Suosittele hyviä kirjoja!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lukutoukka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"lukutoukka"

Vieras
Suositelkaa hyviä kirjoja minulle. Tuntuu, että kaikki hyvät kirjat on jo luettu enkä löydä takakansitekstien perusteella mitään hyviä kirjoja enää.

Minä pidän: Jännityskirjoista, tyyliin Tess Gerritsen, Karin Slaughter, Higgins ym.
Sitcom-tyylisistä kirjoista, tyyliin Marian Keyes, Himoshoppaajan kirjoittaja ym.
Historiaan perustuvista kirjoista, joissa on vetävä juoni, kuten kirja Lapsi 44.

Suomalaiset kirjat eivät ole koskaan minua kiinnostaneet ja ne, mitä olen lukenut eivät ole olleet mitään hyviä.

[QUOTE="vieras";23966301]Just luin loppuun hyvän kirjan eli Linda Howardin Vieressä ja vaarassa. Hyviä kirjoja kaikki tuon kirjoittamat.[/QUOTE]

Juu oon linda howardia lukenutki. onko tuo kirja joku uusi? ei kuulosta tutulta että en varmaan ole lukenutkaan :)

Itse tykkäsin kovasti haiteksti nimisestä kirjasta, tosi erilainen kuin mitä olen aiemmin koskaan lukenut ja vaikka periaatteessa jonkinmoinen "seikkalu"kirja, muttei mitään sinnepäinkään. Sanoisin, että varmasti kiinnostava, mutten viitsi liikaa paljastaa juonesta...

[QUOTE="mame";23966345]Paulo coelho, yksitoista minuuttia ja muukin hänen tuotanto =)[/QUOTE]

En ole lukenut, mutta musta tuntuu etten pidä niiden pohdiskelevasta otteesta. Tai ymmärtääkseni hän kirjoittaa ns. elämäntaitokirjoja.

Emily Giffin, ihan outo! Googlaan :)

[QUOTE="a p";23966311]Juu oon linda howardia lukenutki. onko tuo kirja joku uusi? ei kuulosta tutulta että en varmaan ole lukenutkaan :)[/QUOTE]

Juu, uusin on. Kertoo naisesta, joka joutuu lento-onnettomuuteen ja yrittää pelastautua vuorilta lentäjän kanssa.

[QUOTE="a p";23966373]
Emily Giffin, ihan outo! Googlaan :)[/QUOTE]

Sellasta kevyttä hömppää :) Mä ostin mielijohteesta kirpparilta sen Rakkaus lainassa-kirjan ja itsenäisen jatko-osan Rakkauden pudotuspeli, joka oli mielestäni parempi, mutta kannatti lukea se eka osa myös niin toinen aukesi paremmin. Tai siis sen toisen osan voi ihan hyvin lukea sellaisenaan, mutta musta se humoristisuus jossa siinä pidin, tuli paremmin esille kun oli ensin lukenut ensimmäisen osan.

Monet tykkää Torey Haydenista, mutta ne on aika ahdistavia ja raskaita.

Yhteistyössä