Suosittele omaa rikkaimuriasi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ostaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä ollut useita eri merkkejä ja eri hintaluokista, eikä hyvää ole käsiin sattunut. Tehot heikkenee aivan hetkessä ja mitään eivät ime enää muutaman kuukauden päästä. Toki tähän vaikuttaa käytön määräkin, mulla rikkaimuri päällä paljonkin.

Mulla on electroluxin rapido (käsimalli) joka opn tosi hyvä. Imuroi myös nesteitä. Sit löytyy kans se pitkävartinen ergorapido mut sitä ei oo juurikaan tullu käytettyä. Helpompi napata se pieni

Meillä uusi ergorapido ja vielä en ole ihan päässyt sinuiksi... tuntuu että säiliö täytyy tyhjentää tyyliin kun kerran on muruset imuroinut keittiön lattialta tai teho kärsii.

Alkuperäinen kirjoittaja plop:
Mulla on electroluxin rapido (käsimalli) joka opn tosi hyvä. Imuroi myös nesteitä. Sit löytyy kans se pitkävartinen ergorapido mut sitä ei oo juurikaan tullu käytettyä. Helpompi napata se pieni

Hmm, meilläki olis tollanen käsimalli, mut ajattelin, et seisova olis näppärämpi, ei tarvis kurkotella jne.

Meillä on Dirt Devil ja on ihan huippu! Päihittää aiemman Black&deggerin mennen tullen. Mieletön imuvoima rikkaimuriksi ja plussaa kivasta muotoilusta. Ainoa miinus on melko kova käyntiääni mutta eihän näillä vehkeillä ole tarkoitus pitkiä aikoja huristella. Tosin itse olen tehnyt pikalattiaimuroinninkin dirtdevililläni kun ei ole jaksanut kaivaa imuria kaapista :)

http://reallygoodmagazine.com/wp-content/uploads/2009/01/cone-dirt-devil.jpg

Meillä on valkoisena, ostin viime kesänä Gigantista.

Alkuperäinen kirjoittaja oooo:
Meillä on Dirt Devil ja on ihan huippu! Päihittää aiemman Black&deggerin mennen tullen. Mieletön imuvoima rikkaimuriksi ja plussaa kivasta muotoilusta. Ainoa miinus on melko kova käyntiääni mutta eihän näillä vehkeillä ole tarkoitus pitkiä aikoja huristella. Tosin itse olen tehnyt pikalattiaimuroinninkin dirtdevililläni kun ei ole jaksanut kaivaa imuria kaapista :)

http://reallygoodmagazine.com/wp-content/uploads/2009/01/cone-dirt-devil.jpg

Meillä on valkoisena, ostin viime kesänä Gigantista.

Wow, tollasta en ookkaan ennen nähny! Kiitti!

Meillä on ollut tuo nyt muutaman kuukauden ja on tosi surkea. Esim. joulukuusen neulaset laminaatilla lähtevät todella huonosti. Huolto vie aikaa ja on kuitenkin suhteellisen usein tehtävä. Toimii ehkä parhaiten sileällä matolla, josta vie näkyvät kevyet roskat. Jos on laattalattia niin ei imuroi saumoista hiekkoja.... Meillä on myös Electroluxin pelkkä pöytäimuri ja se on jonkin verran parempi, vaikka vaatii kumartelua ja ei toimi isommalla alalla.

Alkuperäinen kirjoittaja ergorapido sucks:
Meillä on ollut tuo nyt muutaman kuukauden ja on tosi surkea. Esim. joulukuusen neulaset laminaatilla lähtevät todella huonosti. Huolto vie aikaa ja on kuitenkin suhteellisen usein tehtävä. Toimii ehkä parhaiten sileällä matolla, josta vie näkyvät kevyet roskat. Jos on laattalattia niin ei imuroi saumoista hiekkoja.... Meillä on myös Electroluxin pelkkä pöytäimuri ja se on jonkin verran parempi, vaikka vaatii kumartelua ja ei toimi isommalla alalla.

No voi harmi. Mä haen sellaista, jolla sais ton 1-vuotiaan syön ite ruuan -harjottelut lattialta helposti siivottua, imutehoa kyllä tarttis...

Yhteistyössä