Suosittele parturia / kampaamoa Turun seudulla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heinekeeni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heinekeeni

Aktiivinen jäsen
11.10.2007
2 493
0
36
Osaatteko suositella hyvää parturia Turun seudulla? Nykyinen luottokampaajani on jäämässä eläkkeelle ja uusi on hakusessa. Mielellään suositelkaa muuta kuin kaupungin kalleinta paikkaa. Plussaa olisi jos osaisitte suositella sellaista kampaamoa/kampaajaa joka osaisi tehdä suosituksia leikkauksien / värien suhteen.

Ehdottomasti Hiushuone Kymppi, Maarinak. 10, Tku.
Ihana ja ystävällinen ihminen, joka on ammattitaitoinen. Itse menen sinne aina antaen hänelle vapaat kädet ja hän pääsee toteuttamaan itseään ja minä saan kaipaamaani muutosta.
Ikinä en ole joutunut pettymään =) Ei tosin ehkä halvin mahdollinen, ainakaan jos vertaa kaupunkialueen ulkopuolella oleviin kampaajiin, mutta tosiaan rautainen ammattilainen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ehdottomasti Hiushuone Kymppi, Maarinak. 10, Tku.
Ihana ja ystävällinen ihminen, joka on ammattitaitoinen. Itse menen sinne aina antaen hänelle vapaat kädet ja hän pääsee toteuttamaan itseään ja minä saan kaipaamaani muutosta.
Ikinä en ole joutunut pettymään =) Ei tosin ehkä halvin mahdollinen, ainakaan jos vertaa kaupunkialueen ulkopuolella oleviin kampaajiin, mutta tosiaan rautainen ammattilainen.

Siis Maariank. 10 =)

Yhteistyössä