O
ostaja
Vieras
Tarkoitus on ostaa rikkaimuri, sellainen seisova malli. Onko sinulla sellaista, onko hyvä? Suosittele/hauku omaasi 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Keittiössä meillä toimii aika hyvin tommonen kohta 2-vuotias corgiuros, joka putsaa lattialle tippuneet muruset ja ruuat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Reilun vuoden ollut elektroluxin ergorapido ja se on hyvä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Keittiössä meillä toimii aika hyvin tommonen kohta 2-vuotias corgiuros, joka putsaa lattialle tippuneet muruset ja ruuat![]()
Muuten hyvä, mutta se ei muuta aikaa roiku hiljaa seinällä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Keittiössä meillä toimii aika hyvin tommonen kohta 2-vuotias corgiuros, joka putsaa lattialle tippuneet muruset ja ruuat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja plop:Mulla on electroluxin rapido (käsimalli) joka opn tosi hyvä. Imuroi myös nesteitä. Sit löytyy kans se pitkävartinen ergorapido mut sitä ei oo juurikaan tullu käytettyä. Helpompi napata se pieni
Alkuperäinen kirjoittaja oooo:Meillä on Dirt Devil ja on ihan huippu! Päihittää aiemman Black°gerin mennen tullen. Mieletön imuvoima rikkaimuriksi ja plussaa kivasta muotoilusta. Ainoa miinus on melko kova käyntiääni mutta eihän näillä vehkeillä ole tarkoitus pitkiä aikoja huristella. Tosin itse olen tehnyt pikalattiaimuroinninkin dirtdevililläni kun ei ole jaksanut kaivaa imuria kaapista
http://reallygoodmagazine.com/wp-content/uploads/2009/01/cone-dirt-devil.jpg
Meillä on valkoisena, ostin viime kesänä Gigantista.
Alkuperäinen kirjoittaja ergorapido sucks:Meillä on ollut tuo nyt muutaman kuukauden ja on tosi surkea. Esim. joulukuusen neulaset laminaatilla lähtevät todella huonosti. Huolto vie aikaa ja on kuitenkin suhteellisen usein tehtävä. Toimii ehkä parhaiten sileällä matolla, josta vie näkyvät kevyet roskat. Jos on laattalattia niin ei imuroi saumoista hiekkoja.... Meillä on myös Electroluxin pelkkä pöytäimuri ja se on jonkin verran parempi, vaikka vaatii kumartelua ja ei toimi isommalla alalla.