suosittele parasta "halpis" haalaria?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

saita

Vieras
kaikki kokomukset pinoon, peuhu, napero, ciraf jne... mikä on paras hintaansa nähden?
vedenpitävää haalaria en etsi, mutta kosteudenpitävää. me ei kuitenkaan loskassa istuskella...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja halppis:
Lassietec pitää vettä, mutta on jotain viidenkympin luokkaa normaalihintaisena.

Ei riitä 50 euroa, vaan taitaa olla noin 70 euroa.

Täällä niitä on saanut aina viidelläkympillä, pari olen ostanut. 70? joutuu varmaan maksamaan jossakin syrjemmässä kaksiosaisesta puvusta.

Täällä niitä on saanut aina viidelläkympillä, pari olen ostanut. 70? joutuu varmaan maksamaan jossakin syrjemmässä kaksiosaisesta puvusta.

Niissähän on ne ns. valmiit hintalaput.

Niissähän on ne ns. valmiit hintalaput.

En tiedä lappujen ulkonäöstä, mutta viidelläkympillä ovat olleet haalarit normaalihintaan. Ei kai kukaan 70 euroa maksa Lassiesta kun samalla hinnalla saa esim. Jonathanin Corduraa...

En tiedä lappujen ulkonäöstä, mutta viidelläkympillä ovat olleet haalarit normaalihintaan. Ei kai kukaan 70 euroa maksa Lassiesta kun samalla hinnalla saa esim. Jonathanin Corduraa...

Siis samanlaisesti on esim. Remuissa se hintalappu valmiina ja ns. joka puolella sama hinta. Meidän viime keväänä ostamassa Lassietec-haalarissa normaalihinta oli muistaakseni jopa 79,90e, mut alessa 50e.

Meillä lassien puvut ollu käytössä ja olen tykänny.Juuri ostettiin pienemälle lassien haalari ja makso 60? luokkaa.
Lassiessakin riippuu et minkä haalarin ostaa halvin on 40? luokkaa.

Green Hill ei ole kallis ja on kotimainen. Hinta vaan on parin vuoden aikana vähän noussu. Ostin pojalle 39e:n Green Hillin haalarin. Sitä ennen maksoi muistaakseni 29e. Ja hintansa on haukkunu.

Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:
lassie g tech. huippu hyvä haalari.pitää myös vettä ja on 1vuoden puhkikulumattomuus takuu hinta 59,90

Eihän g-tech ole vedenpitävä vai onko muka, kun mulla ainakin sellainen olo, että Lassien ainut vedenpitävä on Lassietec ja sitten suprafill-alaosa haalarissa?

tarjous talon/vapaavalinnan peuhut kestää yhen kauden ja ovat peruspukuja... meidän välikausimalli kestää tippa kosteutta talvivermeistä en tiä ja nuo maksaa 19.90.

lotta ja lassi merkkinen ollut myös ja kesti yhen kauden ihan ok kokemus. veden sieldosta en muista.

Alkuperäinen kirjoittaja saita:
tarkoitin siin noita ihan parin kolmen kympin haalareita. ja siis kosteutta hylkivää tarkoitin..

ei taida ihan noi 20-30? haalarit olla kosteutta hylkiviä. ihan ok haalreita pakkasella, mutta kosteutta ei sitten pidä yhtään.

Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:
lassie g tech. huippu hyvä haalari.pitää myös vettä ja on 1vuoden puhkikulumattomuus takuu hinta 59,90

Eihän g-tech ole vedenpitävä vai onko muka, kun mulla ainakin sellainen olo, että Lassien ainut vedenpitävä on Lassietec ja sitten suprafill-alaosa haalarissa?

Ei ole vedenpitävä, mutta hylkii ja kestää kulutusta TODELLA hyvin. Paras päiväkotihaalari ikinä!!! Juuri eilen ostin uuden 49.90e

Yhteistyössä