikoisellakin on!
Niitä on sitten kiva verrata myöhemmin.

Meillä on nalle puh-vauvakirja ja se on ihan ok, mutta tälle seuraavalle
ostan jonkin toisen.
Haluaisin, että kirjaan saisi laittaa muistoja myös lapsen elämän
myöhemmältä ajalta eikä vain vauvavuodesta.

Mauri kunnaksen kirja on kiva! Siinä on sellaisiakin asioita, joita
noista perusteoksista puuttuu. Esim "uutisia ja musiikkia vauvan
syntymän ajalta".

Tätä en ainakaan suosittele, Elämän puu, Rakkauden puu
http://www.wsoy.fi/kirjat/-/product/no/9789510182680
Tuolla lapsiraukalla, joka tuon sai, ei ole kirjassaan juurikaan mitään, minusta tuo on todella hankalasti täytettevä, itse tykkään enemmän sellaisista, missä täytetään selkeästi ajan mukaan eri juttuja ja ne jututkin on valmiina siellä.

Tuossa tatu ja patu kirjassa on tosi monipuolisesti kaikkea, ja paljon pidemmälle kuin vain vauvavuosi. Lapselle on varattu piirustustilaa kun on 3v jne. Kuville on varattu tilaa, ja sisällössä muutenkin kaikki oleellinen.

Yhteistyössä