Suosittele pitopalvelua Espoossa

  • Viestiketjun aloittaja eijaksakokata
  • Ensimmäinen viesti
eijaksakokata
Olen järjestämässä ristiäisiä ja totesin että enpä jaksa kokata/leipoa vaan mieluummin turvaudun pitopalveluun josta saa valmiit sapuskat ja kattaukset. Googlettamalla löytyy yhtä sun toista, mutta kuulisin mielelläni muiden kokemuksia/suosituksia hyvästä pitopalvelusta joka tulisi myös tänne Espooseen. Hintaa tärkeämpi kriteeri on tyyli ja laatu.
Kiitos jo etukäteen!
 
jenny
Kannattanee tsekata naimisiin.info. Siellä on isot listat eri kaupunkien pitopalveluistakin ja niitä sitten arvosteltu keskustelujen kautta.

Tapiolasta löytyy Annin Juhlapalvelu: AnninJuhla.fi
Valikoima on ainakin tosi hyvä, oli vahvasti ehdolla omiin ristiäisiin, mutta hoidettiin sitten itse kuitenkin.


Meidän häät hoiti Annin Juhlapalvelu Helsingistä ja suosittelen.
 
Viimeksi muokattu:
erä
Olen järjestämässä ristiäisiä ja totesin että enpä jaksa kokata/leipoa vaan mieluummin turvaudun pitopalveluun josta saa valmiit sapuskat ja kattaukset. Googlettamalla löytyy yhtä sun toista, mutta kuulisin mielelläni muiden kokemuksia/suosituksia hyvästä pitopalvelusta joka tulisi myös tänne Espooseen. Hintaa tärkeämpi kriteeri on tyyli ja laatu.
Kiitos jo etukäteen!

Ota yhteyttä Tuula Norrman, ja keskustele p.040-7056197
Kannattaa soittaa t. erä
 
Viimeksi muokattu:
asiakas
Olen järjestämässä ristiäisiä ja totesin että enpä jaksa kokata/leipoa vaan mieluummin turvaudun pitopalveluun josta saa valmiit sapuskat ja kattaukset. Googlettamalla löytyy yhtä sun toista, mutta kuulisin mielelläni muiden kokemuksia/suosituksia hyvästä pitopalvelusta joka tulisi myös tänne Espooseen. Hintaa tärkeämpi kriteeri on tyyli ja laatu.
Kiitos jo etukäteen!
Itse tilasimme viime kevään lakkiaistarjoilut Pitopalvelu Susanilta ja voin lämpimasti suositella!
Todella hyvät ruoat, ystävällinen palvelu ja kohtuullinen hintataso.
 
Viimeksi muokattu:
Malinnyfiken
Hei,

Menimme kihlattuni kanssa naimisiin talvella, meitä palveli Blåbär catering, tuttu suositteli meille kyseistä yritystä. Palvelu toimi todella hyvin ja ruoka oli hyvää!

Meille oli tärkeää myös että saatiin palvelua ruotsin kielellä, sillä yli puolet meidän vieraista olivat ruotsinkielisiä.

Goda minnen och lyckligt gift =)
 

Yhteistyössä